تست روانشناسی تصویری؛ بگو تو این تصویر چی چی دیدی تا همچین پَر ریزون ویژگی هاتو رو کنم!

خودت رو بشناس!

0 3,872

اگر از انجام تست های تصویری لذت می برید و دوست دارید به درک بهتری از عواطف خودتون برسید تست های روانشناسی تصویری بهترین گزینه هستند.

 تست های روانشناسی تصویری ما را با دنیای درون خودمون آشنا می کنند، این قبیل از تست ها به ما کمک می کنند تا به درک بهتری از احساسات و عواطف خودمون برسیم به علاوه این که وقتی از دوستان و اطرافیانمون میخوایم این تست ها رو انجام بدند با نتیجه ای که از پاسخ تست ها به دست میاریم می تونیم به درک بهتری از عواطف و ویژگی های شخصیتی اون ها هم برسیم از همین رو هم هست که تست های روانشناسی و شخصیت شناسی تصویری این روزها در دنیای مجازی خیلی باب شدند و طرفدار پیدا کردند، اگر چه که پشتوانه صد در صدی علمی ندارند و نمیشه اون ها رو ملاکی برای تصمیم های مهم زندگی قرار داد.

با همه این اوصاف اگر شما هم دوست دارید که یکی از این تست های تصویری رو امتحان کنید در ادامه ما یکی از جالب ترین هاش رو برای شما آماده کردیم.

سوال:

به تصویر زیر نگاه کنید و بگویید در این نقاشی ای که می بینید اولین رنگی که توجه شما را به خود جلب می کند چیست؟ یا به عبارت دیگر آن رنگی که برای شما درخشان تر و نمایان تر است کدام است؟

تست شخصیت شناسی تصویری

  آبی کم رنگ، زرد یا آبی پر رنگ؟ کدام یک از این رنگ ها بیشتر مورد توجه شما واقع شد؟ 

پاسخ:

آبی پر رنگ انتخاب من است

اگر رنگ آبی پر رنگ را انتخاب می کنید پس شما از جمله افرادی هستید که شخصیتی مستقل و قوی دارید، به علاوه این که ایده آل گرا نیز می باشید. شخصیت شما تحلیل گر است و برای رسیدن به موفقیت تمام تلاش خودتان را می کنید.

زرد رنگ انتخابی من است

اگر رنگ زرد را انتخاب می کنید پس شما ذاتا فرد آسان گیری هستید و خیلی راحت هم خودتان را با مسائل مختلف وفق میدهید، اصولا به خودتان سخت نم گیرید و شرایط را برای خودتان دشوار نمی کنید.

آبی کم رنگ انتخاب من است

انتخاب رنگی آبی کم رنگ نشان دهنده قدرت خلاقیت و نو آوری بالای شما می باشد، شما نه تنها ریسک پذیر هستید بلکه بسیار هم عملگرا می باشید و دوست دارید که تخیلات و تفکراتتان را به مرحله اجرا در بیاورید.

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود