محدود کردن اینستاگرام تایید شد

0 3,796

تخفیف‌های مالیاتی برای انجام تبلیغات در اینستاگرام ایرانی در نظر گرفته خواهد شد، ولی این تخفیف برای اینستاگرام آمریکایی نخواهد بود. به میزان مهاجرت مردم به نمونه‌های داخلی، برای اپلیکیشن‌های خارجی محدودیت پهنای باند در نظر گرفته می‌شود.

فرارو: یکی از طراحان طرح مجلس برای اینترنت در برنامه‌ای گفت که فیلترینگی در کار نیست؛ محدودیت پهنای باند مثلا برای اینستاگرام هست.

سید عباس مرادی از طراحان طرح «صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی» در برنامه جهان آرا گفت: بهترین نقطه برای حکمرانی در فضای مجازی، همین جایی است که طرح صیانت قرار است وارد شود، یعنی خدمات پایه کاربردی باید فضای رقابتی ایجاد کنیم، با مزیت رقابتی که برای کاربر قابل لمس باشد.

وی افزود: فعلا هیچ مشابه داخلی اینستا نداریم. هدف طرح صیانت این است که پلتفرمی امن ایجاد شود تا زمینه مهاجرت کاربر ایرانی به نمونه داخلی فراهم شود. مثلا در اینستاگرام پلاس، بانکداری الکترونیکی خواهیم داشت.

مرادی بیان کرد: رویکرد طرح صیانت، بومی‌سازی و داخلی‌سازی نیست، چرا که اگر نمونه‌های خارجی هم قوانین ما را بپذیرند، همان تسهیلات نمونه‌های داخلی را دریافت می‌کنند. فیلترینگی در کار نیست، ولی قطعا محدودیت هست مثلا محدودیت پهنای باند برای اینستاگرام.

او در ادامه گفت: تخفیف‌های مالیاتی برای انجام تبلیغات در اینستاگرام ایرانی در نظر گرفته خواهد شد، ولی این تخفیف برای اینستاگرام آمریکایی نخواهد بود.

وی افزود: به میزان مهاجرت مردم به نمونه‌های داخلی، برای اپلیکیشن‌های خارجی محدودیت پهنای باند در نظر گرفته می‌شود.

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود