آموزش ساخت اکانت در پینترست

0 3,879

پینترست یک شبکه اجتماعی مشهور برای اشتراک گذاری عکس و یافتن بهترین محتواهای تصویری است. در ادامه این مطلب نحوه ساخت اکانت پینترست را به شما توضیح می دهیم.

پینترست از آن دسته سرویس های محبوبی است که ممکن است هر جایی به کار بیاید. کاربران در این شبکه اجتماعی می توانند عکس های مختلفی را آپلود کنند  و با پین کردن آن ها در یک صفحه، آلبوم مخصوص خود را داشته باشند. با وجود اینکه پینترست در ابتدا بیشتر به منظور اشتراک گذاری تصویر به کار می رفت، اما اکنون با اضافه شدن قابلیت های بیشتر، امکانات مربوط به فروش محصولات و اشتراک گذاری ویدیو و موسیقی را هم به کاربران خود ارایه می کند.

عملکرد کلی پینترست شبیه به اینستاگرام بوده و فقط در برخی بخش ها تفاوت اندکی با آن دارد. شما می توانید از طریق موتور جستجوی قدرتمند پینترست، عکس های مورد نظر خود را با بالاترین کیفیت پیدا و در صورت لزوم پین یا دانلود کنید.

به منظور استفاده از پینترست باید در آن حساب کاربری داشته باشید. ساخت اکانت پینترست به دو صورت با تلفن هوشمند و کامپیوتر انجام می شود. در ادامه نحوه ساخت اکانت پینترست با گوشی را به شما توضیح می دهیم.

آموزش ساخت اکانت پینترست

  1. جدیدترین نسخه از پینترست را با توجه به سیستم عامل دستگاه خود از گوگل پلی یا اپ استور دانلود کنید.
  2. برنامه را اجرا و سپس یکی از راه ها برای ساخت اکانت را انتخاب کنید. (در صورتی که می خواهید اکانت پینترست شما با حساب کاربری فیس بوک یا گوگل ساخته شود یکی از گزینه های مرتبط را انتخاب کنید. در غیر این صورت آدرس ایمیل خود را در باکس وارد کنید)
  3. دکمه Continue را لمس کنید.

ساخت اکانت پینترست

  1. برای اکانت پینترست خود رمز عبور انتخاب کنید و با لمس Next به مرحله بعد بروید.

ساخت اکانت پینترست

  1. نام خود را وارد و سپس دکمه Next را لمس کنید.
  2. سن خود را وارد و سپس دکمه Next را لمس کنید.

ساخت اکانت پینترست

  1. در این مرحله باید جنسیت خود را انتخاب کنید تا محتواهای متناسب با آن نمایش داده شود.

ساخت اکانت پینترست

  1. کشور خود را انتخاب کنید.

ساخت اکانت پینترست

  1. در این مرحله موضوعات مختلفی از تصاویر برای شما نمایش داده می شود. با انتخاب موضوعات مورد علاقه می توانید پینترست را بیشتر شخصی سازی کنید.

ساخت اکانت پینترست

  1. روی Next ضربه بزنید.

با طی این مراحل ساخت اکانت پینترست شما با موفقیت به پایان رسیده و اکنون می توانید از امکانات آن استفاده کنید. عکس هایی که در ابتدا نشان داده می شود بر اساس علایق شما (مرحله ۹) خواهد بود. پینترست به مرور زمان با بررسی سلیقه کاربر، تصاویر مرتبط تری را نمایش می دهد.

منبع: click..ir

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود