ارتباط ویدیویی چند نفره با برنامه چت ویدیویی Houseparty

0 3,810

آیا تمایل دارید به صورت گروهی یا دو نفره مکالمه ویدیویی داشته باشید؟ ما در این بخش قصد داریم برنامه چت ویدیویی Houseparty را به شما معرفی می‌کنیم.

اگر به دنبال برنامه‌ای هستید که بتوانید بدون هیچگونه مشکلی با دوست یا دوستان خود تماس ویدیویی بگیرید، برنامه Houseparty می‌تواند گزینه و راه ارتباطی مناسبی به حساب آید. برنامه تماس ویدیویی Houseparty رابط کاربری بسیار آسانی داشته و به شما این امکان را می‌دهد که به محض ورود مخاطب مورد نظرتان به برنامه با او تماس ویدیویی حاصل نمایید.

ویژگی های برنامه چت ویدیویی Houseparty

سادگی و سرعت را می‌توان به عنوان دو ویژگی فوق العاده Houseparty معرفی کرد که باعث شدند تا کاربران زیادی به قابلیت‌های اپلیکیشن علاقه‌مند شوند و آن را نصب کنند. قطعا استفاده از این برنامه می‌تواند برای شما لذت بخش باشد.

بد نیست بدانید که توسعه‌دهندگان این برنامه چت ویدیویی نسبت به قطع و وصل شدن ارتباط حساسیت بالایی دارند و سعی کرده‌اند اپلیکیشن را به گونه‌ای طراحی کنند تا بتواند بهترین عملکرد را در اختیار کاربران قرار دهد. شما می‌توانید از این برنامه چت برای ارتباطات کاری هم استفاده کنید و جلسات خود را برگزار نمایید.

برنامه محبوب و استثنایی تماس ویدیویی Houseparty بیشتر از ۱۰ میلیون کاربر فعال دارد و به عنوان یکی از بهترین برنامه‌های تماس ویدیویی شناخته شده است. این برنامه برای اندروید ۴٫۴ و بالاتر در نظر گرفته شده و حجم آن با توجه به نوع دستگاه متفاوت می‌باشد، اما به طور کلی حجم زیادی ندارد. امتیاز این برنامه محبوب و پرطرفدار در گوگل پلی ۴٫۳ از ۵ است.     منبع: گوشـی سنتـر

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود