پسر جیب مادرش را زد تا آنلاین بازی کند

0 3,794

مشخص شد تمامی مبالغ صرف خرید اکانت های بازی‌ آنلاین شده است که با بررسی دقیق‌تر اطلاعات بدست آمده، عامل برداشت غیر مجاز وجه شناسایی شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: فردی که اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب بانکی مادرش کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ علی محمدپور اظهار کرد: با مراجعه بانویی به پلیس فتا مبنی بر اینکه مدتی است از حساب وی مبالغی توسط شخصی برداشت شده است، رسیدگی به این موضوع در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی بیان کرد: با بررسی‌های به عمل آمده در روند رسیدگی به پرونده اقدامات لازم توسط کارشناسان پلیس فتا برای ردیابی وجوه برداشت شده انجام و مشخص شد تمامی مبالغ صرف خرید اکانت های بازی‌ آنلاین شده است که با بررسی دقیق‌تر اطلاعات بدست آمده، عامل برداشت غیر مجاز وجه شناسایی شد.

رئیس پلیس فتا خراسان جنوبی‌ افزود: تحقیقات و بررسی‌های پلیس حاکی از این بود که فرزند شاکی با در اختیار داشتن اطلاعات کارت بانکی از کارت و مشخصات حساب بانکی مادرش سوء استفاده کرده است.

محمدپور گفت: با توجه به اینکه متهم فرزندشاکی بوده، وی از شکایت خود صرف نظر و رضایت خود را اعلام کرد که پرونده به همراه مستندات مربوطه جهت سیر مراحل قضائی به دادسرا ارجاع شد.

وی خاطرنشان کرد: از در اختیار قرار دادن کارت بانکی حساب اصلی خود به فرزندانشان خودداری کنند و در صورت نیاز کارتی را با یک سقف مشخص وجه، در اختیار آنان قرار دهند، همچنین شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای ‌مجازی یا پیام‌رسان‌های‌ موبایلی موضوع را از طریق نشانی پلیس‌فتا به آدرسwww.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند.

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود