روش پرداخت قبض برق به صورت اینترنتی چگونه است؟

0 222

در چند روز گذشته در شهر های مختلف قبض برق کاغذی حذف شد و باید پرداخت قبض برق خود را به صورت اینترنتی و آنلاین انجام بدید. ما شما را آموزش می دهیم.

امروزه در همه جای دنیای همه سیستم ها به سمت دیجیتالی و اینترنتی شدن رفته است و همه کار ها با اینترنت در هر مکان یا زمان قابل انجام است. شرکت توضیع نیروی برق هم خدا رو شکر یک قدم بسیار خوب در این زمینه برداشته است وکه بسیار جای تقدیر و تشکر دارد.

شرکت توضیع نیروی برق به تازگی اعلام کرده است برای کاهش هزینه و حفظ محیط زیست و جلوگیری از قطع درختان قصد دارد قبض های کاغذی را حذف کند و به جای آن قبض ها را به صورت پیامکی و اینترنتی صادر کن و پرداخت قبض برق هم به صورت اینترنتی خواهد بود.

مزایای حذف قبوض کاغذی

85b8b173 139f 4953 85eb 660394daaac1 - روش پرداخت قبض برق به صورت اینترنتی چگونه است؟

مشاهده قبض برق | دریافت قبض برق چگونه خواهد بود؟

برق - روش پرداخت قبض برق به صورت اینترنتی چگونه است؟

شما در تهران، تبریز، مشهد، اصفهان، شیراز، اهواز و هر شهری که هستید می توانید به راحتی با ارسال رمز رایانه خود که در قبض های برق موجود است به شماره ۱۰۰۰۸۱۲۱ ارسال کنید.

البته ممکن است این شماره پیامک برای بعضی شهر ها متفاوت باشد که شماره را می توانید در پشت برگ قبض برقی که دارید مشاهده کنید.

مطلب جالب: بهترین آنتی ویروس رایگان ۲۰۲۰ برای کامپیوتر شما

برای بدست آوردن شماره رمز رایانه هم نیاز به یکی از قبض های برق می باشد که روی قبض دقیقا زیر شماره شناسایی و شماره پرونده نوشته شده است.

خب بعد از اینکه شماره رایانه را به شماره ای که در بالا نوشتم پیامک کردید پس از چند لحظه مبلغ قبض برق به همراه شناسه پرداخت و شناسه قبض برای شما ارسال خواهد شد.

روش دیگر مشاهده قبوض به صورت آنلاین این هست که شما به سایت توزیع برق منطقه خود در هر استانی که هستید مراجعه می کنیدو با وارد کردن رمز رایانه می توانید قبض خود را مشاهده کنید.

پرداخت قبض برق اینترنتی ممکن است؟

شما ۲ روش برای پرداخت قبض برق خود دارید.

  1. در این روش شما می توانید از شناسه قبض و شناسه پرداختی که در پیامک برای شما ارسال شده استفاده کنید و از موبایل یا کامپیوتر به صورت آنلاین یا از طریق دستگاه های عابربانک قبض برق خود را پرداخت کنید.
  2. در روش دوم در همان پیامکی اطلاعات قبض برق برای شما ارسال شده یک لینک در پایان دارد. شما همان لحظه می توانید روی لینک کلیک کنید و به درگاه پرداخت منتقل خواهید شد و به راحتی در صورتی که رمز دوم دارید از درگاه پرداخت بانکی پرداخت می کنید و در آخر رسید بانکی را به شما خواهد داد. توصیه می کنیم این رسید بانکی را در جایی ذخیره کنید. تا درصورت نیاز استفاده کنید.

نیاز هست که حتما یکی از قبض های برق گذشته را داشته باشید. یا گار ندارید مشکلی نیست. فقط شناسه قبض کافی هست.

امیدوارم از این آموزش لذت برده باشید. در صورتی که سوال یا مشکلی در رابطه با پرداخت اینترنتی قبض خود دارید می توانید در پایین همین صفحه در بخش نظرات بنویسید تا ما بررسی کنیم و پاسخ دهیم.

۰

منبع: عصـر آی تی

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود