ویژگی های گلکسی نوت ۱۰ و ۱۰ پلاس

0 3,944

مشخصات فنی و قیمت گلکسی نوت 10 پلاس سامسونگ / Samsung Galaxy Note10+ گوشی موبایل Android با نمایشگر 6.8 اینچ، 1440×3040 پیکسل و 12 گیگابایت رم، Exynos 9825، دوربین 12/12/16 مگاپیکسل، سلفی 10 مگاپیکسلی و باتری 4300 میلی آمپر، ساعت لیتیوم یونی به همراه گالری عکس

سامسونگ در نهایت گوشی های Galaxy Note 10  و Note 10 Plus را معرفی کرد. ما شما را با ویژگی های گلکسی نوت ۱۰ و ۱۰ پلاس آشنا خواهیم کرد.

انتظارها به سر رسید و در نهایت پرچمداران جدید شرکت سامسونگ، معرفی شدند. گوشی های گلکسی نوت ۱۰ و ۱۰ پلاس که هر دو دارای قدرت و قابلیت‌های بالایی هستند، ساعاتی قبل توسط شرکت محبوب سامسونگ در معرض نمایش قرار گرفتند و ما به سرعت نقد و بررسی این دو دستگاه را برای شما عزیزان آماده کردیم تا بتوانید با کهکشانی‌های جدید سامسونگ آشنا شوید.

ویژگی های گلکسی نوت ۱۰ – Galaxy Note 10

شرکت سامسونگ همانند گذشته سعی کرد بتواند گوشی هوشمند جدیدی را با قابلیت‌های بسیار هیجان‌انگیز به عنوان پرچمدار خود معرفی کند، اما به نظر می‌رسد در ایجاد تغییرات بسیار زیادی که در ظاهر انتظار می‌رفت، موفقیت زیادی که بتوان از آن به عنوان شگفتی یاد کرد را به دست نیاورده است. گوشی گلکسی نوت ۱۰ در بخش جلو و عقب از جنس شیشه بوده و دارای فرم آلومینیومی می‌باشد؛ داشتن فرم آلومینیومی باعث می‌شود که احساس خوبی از داشتن دستگاه در دستانمان به دست آوریم. توجه داشته باشید که یکی از تفاوت‌های این گوشی را هم می‌توان حذف دکمه مربوط به Bixby و همچنین انتقال دادن دکمه پاور از سمت راست دستگاه به سمت چپ دستگاه دانست.

گلکسی نوت 10گلکسی نوت 10
گلکسی نوت 10

بر اساس اعلام رسمی شرکت سامسونگ، این دستگاه توانسته استاندارد IP68 که همان مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است را به دست آورد؛ گوشی جدید سامسونگ می‌تواند در عمق ۱٫۵ متری آب تا مدت زمان ۳۰ دقیقه دوام آورد. گوشی Galaxy Note 10 مجهز به نمایشگر ۶٫۳ اینچ سوپر آمولد با وضوح ۱۰۸۰×۲۲۸۰ پیکسل و نسبت ابعاد تصویر ۹:۱۹ می‌باشد، همچنین دارای نسبت ابعاد صفحه نمایش به بدنه ۹۰٫۹ درصد بوده که به خوبی نشان می‌دهد اکثر فضای جلوی گوشی از نمایشگر تشکیل شده است. یکی دیگر از قابلیت‌های ویژه دستگاه را می‌توان داشتن محافظ صفحه نمایش کورنینگ گوریلا گلس دانست که باعث می‌شود در برابر اثرات جانبی، موثر واقع شود.

شرکت سامسونگ برای گوشی هوشمند جدید خود از سیستم عامل اندروید ۹ پای با رابط کاربری One UI استفاده کرده است. در حالت کلی می‌توان گفت که گوشی گلکسی نوت ۱۰ می‌تواند رضایت کاربران زیادی را به دست آورد و انتظارها را تا حد قابل قبولی برآورده کرده است. هم اکنون هم شاهد انتشار آپدیت اندروید ۱۰ برای گلکسی نوت ۱۰ هستیم. بد نیست بدانید افراد زیادی مشکلات قابل توجهی را هم گزارش داده‌اند و ما سعی کردیم مشکلات رایج گلکسی نوت ۱۰ را به همراه راه حل، مورد بررسی قرار دهیم.

مشخصات سخت افزاری گلکسی نوت ۱۰

گلکسی نوت 10

غول تکنولوژی کره جنوبی برای پرچمدار جدید خود از چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ برای نسخه‌هایی که در ایالات متحده آمریکا و چین عرضه می‌شوند، در نظر گرفته و این در حالی‌ست که برای سایر مناطق جهان از چیپست اگزینوس ۹۸۲۵ استفاده می‌کند. همانطور که می‌دانید، این دستگاه دارای قدرت بالایی بوده و می‌تواند نیاز گیمرها برای اجرای بازی‌های قدرتمند که نیاز به سخت افزار قوی دارند را هم با پردازنده گرافیکی Mali G76 و Adreno 640 رفع نماید؛ توجه داشته باشید که پردازنده گرافیکی Mali G76 در نسخه‌های آمریکا و چین قرار خواهند گرفت و پردازنده Adreno 640 هم در نسخه‌هایی قرار خواهد گرفت که در سایر نقاط جهان عرضه می‌شود.

در حقیقت مشاهده سخت افزار قدرتمند در گوشی های پرچمدار نمی‌تواند جای تعجب داشته باشد، اما در هر صورت گلکسی نوت ۱۰ قدرت بسیار زیادی دارد و می‌توان از آن به عنوان یک گوشی هوشمند همه فن حریف هم یاد کرد.

یکی از نقاط ضعف گلکسی نوت ۱۰ را می‌توان پشتیبانی نکردن از کارت حافظه جانبی دانست. این دستگاه دارای حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی بوده که در کنار ۸ گیگابایت رم قرار گرفته است. دوستان عزیز، در صورتی که شما تصمیم به خرید Galaxy Note 10 را دارید، بهتر است بدانید که فضای داخلی ذخیره‌سازی آن بسیار زیاد بوده و به راحتی تکمیل نخواهد شد. توجه داشته باشید که گلکسی نوت ۱۰ مدل ۵G با ۱۲ گیگابایت رم همراه است.

مشخصات دوربین Galaxy Note 10

گلکسی نوت 10

بالاخره شاهد قرارگیری دوربین سه‌گانه در گوشی گلکسی نوت ۱۰ هستیم که شامل سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسل با گشودگی دیافراگم f/1.5، سنسور ۱۲ مگاپیکسل تله فوتو با گشودگی دیافراگم f/2.1 و سنسور ۱۶ مگاپیکسل اولترا واید با گشودگی دیافراگم f/2.2 است، همچنین شاهد قرارگیری سنسور سلفی ۱۰ مگاپیکسلی هستیم.

دوربین گوشی گلکسی نوت ۱۰ توانایی بسیار زیادی در ثبت تصاویر و ضبط فایل‌های ویدیویی باکیفیت دارد. دوربین گلکسی نوت ۱۰ از لایو فوکوس، اسلوموشن، پانوراما، HDR و سایر موارد که هر کدام نقش بسزایی در موفقیت دستگاه دارند، پشتیبانی خواهد کرد. شرکت سامسونگ به به کارگیری دوربین سه گانه در سری نوت ۱۰ سعی کرد درب تازه‌ای رو به توسعه آن باز کند و قطعا در سری گوشی های نوت سال آینده، احتمال مشاهده سنسورهای بیشتر هم وجود دارد.

همانطور که می‌دانید، شرکت سامسونگ در زمینه تولید سنسورهای دوربین باکیفیت، توانایی بالایی دارد و قطعا نمونه‌های تصویری آن، گویای حقایقی زیادی خواهد بود.

نمونه تصویر گرفته شده با دوربین گلکسی نوت ۱۰ که برای شما قرار داده‌ایم:

دوربین گلکسی نوت 10 - 4دوربین گلکسی نوت 10 - 3 دوربین گلکسی نوت 10 - 2دوربین گلکسی نوت 10 - 1

مشخصات باتری و سایر قابلیت‌ها

پرچمدار جدید سامسونگ دارای قابلیت‌های زیادی همانند Bixby و Samsung DeX و حتی حسگر اثر انگشت درون صفحه نمایش بوده که می‌توانند به عنوان ویژگی‌های قابل قبولی شناخته شوند. این دستگاه مجهز به باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری بوده که از فناوری شارژ سریع ۲۵ وات پشتیبانی به عمل می‌آورد. بد نیست بدانید که گوشی جدید سامسونگ با قابلیت Samsung DeX، رفتاری همانند کامپیوتر را از خود نشان خواهد داد. در صورتی که سیستم کامپیوتر شما به روز باشد، می‌توانید اعلان‌های گوشی را در سیستم مشاهده کرده و حتی با موس و کیبورد هم کارهای لازم و موردنظرتان را انجام دهید.

مشخصات گلکسی نوت ۱۰ پلاس

گلکسی نوت 10

همانطور که می‌دانید، شرکت سامسونگ از گوشی نوت ۱۰ پلاس هم در کنار نوت ۱۰ رونمایی کرده و به نظر می‌رسد در تمام موارد دارای شباهت هستند، به غیر از مواردی که در ادامه خواهیم گفت.

گوشی گلکسی نوت ۱۰ پلاس مجهز به صفحه نمایش ۶٫۸ اینچ با وضوح ۱۴۴۰×۳۰۴۰ پیکسل می‌باشد، همچنین از خشاب کارت حافظه تا میزان ۱ ترابایت هم پشتیبانی به عمل می‌آورد. بر اساس اطلاعات منتشرشده، این دستگاه در دو مدل متفاوت با رم ثابت ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت عرضه خواهد شد. گوشی جدید سامسونگ دارای باتری ۴۳۰۰ میلی آمپری بوده و از فناوری شارژ سریع ۴۵ وات هم پشتیبانی می‌کند. توجه داشته باشید که شارژر ۴۵ وات را باید از سایر فروشگاه‌ها خریداری کنید، همچنین مجهز به شارژ وایرلس ۲۰ وات هم می‌باشد. این دو دستگاه از تاریخ ۲۳ آگوست (یکم شهریور ماه) برای پیش فروش عرضه می‌شود. بد نیست بدانید گلکسی نوت ۱۰ پلاس نسبت به مدل استاندارد، سنسورهای دوربین بزرگ‌تری دارد.

همراهان عزیز وب سایت گوشی سنتر، امیدواریم توانسته باشیم اطلاعات خوبی در زمینه گوشی های جدید سامسونگ ارائه کنیم. شما می‌توانید نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

جعبه گشایی گلکسی نوت ۱۰ و ۱۰ پلاس

 

منبع: گوشـی سنتـر

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود