چگونه قبض صورتحساب ایرانسل را استعلام و پرداخت کنیم؟

0 3,953

مشترکان سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل جهت پرداخت صورتحساب دوره‌ای خود می‌توانند به چند روش اقدام کنند. پرداخت قبض با شماره‌گیری کد دستوری، اپلیکیشن ایرانسل من، پرداخت خودکار و آنلاین از جمله این روش‌ها است.

مشترکان دائمی ایرانسل با شماره‌گیری کد دستوری #1*7* می‌توانند قبض خود را با استفاده از کارت بانکی و رمز دوم پرداخت کنند. کد #3*7* نیز جهت افزایش سقف مصرف به کار می‌رود.

علاوه‌براین با مراجعه به سامانه پرداخت قبوض ایرانسل می‌توان پس از واردکردن شماره تلفن همراه و رمز یکبارمصرف دریافتی، قبض‌های ایرانسلی را به‌آسانی پرداخت کرد.
سامانه پرداخت قبض ایرانسل

در این سامانه امکانات دیگری همچون مشاهده کارکرد دوره جاری قبض، بدهی معوقه و مبلغ قابل‌پرداخت
پرداخت بدهی گذشته یا جاری، مشاهده قبض دوره‌های گذشته، مشاهده تاریخچه پرداخت‌های اینترنتی، دانلود فایل‌های نسخه PDF دوره‌های گذشته و گفت‌وگوی آنلاین با کارشناسان واحد ارتباط با مشتریان در دسترس قرار دارد.

مشترکان این اپراتور با نصب برنامه کاربردی ایرانسل‌من یا استفاده از نسخه وب آن نیز می‌توانند قبض تلفن همراه خود را پرداخت کنند.

مشترکان اولین اپراتور دیجیتال کشور می‌توانند از طریق بخش «پرداخت آنلاین قبض سیم‌کارت دائمی» با استفاده از شماره تلفن همراه، کد شناسه یا شناسه قبض و پرداخت جهت تسویه بدهی خود اقدام کنند.

پرداخت صورتحسابافرادی که شناسه قبض و پرداخت صورتحساب دوره‌ای خود را ندارند کافی است با ارسال پیامک شماره تلفن همراه دائمی خود به 2121، این اطلاعات را دریافت کنند. در صورتی که این دو شناسه در دسترس است، با استفاده از خودپردازهای بانکی، مراجعه حضوری به بانک یا سامانه اینترنتی بانک‌های مختلف نیز می‌توان جهت پرداخت قبض اقدام کرد.

با دریافت این شناسه‌ها همچنین قبض و میزان مصرف خود را استعلام بگیرید.

افرادی که از سیم کارت دائمی ایرانسل استفاده می‌کنند در صورتی که از مشتریان بانک ملت یا کاربران سامانه پیمان هستند نیاز نیست دیگر نگران تاخیر در پرداخت قبض خود باشند. با استفاده از همراه بانک یا اینترنت بانک ملت و سامانه پیمان می‌توان میزان و سقف پرداخت خودکار صورتحساب را تعیین کرد.

وبسایت‌ها و پلتفرم‌های دیگری نیز برای پرداخت قبض سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل نیز در دسترس هستند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. به طور مثال در «قبضینو» با استفاده از شماره تلفن همراه خود یا شناسه قبض و پرداخت، می‌توانید بدهی خود را پرداخت کنید.

سوالات متداول کاربران

چطور می‌توانم قبض ایرانسل خود را استعلام کنم؟

روش‌های مختلفی جهت استعلام و پرداخت قبض سیم‌کارت‌های دائمی این اپراتور وجود دارد. یکی از روش‌ها مراجعه به ایرانسل من و مشاهده میزان کارکرد خط است.

چه زمانی پس از پرداخت بدهی، خط قطع شده مجددا وصل می‌شود؟

پس از پرداخت قبض، سیم کارت شما در کمتر از 48 ساعت وصل خواهد شد.

منبع:دیجیاتور

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود