آموزش نحوه فعالسازی حالت شب فایرفاکس در کامپیوتر ، iOS و اندروید

0 3,868

آیا شما از طرفداران فایرفاکس هستید و قصد فعال کردن دارک مود را دارید؟ ما روش فعال کردن حالت شب فایرفاکس در کامپیوتر ، اندروید و iOS را آموزش خواهیم داد.

یکی از مرورگرهایی که برای نخستین بار توانست حالت شب را به صورت اختصاصی ارائه دهد، فایرفاکس (Firefox) بوده و کاربران می‌توانند آن را در سیستم عامل اندروید، ویندوز، iOS و macOS فعال کنند. یکی از مدیران ارشد فایرفاکس به صورت رسمی اهمیت به کارگیری از حالت Dark Mode را اعلام کرد و بر این باور است که می‌تواند در سلامت چشم، تاثیر زیادی داشته باشد. ما در این بخش شما را با روش فعال کردن حالت شب در مرورگر محبوب FireFox آشنا خواهیم کرد.

حالت شب در مرورگر فایرفاکس

دوستان عزیز، بد نیست بدانید فعال سازی دارک مود می‌تواند تاثیر زیادی در مصرف انرژی گوشی داشته باشد و در کنار زیبا بودن طرح و صفحه، نور مستقیمی که به سمت چشم می‌تابد را هم مدیریت کند.

روش فعال سازی حالت شب فایرفاکس در کامپیوتر

شما برای فعال سازی این قابلیت فایرفاکس در ویندوز، macOS یا لینوکس باید وارد منوی اصلی شوید و سپس با انتخاب گزینه Customize، تم (Theme) را انتخاب کنید تا در قسمت پایین، گزینه Dark را انتخاب نمایید.

فعال سازی حالت شب فایرفاکس در کامپیوتر

بد نیست بدانید که امکان دانلود تم های اضافی برای فایرفاکس هم از این بخش وجود دارد.

روش فعال کردن حالت شب فایرفاکس در اندروید و iOS

در صورتی که در سیستم عامل iOS از مرورگر فایرفاکس استفاده می‌کنید، برنامه را باز کرده و با انتخاب منوی آن، حالت شبانه (Night Mode) را انتخاب کنید تا صفحه به رنگ مشکی تبدیل شود.

توجه داشته باشید که هنوز شاهد ارائه قابلیت دارک مود برای فایرفاکس نیستیم، اما خیلی زود تغییرات انجام خواهد شد و ما این پست را بروزرسانی خواهیم کرد. بر اساس اطلاعات موجود، در آینده نزدیک شاهد انتشار نسخه جدید خواهیم بود که از حالت شب پشتیبانی می‌کند.

 

منبع: گوشـی سنتـر

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود