نحوه فعالسازی حالت شب در اینستاگرام

0 3,772

آیا قصد دارید حالت Dark Mode را در اینستاگرام فعال کنید؟ ما ساده‌ترین روش فعال کردن حالت شب در اینستاگرام را به شما آموزش خواهیم داد.

فعال کردن دارک مود در اینستاگرام مزایای بسیار زیادی دارد. به عنوان مثال، می‌تواند در صرفه جویی انرژی موثر باشد و سلامت چشم را حفظ کند، زیرا میزان نور متعادل در شب به هنگام استفاده از گوشی، موجب آسایش و آرامش چشم خواهد شود، البته نمی‌شود این موضوع را هم کتمان کرد که فعال کردن حالت شب در اینستاگرام برای کاربران بسیار جالب بوده و به نوعی تنوع هم محسوب می‌شود. توسعه دهندگان برنامه‌های مختلف در تلاش هستند تا برنامه‌های خود را با طرح‌های جدید رنگی به روز کنند و اینستاگرام از قافله جا نمانده است.

فعال کردن حالت شب در اینستاگرام

فعال کردن حالت شب در اینستاگرام

دوستان عزیز، در نظر داشته باشید که فعال کردن dark mode اینستاگرام برای همه کاربران در دسترس قرار ندارد. سرپرست اینستاگرام، در یک توییت اعلام کرد که کاربران باید برای فعال کردن حالت تاریک برنامه اینستاگرام از آخرین نسخه سیستم عامل تلفن همراه یعنی اندروید ۱۰ یا iOS 13 بهره‌مند باشند.

در صورتی که گوشی شما به یکی از دو سیستم عامل فوق مجهز باشد، با فعال کردن دارک مود در سراسر دستگاه، اینستاگرام به طور خودکار رنگ صفحه نمایش را تغییر خواهد داد. بهتر است بدانید که در حال حاضر هیچ راهی برای فعال کردن حالت شب در خود برنامه وجود ندارد، اما امیدواریم این قابلیت در بروزرسانی های آینده به اینستاگرام اضافه شود.

روش فعال کردن حالت شب در iOS 13

وارد بخش تنظیمات دستگاه خود شده و Display and brightness را انتخاب کنید، سپس برای تغییر تم روی Dark ضربه زده و اینستاگرام خود را باز کنید.

روش فعال کردن حالت شب در Android 10

وارد بخش تنظیمات دستگاه شوید و در ادامه Display را انتخاب کنید، سپس قابلیت Dark theme را فعال کرده و اینستاگرام خود را اجرا کنید.

شما موفق شدید تا تغییرات لازم را انجام دهید و باید بدانید که علاوه بر ایجاد تنوع، موفق شدید از چشمان خود هم در برابر نور زیاد گوشی های هوشمند، محافظت به عمل آورید.

همانطور که می‌دانید، اکثر کاربران گوشی های هوشمند به طور مداوم در حال کار هستند و امکان آسیب‌دیدگی بالایی دارند، بنابراین قابلیت‌های جدید می‌توانند کمک موثری در حفظ سلامت آن‌ها به حساب آید.

منبع: گوشـی سنتـر

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود