کلید موفق شدن با اعتماد به خدا و جهان هستی

0 4,059

همه ما وابسته به حس درونی که همیشه در وجودمان پوینده است؛ میل دستیابی به تمامی اهداف و خواسته­هایمان را داریم. اما گمان می­بریم که همیشه برای داشتن بهترین­ها مجبور به متحمل شدن مشقت بسیاری هستیم. در حالی که کافیست با اعتماد به خدا و جهان هستی، دست به تغییرات اوضاع بزنیم. ما با ارتعاشات مثبتی که به سوی کائنات ارسال می­کنیم، موفق خواهیم شد تا از طریق کوتاه­ترین و آسان­ترین مسیر به همه اهدافمان دست یابیم.

کائنات چیست؟

شاید برای برخی از ما قدری ناباورانه باشد؛ اما هر انسانی به واسطه کائنات (هر آنچه غیر از خودمان و خدا) موفق خواهد شد به هرآنچه که در جهان هستی و در پیرامونش وجود دارد، دست یابد. در این صورت همه انسان‌ها، گیاهان، جانوران، کهکشان‌ها، ستاره‌ها و…. را در این گروه قرار می­دهیم.

چگونه کائنات می‌توانند ما را به سوی همه خواسته‌هایمان سوق دهند؟

آری! ما قادر خواهیم­ بود که از طریق کائنات به همه خواسته­های رویایی که در ذهن داریم، برسیم. اما پیش آمده است که بسیاری از ما برای دستیابی به بسیاری از اهدافمان به آن‌ها متوصل شده‌ اما در پایان با بن‌بست مواجه گشته‌ایم. این شرایط زمانی ایجاد خواهد شد که دانش کاملی در باب قانون جذب نداشته باشیم.

در این مسیر کافیست تکنیک‌های موثر در دست‌یابی به اهدافمان را بیابیم و وابسته به این تکنیک‌ها، تمارین و تلاش‌های متعددی انجام می‌دهیم و ملکه کردن جملات انگیزشی در ذهنمان به شکل معجزه آسایی به تمامی خواسته‌های رویاییمان دست یابیم.

قانون جذب کائنات در رسیدن به همه اهداف

به جرات می‌توانیم بگوییم که مهمترین قدرت برای دستیابی به همه خواستهایمان در جهان هستی؛ قانون جذب است. حتما در طول زندگی خود متوجه 2 موضوع مهم شده‌اید:

_ در اوقاتی که خوش­حال‌تر هستید، با وقایع خوشایندتری مواجه می­گردید؛

زمان­هایی که در ناراحتی و ناامیدی بیشتری به سر می­برید شاهد اتفاقات تلخ‌تری می­باشید؛

بله! این همان قانون جذب کائنات است که شما ناخواسته در حال استفاده از آن هستید.

به این باور برسید که هیچ چیز در زندگی انسان اتفاقی نیست و همه آنچه که در طول عمر خود در حال تجربه آن می‌باشیم، چیزهایی هستند که خودمان با ذهنمان جذبشان کرده‌ایم. البته که هیچ یک از ما تمایلی به جذب وقایع بد نداریم و مطمئنا آرزوی دستیابی به آمال و آرزوهایمان را در ذهن می‌پرورانیم.

اما با ارسال فرکانس اشتباه با نتایجی عکس روبرو خواهیم شد. البته فکر نکنید که در ارسال فرکانس صحیح با پروسه دشواری روبرو هستید؛ چراکه آن­ها منتظر هستند تا با برداشتن ساده‌ترین گام‌ها از سوی شما، با توانایی و قدرت بالایی که دارا هستند شما را در رسیدن به همه اهدافتان یاری کنند.

نحوه درخواست از خدا و کائنات برای رسیدن به آرزوها

  • نحوه درخواست از خدا

برخی از ما بر این باور هستیم که چون خدا بر همه وقایع هستی آگاه است؛ پس مطمئنا می‌داند که چه چیزی در ذهن ما می‌گذرد و چه خواسته‌هایی داریم. اگر در حکمت او باشد مطمئنا آن‌ها را به ما عطا خواهد کرد. همین تفکر اشتباه از مهمترین عوامل در سد کردن راه ما برای دستیابی به خواسته‌هایمان است.

بگذارید با یک مثال شما را به عمق ماجرا ببریم:

زمانی که کشتی نوح بر آب شناور بود گاه آرام‌ و گاه در تنش موج­ها در شرایط ناخوشایندی قرار می‌گرفت. همه اهالی کشتی منتظر بودند تا آب آرام گیرد و بالاخره کشتی بر خشکی نشیند که وحی آمد:

وَقُلْ رَبِّ أَنْزِلْنِی مُنْزَلًا مُبَارَکًا وَأَنْتَ خَیْرُ الْمُنْزِلِینَ ﴿۲۹﴾

و بگو پروردگارا مرا در جایى پربرکت فرود آور [که] تو نیکترین مهمان‏نوازانى (۲۹)

البته‌که پروردگار قادر بود که کشتی را در زمان و جای مناسبی فرود آورد؛ اما وحی آمد که ای نوح خواسته‌ات را درخواست کن.

  • درخواست از کائنات

استرهیکس در یکی از جملات معروفش می‌گوید بخواه و به تو داده خواهد شد. زمانی موفق به دریافت پاسخی مثبت برای سهولت دستیابی به اهدافتان خواهید شد که درخواست خود را واضح بیان کنید و مطابق با این مراحل پیش بروید:

  • تمرکز بر خواسته‌ها

نیاز است مدام اهدافتان را به خود یادآوری نمایید و نسبت به آن‌ها احساس خوبی نشان دهید. تمرکز بیشتر و عمیق‌تر شما بر روی خواسته‌هایتان؛ سبب می‌گردد تا کائنات آن را با سرعت بیشتری دریافت نمایند.

  • با خواسته‌هایتان زندگی کنید

احساس میل و اشتیاق شما نسبت به خواسته‌هایتان سبب دریافت آن‌ها به واسطه کائنات به شکل قویتری می‌شود. موثرترین یا مهمترین قانون جذب این است که اهداف خود را در زندگی احساس کنید. باید احساس کنید که در حال دستیابی به تمامی خواسته‌هایتان هستید‌.

  • نوشتن آرزوها و خواسته‌هایتان

کافیست آنچه که در ذهن دارید را به روی یک صفحه سفید بیاورید. در زمان تحریر خواسته‌ها و آرزوهایی که مدت مدیدی است آن‌ها را در ذهن می‌پرورانید ذهنتان را با تکرار جملات انگیزشی سرشار از انرژی مثبت کنید. فراموش نکنید داشتن حس و حال منفی در زمان ثبت خواسته هایتان می‌تواند سبب ارسال ارتعاشات منفی به کائنات گردد به همین سبب هیچ پاسخی مثبتی بنا به دستیابی به اهدافتان از آن سو دریافت نخواهید کرد.

نوشتن اهدافتان به همراه جزئی‌ترین موارد بسیار حائز اهمیت است، زیرا هر چه دقیق‌تر باشد، سریعتر به آن دست خواهید یافت. هر روز صبح چشمانتان را ببندید و رسیدن به آرزوهایتان را در ذهنتان مجسم نمایید‌ در ضمن تجسم ذهنی، خواسته‌هایتان را همراه با جملات انگیزشی زمزمه کنید: برای مثال بگوئید من در همین چندماه اخیر به درآمد صد میلیونی میرسم.

  • رهایی ارتعاش خواسته

بعد از پرورش ذهنی این خواسته‌ها وقت آن است که آن‌ها را در راستای دریافت پاسخ مثبت رها کنید. به هر میزان که میل‌ و رغبت بیشتری را همراه این خواسته‌ها روانه کنید؛ آن را در پیمودن مسیر صحیح یاری خواهید کرد. پس دیگر نگرانی در باب رسیدن آن به مقصد نداشته باشید.

  • افکار منفی را کنار بگذارید

زمانی که ارتعاش را به سوی کائنات ارسال کردید؛ وقت آن است ذهنتان را از افکار منفی پاک کنید، چراکه ناخواسته در پی‌ خواسته‌هایتان ارتعاشات منفی را ارسال خواهید کرد که سبب دریافت پاسخ منفی یا تاخیر در دریافت پاسخ مثبت خواهید شد. با تمرین مکرر و باور بی‌چون و چرا برای رسیدن به خواسته‌هایتان به واسطه ارسال آن‌ها به سوی خدا،عادت می‌کنید احساسات خوشایند را حفظ نمایید.

  • تقویت ارتعاشات

تنها راه برای هرچه سریع‌تر رسیدن به خواسته‌هایتان این است که ارتعاشات ارسالی را تقویت نمایید‌. ارتعاشات تقویت شده قدرت بیشتری را با کسب پاسخ سریعتر از کائنات خواهند داشت پس به واسطه شکرگذاری، سخن گفتن از آن و…. قوتش ببخشید.

  • دوری از منفی بافی

برخی مکان ها یا برخی از اخبار و سخنان مستعد برهم ریختگی و انحراف افکار ما از موقعیتی مطلوب است. شما با قرار گیری در معرض بعضی از اخبار ها چون ؛ تصادف، مرگ، بلایای طبیعی، خسارات مالی و…. ناخواسته مجبور به منفی بافی خواهید شد. این موضوع در ارسال نوع ارتعاشات تاثیر گذار خواهد بود. پس توصیه داریم تا حد ممکن از قرارگیری در چنین شرایطی ممانعت نمایید.

  • عدم استرس و نگرانی در باب ارسال درخواست

شاید اگر در دریافت پاسخ تاخیری حاصل گردد، گمان ببرید درخواستتان را به خوبی ارسال نکرده‌اید یا اینکه کائنات به زمان بندی هیچ اهمیتی نمی‌دهند. این استرس و نگرانی مدام در باب نوع و زمان دریافت نوع پاسخ؛ ناخواسته سبب ارسال ارتعاشات منفی می‌شود‌.

  • به دریافت به موقع و مطلوب باور داشته باشید

حتما این جمله معروف و عامیانه را که مدام میان افراد جابجا می‌شود را شنیده‌اید: ((کافیه باور داشته باشی)) بلی! کافیست نسبت به پاسخ مثبت از سوی کائنات، درون خود یک باور قلبی ایجاد نمایید تا ارتعاشات مثبت ارسال شده را قوت بیشتری ببخشید.

آیا برای دریافت آرزوهایمان از سوی کائنات زمان مقرری وجود دارد؟

هیچ قانونی در بعد زمانی برای جهان هستی وجود ندارد. این خود ما هستیم که با قوانینی که برای خود تعریف می‌کنیم؛ در رسیدن به اهدافمان بعد زمانی می‌بخشیم. برای مثال می‌پنداریم که برای دست‌یابی به خواسته‌های بزرگ‌تر زمانی بیشتری یعنی چند ماه و برای رسیدن به خواسته‌های کوچکتر زمانی محدودتری یعنی چند روز نیاز است. به همین سبب است که اغلب افراد مسیر را با چیزهای کوچکتری آغاز می‌کنند.

متاسفانه برخی از ما احساس می‌کنیم که در شرایط فعلی شغلی و زندگی شخصیمان قفل شده‌ایم به گونه‌ای که در ذهنمان هیچ جایی برای جملات انگیزشی یا باریکه‌‌ای از نور برای امید به تغییر شرایط موجودمان باقی نخواهیم گذاشت.

لازم است به این باور برسید که شرایط فعلی شما تنها مربوط به حال حاضر است و تغییر در آن به سهولت می‌توانید آن را در مسیر بسیار متفاوت‌تری قرار دهید. مطمئن باشید تا خودتان نخواهید هیچ تغییری حاکم نخواهد شد.

تاثیرقدردانی و شکرگزاری در دریافت ارتعاشات مثبت

بارها برایتان پیش آمده است که در مشکلی گیر می‌کنید و گمان می‌برید دیگر راهی برای رهایی از آن وجود ندارد. در حالی که با فکر کردن و توجه بیشتر به این مشکل به آن ثبات می‌بخشید. همین روند تا مرحله‌ای پیشروی خواهد داشت که در کوتاهترین زمان مشکلات بیشتری را شاهد خواهید بود و به نتایج بدی می‌رسید.

این نتایج بد در پی ارتعاشات منفی ایجاد می­گردد. البته فراموش نکنید؛ با رسیدن به این باور که در شرایط غیر‌قابل تغییری گیر افتاده‌‌اید موجب شده است تا از خدا برای یاری دادنتان هیچ درخواستی نداشته‌ باشید. در حالی که خدا منتظر است تا درخواست‌های کوچک و بزرگ شما را پاسخ دهد.

یکی از راه‌های موثر برای رهایی از این وضعیت قدردانی یا شکرگزاری است. لیستی تهیه کرده و در آن از خداوند بابت تمام چیزهایی که به شما بخشیده است تشکر کنید. با انجام این کار متوجه خواهید شد که تا میزان قابل توجهی انرژی مثبت شما را افزایش خواهند داد و راه رسیدن به اهداف و خواسته‌هایتان را هموارتر می‌سازد شکرگزاری ارتعاش مثبت و قوی را به سوی کائنات می‌فرستد.

در ادامه القای ذهنی مثبت را در چهارچوب یک تمرین یا بازی آموزش خواهیم داد.

دستیابی به اهداف و آرزوها در ۶۸ ثانیه

قانون استریکس 68 ثانیه یکی از قوی‌ترین و نتیجه‌ بخش‌‌ترین تکنیک‌ها در راه رسیدن به اهدافمان می‌باشد. در گام ابتدایی قانون ۶۸؛ نیاز است تا آرام دراز بکشید و چشمانتان را ببندید و ظرف ۱۷ ثانیه خواسته‌هایتان را در ذهنتان تجسم نمایید.

برای مثال اگر خودرو خاصی مدنظرتان است آن را با تمامی جزئیاتش از جمله مدل و رنگش تجسم کنید یا اینکه تصور نمایید با آن به مسافرت یا محل کارتان رفته‌اید. اگر در این روند احساس خوشایندی را تجربه نمودید مطمئن باشید که راه را درست رفته‌اید.

این روند در قالب یک قطب‌نما قرار خواهد گرفت، به این معنا که اگر احساسی تجربه‌شده به دور از منفی‌نگری بود، به واسطه تلاش به هدفتان دست خواهید یافت.

این تمرین تنها ۱۷ ثانیه از زمان شما در طی یک روز را به خود اختصاص می‌دهد اما احتمال دستیابی به هدفتان را تا چندین برابر افزایش خواهد داد. با انجام هر روزه این تمرین؛ درخواستهایتان از سوی کائنات برانگیخته می‌شود؛ اگر درخواست به واسطه ارتعاش درستی ارسال گردد؛ دستیابی به آرزو یا هدفی که در ذهن می‌پرورانید  100% تضمین خواهد شد.

کائنات

کلام پایانی

در این مبحث تمام سعی خود را برآن داشتیم که راه به دست آوردن کلید موفقیت با اعتماد به خدا و جهان هستی را در گرو ارسال ارتعاشات مثبت به کائنات و نیز ارسال خواسته‌هایمان به پروردگار جهانیان به شما همراهان همیشگی نشان بدهیم . مطمئنا و بدون کمترین شبهه‌ای به هر میزان که با دانش قوانین جهان هستی بهتر و جامع‌تر آشنا شوید؛ زندگی راحت‌تر و به دور از دغدغه‌ای همراهتان خواهد بود. البته ما در این مسیر کنارتان هستیم و تا زمان رسیدن با مقصد گام به گام همراهیتان خواهیم کرد.

منبع:الف

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود