آشنایی با طراحی یک ویلای زیبا به سبک ژاپنی ها

0 73
ویلای ژاپنی

هدف از ساخت ویلاها در مناطق دور و نزدیک دنیا به وجود آوردن نما و چشم اندازی متفاوت است. به همین خاطر ویلاهای مدرن هم از دید رهگذران و هم از نظر کاربران داخلی در نوع خود بی نظیر و قابل توجه هستند. در ادامه نماهای متفاوتی از ویلای لاکچری با طراحی ژاپنی گردآوری کرده ایم. 

معرفی ویلا به سبک ژاپنی ها

ویلاها فضاهایی می باشند که بیشتر به دلایل خوش گذرانی، تفریحات، لذت بردن از هوای تازه و سالم و … مورد استفاده قرار می گیرند. به همین خاطر معمولاً فضاهای انتخابی برای آن ها را محدوده های بزرگی در خارج از شهر در نظر می گیرند. یعنی محیط انتخابی برای آن ها باید از نظر هوای سالم و بکر بودن در اولویت باشد.

 

ویلای لاکچری

دیزاین زیبای ویلا

طراحی متفاوت ویلا

نمای کلی ویلا به سبک ژاپنی

طراحی شیک و زیبا ویلا

چیدمان متفاوت ویلای ژاپنی

ویلای زیبا

طراحی ظریف ویلا

ویلا با طراحی مدرن

طراحی نوین ویلا

دکوراسیون شیک اتاق خواب

معماری ویلاهای مدرن

معماری ویلا با سبک معماری امروزی عجین شده است. معماران در معماری امروز به دنبال طرح های جذابی از هنرهای تجسمی هستند و آن ها را به راحتی به محیط طراحی ویلا وارد می سازند. معماری مدرن تابع تقارن نیست و به صورت آزاد کار می کند. بنابراین اضلاع انتخابی برای ویلاها صرفاً محدود به مربع و مستطیل نخواهد شد.

پیش آمدگی و تورفتگی های متعدد در بخش های ویلا، پرسپکتیو و نماهای متفاوت را ایجاد کرده که خط آسمان زیبا و متنوعی را دارا می باشند. این فرآیند در کیفیت فضاهای داخلی تاثیر گذار می باشد.

چیدمان زیبای اتاق پذیرایی

حمام زیبا و شیک

ویلا با طراحی شیک

چیدمان زیبای ویلا

طراحی زیبای اتاق نشیمن

طراحی مدرن ویلا

دیزاین مدرن اتاق پذیرایی ویلا

دیزاین ایده آل ویلا

دیزاین مناسب ویلا

معماری ویلای ژاپنی

سرویس بهداشتی ویلای ژاپنی

ویلاها را در مکان های خاص مانند روی توپوگرافی می سازند. این تلاش به واسطه استفاده از هوایی متفاوت از شهر انجام می گیرد. در طراحی ویلاهای لاکچری کشورهای دنیا از شیشه های سراسری و فریم های بزرگ استفاده می شود. کاربرد این موارد اجازه استفاده هر چه بیش تر از فضای بیرونی ویلا و چشم انداز آن را می دهد.

ویلاها از نظر رعایت بسیاری از مسائل مستثنی می باشند. به همین خاطر اتلاف انرژی در آن ها بالا است. این اتلاف انرژی تا حد زیادی با عایق حرارتی کنترل می شود. برای پوشش دیوار از پنل های چوبی یا سیمانی استفاده می گردد.

طراحی فوق العاده ویلا

دیزاین جذاب ویلا

دکوراسیون شیک ویلا

دکوراسیون شیک ویلا

دیزاین مینیمال ویلا

طراحی عالی ویلا

اتاق پذیرایی ویلا

ویلای لاکچری ژاپنی

ویلای مدرن می توانید مینیمال و دارای سیرکولاسیون پیچیده باشد. شکل و هندسه ویلا به همراه مصالح و رنگ های انتخابی معرف سبک دکوراسیون ویلا می باشند.

بیشترین کاربرد طرح هندسی برای ویلا، مکعبی است که در اکثر ویلاها مورد استفاده قرار می گیرد. تمام خانه های ویلایی مدرن امروزی با پنجره های بزرگ معرفی می شوند. لزومی نیست که در چنین سبکی طراحی تنها به شکل فضاهایی مکعب یا مربع و .. انجام گیرد. عدم پابندی معماری این ویلاها به تقارن موجب می شود که سبک معماری این ویلاها از مجموعه ای از خطوط صاف، مسطح، پیچیده و … و همین طور اشکال مختلفی مانند مربع، مکعب و … تشکیل شود. ترکیب این عناصر از معماری مدرن است که منحصر به ویلاها نیست. بلکه در بسیاری از خانه های آپارتمانی نیز کاربرد دارد. معمولاً در چنین محیطی فضای لازم را به استخر، گیاهان و … اختصاص می دهند.

دیزاین لاکچری ویلای ژاپنی

دیزاین متفاوت ویلا

در واقع با چنین اقداماتی چشم انداز طبیعی برای ویلای مدرن شکل خواهد گرفت. امیدواریم از طرح های جذاب ویلایی لذت برده باشید. این ایده ها به شما فرصت لازم برای ساختن یک چشم انداز عالی را می دهند.

منبع:زیبایی خانه

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود