تخفیفات ویژه درهاستینگ آذرآنلاین

0 3,728

اگر وب سایت ضعیفی دارید یا حتی فعالیتی در سایت خود ندارید، چگونه می‌توانید حضور آنلاین موفق و سودآوری در بازار رقابتی این روزها داشته باشید؟

هر کسب‌و‌کار موفق، یک وب سایت مناسب در بنیان خود خواهد داشت. به همین دلیل نمی‌توانید از خدمات میزبانی وب سایت یا هاستینگ خوب چشم‌پوشی کنید. همواره این مهم را در ذهن داشته باشید که اگر وب سایت ضعیفی دارید یا حتی فعالیتی در سایت خود ندارید، چگونه می‌توانید حضور آنلاین موفق و سودآوری در بازار رقابتی این روزها داشته باشید؟

همان‌طور که می‌دانید، استفاده از یک هاست رایگان برای همه امکان‌پذیر است. این‌گونه از هاست‌ها برای افراد یا سازمان‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیرند که داده‌های زیادی را به اشتراک نمی‌گذارند و البته اهداف بلند مدت خود را نیز در این مسیر، طرح‌ریزی نکرده‌اند. اما برای استفاده از فضای اینترنت و گسترش کار خود در این محیط، احتیاج فراوانی به هاستینگ خوب خواهید داشت. آذرآنلاین با در نظر گرفتن تخفیف‌های مناسب این کار را برای شما آسان کرده است.

انتخاب هاستینگ مناسب

سه دلیل اصلی برای انتخاب یک هاستینگ مناسب

افزایش سرعت بارگذاری سایت

دنیای پرسرعت امروزی، معنای انتظار را در زندگی ما تغییر داده است. همه ما ترجیح می‌دهیم بدون فوت وقت، لینکی را که به سختی باز می‌شود و سرعت لازم برای ارائه داده‌ها را ندارد، کنار بگذاریم و به دنبال سایت دیگری باشیم. این اتفاق تنها با یک کلیک خواهد افتاد.

امنیت بهتر (https)

میزبانی با آدرس IP ایمن و کار با شرکت ارائه دهنده هاستینگ خوب، به این معنی است که شما در تلاش هستید تا HTTPS را در سایت خود فعال کنید. در نتیجه هر اطلاعاتی که از طریق وب سایت شما ردوبدل می‌شود به طور خودکار رمزگذاری می‌شود. بنابراین هکرها نمی‌توانند اطلاعات حساس، شخصی یا خصوصی سایت شما را بدست آورند.

رتبه‌بندی و سئوی بالا

اعتقاد بر این است که یک سایت کُند می‌تواند به رتبه شما در موتورهای جستجو آسیب برساند. بنابراین، به منظور اطمینان از به دست آوردن دقیق و بهترین رتبه‌بندی موتور جستجو، به نفع شماست که در سیستم عامل‌های میزبانی وب سایت حرفه‌ای سرمایه‌گذاری کنید.

چگونه هاستینگ مناسب خود را پیدا کنیم؟

هاستینگ ارزان قیمت در همه جا موجود است، شما فقط باید آن را جستجو کنید. شرکت‌های ارائه‌دهنده هاستینگ، بسته‌های میزبانی مختلفی را ارائه می‌دهند که بسته به میزان بودجه‌بندی خود، می‌توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. اما برای پیدا کردن هاستینگ مناسب خود، باید سوالات مختلفی را در ذهن مرور نمایید.

توصیه ما این است که نیازهای دقیق خود را برای نوع وب سایت کسب و کارتان، پیدا کنید. به عنوان مثال:

  • به میزبانی My SQL، PHP یا (S) FTP نیاز دارید؟
  • پایگاه داده وب سایت شما چقدر بزرگ است؟
  • وب سایت شما چقدر بازدید خواهد داشت؟
  • وغیره.

پاسخ به سوالاتی از این دست، مراحل کار شما را رمزگشایی می‌کند و متوجه خواهید شد که آیا به یک میزبان سرور اختصاصی مدیریت شده نیاز دارید یا اینکه یک بسته میزبانی مشترک. با در نظر گفتن این روش، بهترین میزبانی وب را برای دامنه و وب سایت خود فراهم خواهید کرد.

از تخفیفات ویژه درهاستینگ آذرآنلاین خبر دارید؟

اگر اکنون آماده هستید وب سایت و تجارت خود را به سطح بالاتری برسانید، مشاوران آذرآنلاین می‌توانند به شما در زمینه انتخاب هاستینگ مناسب برای میزبانی وب و نگهداری آن کمک کنند. منطقی نیست که با یک ارائه‌دهنده ارزان قیمت و میزبان وب ضعیف همراه شوید، چراکه موجب بروز مشکلاتی برای خود و آینده کسب‌وکارتان خواهید شد. بنابراین، انتخاب صحیح را انجام دهید و با تیم آذرآنلاین در تماس باشید تا ببینید که چگونه داشتن یک هاستینگ خوب می‌تواند یک مزیت رقابتی فوق‌العاده باشد.

سرویس‌های هاست آذرآنلاین

تیم مشاوران آذرآنلاین در کنار شما هستند تا با انتخاب دوره‌های سه ماهه، شش ماهه و سالانه از پلن‌های سرویس هاست، 30% تخفیف دریافت کنید. این سرویس ها در هفت دسته متفاوت در اختیار شما قرار خواهند گرفت. این دسته‌ها عبارتند از:

  • میزبانی وب لینوکس Eco
  • میزبانی وب لینوکس Pro
  • نمایندگی میزبانی وب لینوکس
  • میزبانی وب ویندوز
  • نمایندگی میزبانی وب ویندوز
  • Trade 3
  • Trade 4

 سخن آخر

همانطور که در متن اشاره شد، هر کسب‌و‌کار موفق، یک وب سایت مناسب را در بطن برنامه‌ریزی شغلی خود خواهد داشت. به همین دلیل نمی‌توانید از خدمات میزبانی وب سایت یا هاستینگ خوب چشم‌پوشی کنید. همواره این مهم را در ذهن داشته باشید که حضور در یک دنیای رقابتی، نیازمند رعایت اصول مهم و اساسی است. انتخاب سرویس‌های هاستینگ آذرآنلاین می‌تواند در این مسیر شما را همراهی کند.

نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود