واتس‌اپ ویژگی جدیدی را عرضه کرد

0 3,721

واتس‌اپ ویژگی جدیدی را عرضه کرده تا وضعیت آنلاین شما به‌طور پیش‌فرض برای غریبه‌ها پنهان شود.

ایسنا: واتس‌اپ یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان است. در عین حال متأسفانه، این اپلیکیشن مسائل امنیتی زیادی دارد، از جمله اینکه افراد غریبه و کسانی که تا کنون با آنها پیامی رد و بدل نکرده‌اید، می‌توانند وضعیت آنلاین شما را ردیابی می‌کنند. اکنون طبق گزارش وب‌سایت هاوتوگیک، این شرکت اقدامی را ترتیب داده تا وضعیت آنلاین شما به‌طور پیش‌فرض برای غریبه‌ها پنهان شود.

واتس‌اپ اکنون در هر دو سیستم عامل اندروید و iOS، به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی می‌کند که وضعیت «آخرین بازدید» شما فقط برای مخاطبین قابل مشاهده باشد. پیش از این، هر کسی می‌توانست ببیند آخرین بار چه زمانی آنلاین بوده‌اید، که تعقیب شما را برای غریبه‌ها و کسانی که قصد ردیابی شما را داشتند، بسیار آسان‌تر می‌کرد. این تغییر یک لایه امنیتی اضافی برای کاربران این پیام‌رسان فراهم می‌کند.

تغییر نمایان بودن وضعیت آنلاین تنها برای مخاطبین، ویژگی جدیدی نیست، امکان جدید این است که این ویژگی اکنون به‌صورت پیش‌فرض است، به این معنی که برای پنهان کردن وضعیت آنلاین خود از افراد غریبه نیازی به رفتن به تنظیمات برنامه ندارید. در عوض، اگر می‌خواهید به همه اجازه دهید ببینند آنلاین هستید یا نه، باید به تنظیمات بروید.

برنامه‌های زیادی برای استفاده از وضعیت‌های آنلاین کاربران واتس‌اپ برای ردیابی کاربران طراحی شده‌اند که خوشبختانه، این برنامه‌ها با این تغییر بلااستفاده می‌شوند. این یک تغییر مهم برای واتس‌اپ است و استفاده از این برنامه را بدون حذف هیچ گونه عملکرد مهمی از کاربرانش ایمن‌تر می‌کند.

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود