راهکار دانلود ویدیوهای کانال یوتیوب

0 4,285

اگر به دنبال روشی برای دانلود تعداد بالایی از ویدیوهای موجود در یک چنل یوتیوب هستید، این مطلب را بخوانید. در ادامه شما را با سرویس Youtube Multi Downloader برای دانلود کانال یوتیوب آشنا می کنیم.

از آنجایی که دانلود ویدیو از یوتیوب به راحتی دانلود یک فایل تصویری از اینترنت نیست، ابزارهای متعددی به منظور این اقدام طراحی شده اند. در این سرویس ها کافیست آدرس ویدیوی مورد نظر خود را وارد کنید تا فایل تصویری آن برای دانلود حاضر شود. اما این سرویس ها کمبودهایی هم دارند که یکی از آن ها عدم پشتیبانی از دانلود همه فایل های ویدیویی از یک کانال مشخص است. در واقع در بیشتر سرویس ها اگر شما قصد دانلود همه ویدیوهای موجود در یک کانال یوتیوب را داشته باشید، باید یکی یکی آدرس آن ها را وارد کنید (بهترین برنامه های دانلود از یوتیوب را بشناسید!).

امروز در این مطلب می خواهیم شما را با سرویس Youtube Multi Downloader آشنا کنیم که به شما اجازه دانلود کل محتوای کانال در یوتیوب را می دهد. کاربر در این ابزار آنلاین می تواند با وارد نمودن آدرس کانال یوتیوب، تمامی ویدیوهای موجود در آن را بدون نیاز به شناسایی دستی و به صورت یک باره دانلود کند. برای استفاده از Youtube Multi Downloader مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید (چگونه با موبایل از یوتیوب فیلم دانلود کنیم؟).

  1. پیش از هرچیز برنامه Free Download Manager را دانلود و نصب کنید.
  2. وارد وبسایت Youtube Multi Downloader شوید.
  3. در باکس موجود مقابل Playlist Link، آدرس یوتیوب را بنویسید. دقت کنید که آدرس مربوط به کانال مورد نظر باشد.

دانلود کانال یوتیوب

  1. از بخش Quality، کیفیت مورد نیاز را انتخاب کنید.
  2. روی گزینه Download کلیک کنید.
  3. منتظر بمانید تا همه ویدیوها بارگذاری شوند.
  4. همه کد ایجاد شده را با Ctrl+A بگیرید و کپی کنید.

دانلود کانال یوتیوب

  1. برنامه Free Download Manager را باز کنید و کد کپی شده را بعد از طی مسیر Menu -> Paste urls from clipboard پیست کنید.

با طی این مراحل تمام ویدیوهای موجود در چنل یوتیوب توسط برنامه دانلود منیجر FDM دانلود خواهند شد. پیش از ارسال فایل ها (مرحله ۳) با زدن تیک گزینه Add prefix order number، فایل ها به ترتیب تاریخ بارگذاری شماره بندی می شوند.   منبع: click..ir

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود