با طبیعی ترین پاک کننده های آرایشی کاری کن پوستت برق بزنه؛ خوشگلاسیون به سبک ملکه ها

پاک کننده های طبیعی

0 3,741

اگر میخوای مثل یک ملکه پوستت درخشان و براق باشه باید دور هرچی محصول شیمیاییه خط بکشی حتا پاک کننده هاش.

اگر اهل مراقبت از سلامت و زیبایی پوست و مویتان باشید مطمئنا خوب میدونید که چقدر شستن صورت و پاک کردن آن از شر آلودگی ها و کثیفی ها و حتا مواد آرایشی تا چه اندازه مهم و حیاتی است. اما سوال مهم دیگری که مطرح میشه این است که اگر تصمیم بگیرید استفاده از محصولات شیمیایی را محدود کنید چطور باید به سلامت پوستتان رسیدگی کنید؟! / پاک کننده آرایشی

شاید جالب باشه که بدانید پاک کننده های طبیعی ای وجود دارند که هم می تونند صورت شما رو از آلودگی ها و محصولات آرایشی پاک کنند و هم می تونند به سلامت و زیبایی پوستتان کمک نمایند، یعنی بدون این که حاوی مواد شیمیایی باشند. این محصولات به طور معمول به راحتی در آشپزخونه هر خانوم و آقای خانه داری پیدا میشه و نیازی نیست که خیلی خودتون رو برای تهیه کردنشون به زحمت بیاندازید. در ادامه با ما همراه باشید تا ما پنج نمونه از آن ها رو به شما معرفی کنیم.

طبیعی ترین پاک کننده های آرایشی

1.شیر بهترین پاک کننده آرایشی

به احتمال بسیار زیاد معرفی شیر به عنوان پاک کننده ای طبیعی و درجه یک اصلا تعجب شما رو بر نمی انگیزد اما این خوراکی مقوی به قدری برای سلامت پوست مفید است که باز هم بر تاکید آن اصرار داریم. همان طور که احتمالا خودتان هم می دانید شیر فقط یک نوشیدنی ساده غنی شده با کلسیم نیست که باعث تقویت استخوان های شما شود و از زمان های دور برای زیبایی پوست مورد استفاده قرار می گرفته، در واقع شیر همان محلول جادویی ایست که ملکه کلئوپاترا از آن استفاده می کرد. . شیر حاوی سطح قابل توجهی از اسید لاکتیک است که سلول های مرده پوست را از بین می برد، همچنین شیر، پروتئین و چربی مورد نیاز پوست را نیز تامین می کند.

2.عسل شیرین ترین پاک کننده آرایشی

عسل نه تنها سرشار از آنتی اکسیدان می باشد بلکه یک مرطوب کننده غنی نیز هست به علاوه این که خواص ضد باکتریایی آن کمک می کند تا جای جوش و آکنه از صورت شما محو شود و پوستتان تسکین پیدا کند. آنچه که عسل را به عنوان یک پاک کننده عالی معرفی می کند این است که کثیفی ها و آلودگی های صورت شما را بدون این که چربی های طبیعی ان را از بین ببرد پاک میکند.

طبیعی ترین پاک کننده های آرایشی

3.روغن نارگیل پاک کننده چرب و چیلی آرایشی

روغن نارگیل ذات چربی دارد به همین خاطر هم آن دسته از افرادی که پوست چربی دارند باید در استفاده از این گزینه کمی بیشتر مراعات کنند اما جالب است بدانید که روغن نارگیل به دلیل خواص ضد قارچ و ضد باکتریایی ای که دارد در بسیاری از محصولات زیبایی استفاده می شود و اگر شما نیز از آن به درستی و به اندازه استفاده کنید می تواند به عنوان یک پاک کننده بسیار عالی عمل نماید.

4.آب انار خوشمزه ترین پاک کننده آرایشی

به گزارش شایانیوز، انار دارای خواص ضد پیری می باشد که به همین خاطر هم استفاده از آن خطوط ریز و چین و چروک های روی پوست شما را به تاخیر می اندازد، به همین خاطر هم گزینه ای خوب برای پاک کننده آرایشی می باشد به علاوه جالب است بدانید که آب انار باعث کم رنگ شدن برنزگی پوست نیز می شود.

طبیعی ترین پاک کننده های آرایشی

5.بلغور جو دوسر عجیب ترین پاک کننده آرایشی

بلغور جو دوسر از آن دست مواد غذایی ایست که هر جور حساب کنید برای سلامت و حال خوب شما مفید است و نباید جای آن در قفسه مواد غذاییتان خالی شود. بلغور جو دوسر می تواند به عنوان یک لایه بردار بسیار عالی و درجه یک عمل کند که حتا انتظارش را هم ندارید؛ البته در نظر داشته باشید که باید آن را به آرامی بر روی صورت خود بکشید و ماساژ دهید تا به پوستتان آسیبی وارد نکند.

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود