تست شخصیت شناسی تصویری؛ تو تصویر چی چی میبینی تا ویژگی های شاااخ و نابتُ رو کنم!

خودت رو بشناس!

0 3,794

اگر دوست داری که با تست های روانشناسی و شخصیت شناسی درک بهتری از شخصیت و روحیات خودت به دست بیاری این تست رو انجام بده.

بدون شک تا به حال بار ها با انواع تست های تصویری رو به رو شده اید، از تست های هوش تصویری گرفته تا تست های روانشناسی تصویری، احتمالا آن دست از تست هایی را هم دیده اید که یک عکس پیش روی شما میگذارند و بعد با توجه به آن چه که در تصویر فوق دیدید در رابطه با شما اطلاعات جالبی را فاش می کند. واقعیت این است که این تست ها بیشتر جنبه سرگرمی دارند اما با این حال ذهن ما همیشه بر احساسات و عواطف ما کاملا آگاه است به همین خاطر حتا اگر خودمان در رابطه با آن ها صحبت نکنیم ذهنمان به این طریق احساساتمان را به اشتراک میگذارد./تست شخصیت شناسی تصویری

با توجه به موارد ذکر شده در بالا انجام یک تست شخصیت شناسی تصویری هم می تواند باعث سرگرمی و تفریح شما شود و هم به شما کمک کند تا عواطف خود را بهتر درک کنید. حالا اگر مشتاق هستید که یکی از این تست های جالب را انجام دهید در ادامه با ما همراه باشید.

سوال:

به تصویر زیر نگاه کنید و بدون تامل بگویید اولین چیزی که در این تصویر دیدید چیست؟

تست شخصیت شناسی روانشناسی

به گزارش شایانیوز، تصویر  چهره یک دختر، تصویر دو ماهی و یا تصویر یک آسمان پر ستاره؟ کدام یک را اول از همه در این تصویر مشاهده کردید؟

پاسخ:

در نگاه اول تصویر یک ماهی را دیدم

اگر در نگاه اول موفق شدید که تصویر یک ماهی را مشاهده کنید به معنای آن است شما شخصیتی آرام دارید و خیلی برای تغییر وضعیت خودتان را به آب و آتش نمی اندازید و همه چیز را همان طور که هست می پذیرید، در عوض سعی می کنید که در آرامش برای مشکلات پیش آمده راه حل پیدا کنید و به سرعت از اشتباهات خود درس بگیرید.

در نگاه اول تصویر یک دختر را دیدم

اگر در اولین نگاه تصویر چهره یک دختر را دیدید پس احتمالا فرد بسیار رمانتیک و احساساتی ای هستید. شما دوست دارید که با افراد در ارتباط باشید و رفت و آمد کنید، اطرافیانتان هم نیز از معاشرت با شما لذت می برند. شما فرد ساده دلی هستید که قبل از هر بار تصمیم گیری دو سه مرتبه فکر می کنید تا از تصمیم خود مطمئن شوید.

در نگاه اول تصویر آسمان را دیدم

اگر با اولین نگاه تصویر آسمانی پر ستاره را مشاهده کردید پس شما فردی بسیار رویاپرداز و خلاق هستید، همین مسئله هم باعث می شود که افکارتان متفاوت از دیگران باشد و پاها پیش می آید که دیگران شما را دیوانه تلقی کنند، اما دوست دارید تا صد در صد برای رویاهایتان تلاش کنید تا بتوانید جهان را تغییر دهید.

شما در تصویر بالا چه چیزی دیدید و پاسخ را تا چه اندازه نزدیک به خودتان احساس کردید؟ نظرات و تجربیات خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

منبع:شایانیوز

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود