مدل کت لی بچه گانه جدید دخترانه و پسرانه

0 4,168

شما علاقه مندان به حوزه مد و استایل در این بخش می توانید با مدل های متنوعی از کت های لی بچه گانه آشنا شوید. همانطور که می دانید کت های لی تنوع بسیار زیادی دارند، و شما در این بخش می توانید نمونه های جدید و به روز این کت ها را مشاهده کنید.

کت های لی همواره یکی از محبوب ترین مدل های لباس برای بزرگسال و کودکان هستند. کت لی یک لباس پر کاربرد بوده و شما می توانید در فصل های مختلفی از سال آن را استفاده کنید. در این بخش می خواهیم چند ایده جذاب کت لی را برای شما عزیزان ارائه دهیم. همانطور که می دانید مدل های کت لی بچه گانه بسیار متنوع هستند. نمونه های این لباس چه دخترانه و پسرانه بسیار کاربردی می باشند.

انواع مدل کت لی بچه گانه:

اگر شما نیز از علاقه مندان به کت های لی هستید، می توانید در این بخش نمونه های از استایل خاص با این کت ها را مشاهده کنید. نمونه های ساده و طرحدار این کت ها در میان کودکان بسیار محبوب و پر طرفدار می باشد. در سال های اخیر نیز نمونه های مختلفی از این کت ها وارد بازار می شوند. شما علاقه مندان در لینک می توانید با ۶۰ مدل ست جین بچگانه پسرانه و دخترانه آشنا شوید.

مدل های کت لی بچه گانه

کت لی بچه گانه خاص

مدل جدید کت لی بچه گانه

کت لی بچه گانه متنوع

کت لی بچه گانه لاکچری

مدل کت لی دخترانه

مزیت های کت جین:

همانطور که می دانید در بازار انواع کت های بچه گانه ارائه می شوند، اما در این میان کت های جین طرفداران بیشتری دارند. دلیل این امر نیز مزیت های زیاد استفاده از این نوع کت ها می باشد. این کت ها دیرتر چروک می شوند، و همچنین جنس های مقاوم تری دارند. با توجه به اینکه لباس های بچه گانه در شست و شوی مداوم قرار دارند، شما با انتخاب این گزینه می توانید در هزینه های خرید لباس صرفه جویی داشته باشید.

کت لی بچگانه

ست کت لی بچه گانه

کت لی پسرانه

کت لی بچه گانه پاییزی

کت لی بچه گانه بهاری

مدل های فانتزی کت لی:

کت های لی دخترانه و پسرانه دارای تنوع زیادی هستند. در بازار می توانید نمونه های فانتزی این کت ها را نیز مشاهده کنید. برخی از این کت ها دارای طراحی و گلدوزی های زیبا و خاص هستند، که استایل کودک دلبند شما را خاص تر می کنند. در ادامه می توانید نمونه هایی از این کت های فانتزی را مشاهده کنید.

کت لی بچه گانه گلدوزی

کت لی گلدار بچه گانه

کت لی سنگدوزی بچه گانه

کت لی ساده بچه گانه

طرح کت لی بچه گانه

ایده ست با کت لی:

ست کردن با کت های لی یکی از شیوه های ساده و راحت برای استایلی خاص داشتن است. این ست ها اغلب از مد خارج نشده و همیشه نیز طرفداران خاص خود را دارند. شما نیز در ادامه می توانید چند نمونه ست ها جدید با این استایل را مشاهده کنید. شما علاقه مندان در این بخش با انواعی از مدل های کت لی بچه گانه آشنا خواهید شد.

طرح کت لی پسرانه

طرح کت لی دخترانه

ست متنوع با کت لی بچه گانه

جلیقه لی بچه گانه

لباس های جین در رنگبندی های تیره و روشن در بازار عرضه می شوند. شما می توانید انواع این لباس ها را در بازارها خریداری کنید. با توجه به پیشرفت صنعت مد کت های جین در رنگبندی های خاکستری، سبز و … نیز وجود دارند، اما در این میان لی های آبی همواره پر طرفدار بوده و هیچ نیز از رده مد خارج نخواهند شد. شما با انتخاب یک کت لی می توانید یک گزینه مناسب در استایل فرزند دلبندتان داشته باشید.

منبع : آرگا

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود