بهترین برنامه های تصویر زمینه زیبا برای گوشی که باید حتما نصب کنید

0 5,928

شما می توانید با نصب این برنامه ها، بهترین تصویر زمینه زیبا برای آیفون را روی گوشی خود داشته باشید و هر روز تصویر پس زمینه را تغییر دهید و لذت ببرید.

تصویر پس زمینه که روی صفحه اصلی آیفون قرارمی گیرد یکی از قابل توجه ترین چیزهای روی گوشی شما است. تصویر زمینه با کیفیت بالا می تواند زیبایی گوشی آیفون شما را تغییر دهد. اگر صاحب یک آیفون هستید، من مطمئن هستم که گزینه های محدود برای تصاویر پس زمینه ممکن است کمی ناامیدکننده باشد.

فقط می توانید تعداد انگشت شماری از تصاویر پس زمینه خوب را انتخاب کنید. می توانید Google را با استفاده از اصطلاحاتی مانند “تصویر پس زمینه HD” یا “بهترین تصویر زمینه ۴k” جستجو کنید، اما تنظیم رزولوشن آنها برای قرار دادن در اندازه تصویر زمینه آیفون یک کار وقتگیر است.

امروز باید ممنون باشیم از برنامه های تصویر زمینه رایگان که در اپ استور وجود دارد. می توانید تصویر زمینه آیفون مورد علاقه خود را از میان بی شماری از تصاویر پس زمینه انتخاب کنید. App Store از گزینه های مختلف پر شده است، اما همه برنامه ها ارزش دانلود و نصب ندارند.

چگونه تصویر زمینه زیبا روی گوشی آیفون داشته باشیم؟

ما لیستی از بهترین برنامه های تصویر پس زمینه iPhone تهیه کرده ایم که می تواند مفید باشد. همه این برنامه های تصویر زمینه آیفون را تست کردم. در گذشته ، ما لیست برنامه های تصویر زمینه زیبا مشابه را برای Android نیز منتشر کرده ایم.

لیست بهترین برنامه های تصویر زمینه آیفون

  • Vellum Wallpapers
  • Everpix
  • WLPPR
  • Icons Skins & Themes
  • Kappboom
  • Live Wallpapers For Me
  • Magic Screen
  • Papers.co
  • Walli
  • Pixs
  • Unsplash

۱- Vellum Wallpapers: بهترین برنامه برای تصاویر پس زمینه هنری

Icon 1024x1024 - بهترین برنامه تصویر زمینه زیبا برای گوشی که باید حتما نصب کنید

ویژگی های برنامه Vellum Wallpaper در بالای این لیست از بهترین برنامه های تصویر زمینه برای آیفون است و دلایل مختلفی برای آن وجود دارد. این نه تنها مجموعه ای از گزینه های انتخاب پس زمینه مورد علاقه خود را به شما ارائه می دهد، بلکه نحوه نمایش تصاویر پس زمینه در برنامه چشم شما رو نوازش خواهد کرد.

در این برنامه تصویر زمینه، صدها منظره زیبا، تصویری خیره کننده و غیره پیدا می کنید Daily Wallpaper یکی از ویژگی های خاص و توصیه شده این برنامه است زیرا هر روز یک تصویر جدید ارائه می شود و شما را ناامید نخواهد کرد. پس من حتما پیشنهاد می کنم این برنامه را روی آیفون خودتون نصب کنید. پشیمون نخواهید شد

ویژگی های برنامه تصویر زمینه Vellum برای آیفون

  • گزینه پیش نمایش تصاویر پس زمینه در صفحه اصلی و Lock Screen بدون خارج شدن از برنامه.
  • فیلتر تار را می توان در تصاویر پس زمینه زیبا اعمال کرد.
  • برای دسترسی آسان، عکس تصویر زمینه به صورت مرتب در بسته های مختلف قرار گرفته است تا انتخاب یک تصویر زمینه زیبا برای شما آسان شود.

به طور کلی، Vellum یکی از بهترین برنامه های عکس پس زمینه برای آیفون است. هیچ کمبود گزینه ای در برنامه وجود ندارد. علاوه بر این، دسته های مختلف روزانه به روز می شوند. یک اشکال در برنامه، تبلیغات مکرر است که به دلیل رایگان بودن برنامه برای نصب، توجیه می شود و تبلیغات تنها منبع درآمد برای توسعه دهندگان هستند.

۲- Everpix: بهترین برنامه برای تصویر زمینه زیبا با کیفیت HD

Everpix Wallpaper - بهترین برنامه تصویر زمینه زیبا برای گوشی که باید حتما نصب کنید

اگر به دنبال پس زمینه های جالب آیفون با کیفیت ۴K هستید، برنامه Everpix را نصب کنید. در حال حاضر، بیش از ۴۰۰۰ تصویر پس زمینه در این برنامه موجود است و این مجموعه به طور مرتب به روز می شود.

می توانید دسته ها را مرور کرد و تصویر زمینه مورد نظر را از بین دسته های داده شده انتخاب کنید. تمام تصاویر نمایش داده شده در برنامه از کیفیت بالایی برخوردار هستند و مطمئناً تعدادی از بهترین تصاویر زمینه برای آیفون X ، XS یا سری جدیدتر ۱۱ را پیدا خواهید کرد.

ویژگی های برنامه Everpix

  • طبقه بندی تصاویر پس زمینه اگر به دنبال استفاده از پس زمینه از یک دسته خاص باشید، مفید خواهد بود.
  • با گزینه “مورد علاقه” می توانید تصویر پس زمینه مورد علاقه خود را علامت بزنید تا بعداً به آنها دسترسی پیدا کنید.
  • می توانید تصاویر زمینه را پیش نمایش کنید تا از نمایش پس زمینه آیفون و صفحه قفل پس از اعمال تصویر زمینه آن را مشاهده کنید.

یکی از بهترین موارد در مورد برنامه تصویر زمینه زیبا Everpix برای آیفون، تعداد گزینه هایی است که شما دارید. این برنامه رایگان دارای تبلیغات گاه به گاه است که با توجه به کیفیت و کمیت تصاویر پس زمینه موجود، می توان از آنها چشم پوشی کرد. شما می توانید با پرداخت ۲٫۳۶ دلار، نسخه بدون آگهی را خریداری کنید.

۳- WLPPR App: تصویر زمینه زیبا برای قفل صفحه نمایش آیفون

WLPPR - بهترین برنامه تصویر زمینه زیبا برای گوشی که باید حتما نصب کنید

اگر مجذوب سیاره زمین و جهان هستید، به دنبال برنامه WLPPR بروید تا برخی از تصاویر پس زمینه آیفون که از روی صفحه قفل عالی به نظر می رسد را در گوشی خود داشته باشید.

قطعا، تصاویر زمینه خیره کننده با کیفیت عالی، این برنامه را یکی از موارد دلخواه من از لیست قرار می دهد. در کنار تصاویر زمینه، منابع علمی تصاویر و توضیحات نیز قابل مشاهده هستند. برنامه WLPPR برای نصب رایگان است. اما، برای مشاهده و دانلود همه گزینه های موجود در برنامه، باید یک خرید درون برنامه ای انجام دهید.

ویژگی های برنامه WLPPR

  • برنامه به شما اجازه می دهد یک نشانک را به تصاویر پس زمینه ای که دوست دارید اضافه کنید.
  • رابط کاربری برنامه WLPPR انتخاب تصویر زمینه مورد علاقه خود را به روشی بدون دردسر آسان می کند.
  • اگر تصویر زمینه را دوست دارید، می توانید موقعیت جغرافیایی تصویر زمینه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
  • مجموعه های جدید اغلب توسط توسعه دهندگان برنامه اضافه می شوند.
  • بعد از بارگیری می توانید بین اندازه طبیعی یا اندازه تصویر زمینه آیفون اختلاف منظر را انتخاب کنید.

اگر به دنبال چیزی طراوت بخش صفحه قفل گوشی و صفحه اصلی خود هستید، WLPPR یکی از بهترین برنامه های تصویر زمینه زیبا برای آیفون است. با یک مجموعه گسترده و امکانات جذاب، این برنامه برای بازدیدهای جغرافیایی لذت بخش است.

۴- پوسته ها و تم ها: بهترین تصاویر پس زمینه منحصر به فرد

Icon Skins Themes - بهترین برنامه تصویر زمینه زیبا برای گوشی که باید حتما نصب کنید

اگر تصاویر پس زمینه به طور معمول در دسترس برای شما بسیار ساده است، باید این برنامه را برای داشتن عکس تصویر زمینه انتخاب کنید. این برنامه دارای بسیاری از گزینه های منحصر به فرد است که به طور مناسب در دسته های مختلفی قرار می گیرند. رابط کاربری برنامه جذاب و آسان است، و تمام تصاویر موجود در برنامه تعریف بالایی دارند.

ویژگی های این برنامه عکس پس زمینه

  • دسته بندی اختصاصی تصاویر پس زمینه با کیفیت بالا برای iPhone X و آیفون ۱۱٫
  • توسعه دهندگان برنامه به صورت هفتگی مجموعه را به روز می کنند.
  • این شامل تعداد زیادی از پس زمینه های دست ساز است.
  • تصاویر پس زمینه را می توان با ابزار درون برنامه تار کرد.

برنامه Icon Skins & Themes برای علاقه مندان به تصویر زمینه طراحی شده است که دوست دارند تلفن های هوشمند خود را با ظاهری پر جنب و جوش و بی نظیر بپوشانند. در این برنامه می توانید برخی از بهترین گزینه های سفارشی سازی برای آیفون خود را پیدا کنید.

۵- Kappboom: به طور کلی بهترین برنامه برای تصویر زمینه زیبا

زمینه زیبا برای آیفون - بهترین برنامه تصویر زمینه زیبا برای گوشی که باید حتما نصب کنید

Kappboom نه تنها یک برنامه تصویر زمینه برای دستگاه های iOS بلکه بسیار بیشتر از آن است. در برنامه Kappboom می توانید حقایق جالب، نقل قول های معروف و دستور العمل های نوشیدنی را پیدا کنید.

می توانید با ویرایشگر ارائه شده در برنامه، عکس ها را ویرایش کنید. این برنامه دارای بیش از ۲۰۰،۰۰۰ تصویر زمینه، و تمام زمینه های آیفون در کیفیت بالایی قرار دارند. می توانید برخی از بهترین تصویر زمینه ها را برای iPhone X ، XS یا ۱۱ پیدا کنید.

ویژگی های برنامه عکس پس زمینه

  • گزینه نمایش پرده ای به شما امکان می دهد تا، تصاویر پس زمینه را ببینید و بهترین تصویر زمینه را از مجموعه بزرگ انتخاب کنید.
  • با استفاده از گزینه Hold and Drag می توانید زمینه هایی را به موارد دلخواه خود اضافه کنید، تصاویری با برچسب های مشابه پیدا کنید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
  • از گزینه جستجوی تصویر Kappboom می توان برای جستجوی تصاویر بصورت آنلاین استفاده کرد.

برنامه تصویر زمینه KappBoom برای بارگیری رایگان است ، اما اگر از تبلیغات غالباً چشمک زده ناراحت هستید ، می توانید نسخه پولی این برنامه را که می توان برای چند دلار خریداری کرد ، انتخاب کنید.

۶- Live Wallpapers for Me: بهترین برنامه تصویر زمینه زیبا و زنده برای آیفون شما

Live Wallpapers for me - بهترین برنامه تصویر زمینه زیبا برای گوشی که باید حتما نصب کنید

در حال جستجو برای تصاویر پس زمینه زنده برای آیفون هستید؟ برنامه “تصاویر پس زمینه زنده برای من” مجموعه ای از هزاران تصاویر پس زمینه متحرک را برای شما ارائه می دهد. شما می توانید تصویر زمینه زنده مورد علاقه خود را از لیست دسته هایی، از جمله آتش، آب، علمی تخیلی، ورزش، حیوانات، و غیره انتخاب کنید تا آیفون شما از ویژگی عکس های زنده پشتیبانی کند و از تصاویر پس زمینه متحرک لذت ببرید.

ویژگی برنامه تصاویر پس زمینه متحرک

  • رابط کاربری برنامه به زبانهای مختلف از جمله انگلیسی، فرانسوی، ژاپنی، آلمانی و تایلندی قابل دسترسی است ولی متاسفانه از زبان فارسی پشتیبانی نمی کند که تعجبی هم ندارد 😄
  • این مجموعه از تصاویر پس زمینه طبقه بندی شده است.
  • تصاویر پس زمینه جدید به صورت هفتگی اضافه می شود.
  • تعداد زیادی از بهترین تصاویر پس زمینه با کیفیت ۴k هستند.

این برنامه به دلیل کتابخانه وسیع با پس زمینه های پویا، به راحتی یکی از بهترین برنامه های زنده تصویر زمینه برای آیفون است. اگر نمی خواهید تبلیغات مکرر را ببینید، می توانید نسخه برتر برنامه را خریداری کنید، و ارزش آن را برای هر سکه ای گه می پردازید دارد.

۷- Magic Screen: بهترین برنامه برای ایجاد تصویر زمینه شخصی شما

Magic Screen درست مانند نام آن کار می کند. اگر می خواهید صفحه خود را با زمینه های سفارشی تزئین کنید، با تعداد زیادی عکس تصویر زمینه متحرک، پس این برنامه را حتما نصب کنید.

نه تنها می توانید تصاویر پس زمینه موجود را در برنامه انتخاب کنید، بلکه می توانید تصویر زمینه خود را نیز طراحی کنید. این ویژگی اضافه شده است که در برنامه های تصویر زمینه زنده معمول در دسترس نیست.

ویژگی های این برنامه برای تصویر پس زمینه زیبا برای گوشی شما

  • با انتخاب بیش از ۱۵۰ قلم و ۲۰ قالب زیبا از تقویم ها، می توانید متن و تقویم را به تصویر زمینه اضافه کنید.
  • عکس خود را به یک GIF یا تصویر زمینه زنده تبدیل کنید و آن را روی صفحه قرار دهید.
  • شما می توانید تصاویر زمینه ایجاد شده خود را از طریق wi-fi به اشتراک بگذارید.

می توانید برای صفحه قفل گوشی تصویر پس زمینه ایجاد کنید. سفارشی کردن عکس پس زمینه بازی کودک با این برنامه رایگان است.

۸- Papers.co: برنامه تصویر زمینه متنوع

Papers.co به دلیل مجموعه گسترده آن، مجبور شد در این لیست از بهترین برنامه های تصویر زمینه برای آیفون گنجانده شود. تصاویر خیره کننده طراحی شده در دسته های مختلفی از جمله Art Apple People ، بافت، غروب آفتاب، شب، بهار، فضا و غیره تفکیک می شوند.

می توانید با کلیک کردن بر روی کاغذ دیواری یا همون عکس پس زمینه مورد نظر خود، تصویر زمینه را در صفحه قفل و صفحه اصلی خود پیش نمایش دهید. در اینجا می توانید تصاویر پس زمینه تیم فوتبال مورد علاقه خود، قهرمان طنز و هنری را نیز پیدا کنید.

ویژگی های این برنامه

  • بیش از ۵۰۰۰۰۰ تصویر زمینه به صورت رایگان در دسترس است
  • این مجموعه روزانه به روز می شود.
  • رابط کاربری آسان

Papers.co برنامه ای است که اگر در جستجوی تصاویر پس زمینه برای iPhone X یا نسل های بعدی هستید باید آن را نصب کنید. تصاویر پس زمینه با مضمون تاریک روی برنامه در این دستگاه ها خوب به نظر می رسد. برنامه رایگان است اما دارای تبلیغات آزار دهنده است. برای خلاص شدن از تبلیغات می توانید نسخه پریمیوم را خریداری کنید.

۹- Walli: تصویر پس زمینه زیبا برای آیفون طراحی شده توسط هنرمندان

Walli Wallpaper app for iOs 750x1024 - بهترین برنامه تصویر زمینه زیبا برای گوشی که باید حتما نصب کنید

Walli یک برنامه عکس پس زمینه خلاق برای آیفون و آندروید است که در آن تصاویر پس زمینه طراحی شده توسط هنرمندان پیدا خواهید کرد. پیش زمینه های آیفون که در اینجا نشان داده می شود مانند برنامه هایی که معمولاً در برنامه های دیگر که در اینجا ذکر شده اند، نخواهید یافت. این یک جامعه از هنرمندان است، و به هنرمندان که آثارشان را در این برنامه قرار می دهند حقوق پرداخت می شود. شما می توانید برخی از تصاویر پس زمینه آیفون بسیار جالب را ببینید.

ویژگی های برنامه Walli

  • تصاویر پس زمینه طراحی شده توسط بهترین هنرمندان گرافیک از سراسر جهان.
  • تقسیم بندی دقیق تصاویر پس زمینه به بخش های مختلف مانند یکپارچه سازی با سیستم عامل، زیبا، گفت، hipster و خنده دار.
  • با مراجعه به حساب شبکه های اجتماعی و طراح وب سایت، می توانید هنرمندان مورد علاقه خود را دنبال کنید.
  • برنامه به شما اجازه می دهد سایز تصویر مختلفی را انتخاب کنید تا مطابق دستگاه خود باشد.

Walli به دلیل تصاویر پس زمینه هنری و خلاقانه که در اینجا پیدا می کنید یکی از برنامه های مورد علاقه من در زمینه پس زمینه است. برنامه تصویر زمینه دارای رابط کاربری زیبا و تعاملی است که دوست دارید.

۱۰- Pixs: برنامه تصویر زمینه iOS با رابط کاربری مرتب

Pixs Wallpaper app for iPhone 750x1024 - بهترین برنامه تصویر زمینه زیبا برای گوشی که باید حتما نصب کنید

Pixs یکی دیگر از برنامه های تصویر پس زمینه زیبا برای آیفون است که به دلیل رابط کاربری مرتب و تمیز در این لیست گنجانده شده است. در حالی که اکثر برنامه ها گزینه های مختلفی ارائه می دهند و انتخاب بهترین آنها را دشوار می کند، Pixs تعداد انگشت شماری از تصاویر پس زمینه را دارد. اما تمرکز روی کیفیت مطمئناً قسمتی از جذابیت است.

ویژگی های این برنامه با رابط کاربری جذاب

  • رابط کاربری شسته و رفته با تصاویر زمینه در دسته های مختلف از جمله زمستان، هنر، رنگارنگ، Into The Night و City Vibes تقسیم شده است.
  • بدون تبلیغات آزار دهنده است
  • تصویر زمینه جدید هر روز اضافه می شود

برنامه Pixs دارای تصاویر زمینه برای تمامی آیفون ۱۱ و XR است و یکی از ویژگی هایی که بیشتر در برنامه دوست داشتم فیلتر رنگی است که می توان برای مشاهده تصاویر پس زمینه باند خاص از رنگ استفاده کرد. این می تواند برای کسانی که به دنبال تصاویر پس زمینه سیاه برای iPhone هستند مفید باشد.

کدام برنامه تصویر زمینه آیفون را دوست داشتید؟

امیدواریم که این لیست بهترین برنامه های عکس زمینه زیبا برای آیفون به شما کمک کند تا از برنامه های الکی و بیهوده دور شوید. برنامه های ذکر شده در اینجا با ترتیب خاصی ذکر نشده اند. طبق نیاز خود می توانید نصب کنید. ما به ویژگی های هر برنامه تصویر زمینه داده شده در لیست اشاره کردیم.  منبع: عصـر آی تی

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود