آموزش ساده بلاک کردن در لینکدین ؛ مزاحم ها را شناسایی و بلاک کنید

0 4,749

شبکه اجتماعی لینکدین (Linkedin) توانسته کاربران زیادی را جذب کند. ما در این بخش با آموزش روش بلاک کردن در لینکدین همراه شما هستیم.

لینکدین یک شبکه اجتماعی بوده که بر پایه روابط تجاری و کسب و کار ایجاد شده و کاربردهای بسیار زیادی دارد. این شبکه اجتماعی بیشتر از ۱۰۰ میلیون عضو دارد و تعداد کاربران آن به سرعت در حال افزایش است، بنابراین هستند کسانی که قصد کلاهبرداری و استفاده نامناسب از این فضا را داشته باشند. ما در این مقاله روش بلاک کردن در لینکدین و همچنین خارج کردن کاربران از بلاک لیست Linkedin را آموزش خواهیم داد.

روش بلاک کردن در لینکدین

امکان بازدید پروفایل برای کاربران لینکدین وجود دارد، اما وقتی شخصی را بلاک می‌کنید، امکان مشاهده اینکه چه کسی پروفایل شما را مشاهده می‌کند، وجود ندارد، بنابراین برای بلاک کردن درنگ نکنید، زیرا کاربر بلاک شده هیچگونه اعلانی از این اقدامات دریافت نخواهد کرد.

۱: از بخش جستجوی لینکدین، نام کاربری شخص مورد نظر را جستجو یا وارد لیست ارتباطات خود شوید (My Network > Connections).

بلاک کردن در لینکدین

۲: وارد پروفایل شخصی که قصد بلاک کردن آن را دارید، شوید و مراحل زیر را دنبال کنید.

۳: بر روی گزینه More که در زیر تصویر پروفایل کاربر وجود دارد، کلیک کرده و از لیست باز شده گزینه Report / Block را انتخاب کنید.

بلاک کردن در لینکدین

۴: در این مرحله پیغامی با عنوان شما می‌خواهید چه کاری انجام دهید (What do you want to do) ظاهر می‌شود که باید بر روی گزینه Block [نام کاربر] کلیک کنید.

بلاک کردن در لینکدین

۵: در اینجا، پیغامی به منظور گرفتن تایید از بلاک کردن کاربر مورد نظر برای شما نمایش داده می‌شود که در صورت تمایل، باید روی گزینه Block کلیک کنید و در غیر این صورت باید روی Go Back کلیک کنید.

کاربر مورد نظر شما به راحتی با انجام مراحل فوق بلاک می‌شود و عضوی که بلاک کرده‌اید، هیچ هشداری دریافت نمی‌کند. بد نیست بدانید امکان مسدودسازی حداکثر ۱۰۰۰ عضو در لینکدین برای شما وجود دارد.

روش خارج کردن کاربر از بلاک لیست

در صورتی که قصد دارید شخصی را در لینکدین از وضعیت بلاک خارج کنید، باید وارد بلاک لیست لینکدین شوید. این لیست، کاربران بلاک شده و مدت زمان بلاک کردن آن‌ها را هم به شما نشان خواهد داد. برای خارج کردن کاربر از بلاک باید مراحل زیر را انجام دهید:

۱: روی نماد Me در بالای صفحه اصلی لینکدین کلیک کنید.

۲: از منوی کشویی باز شده، Settings & Privacy را انتخاب کنید.

۳: در این مرحله، پنجره Privacy در تنظیمات شخصی شما باز می‌شود که باید در نوار کناری سمت چپ بر روی گزینه Blocking and hiding کلیک کنید.

۴: در لیست بلاک شده‌ها گزینه Change را انتخاب کنید.

۵: از لیست بلاک شده‌های خود، نام کاربر مورد نظر خود را پیدا کرده و بر روی Unblock کلیک کنید، سپس رمز ورود به سیستم لینکدین خود را در کادر ظاهر شده وارد کرده و بر روی گزینه Unblock member کلیک کنید.

بلاک کردن در لینکدین

توجه داشته باشید که امکان بلاک کردن مجدد کاربر پس از خارج کردن از لیست بلاک شده‌ها نیازمند گذشت ۴۸ ساعت خواهد بود.

منبع: گوشـی سنتـر

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود