۴ بهترین گوشی هواوی که می توانید در سال ۲۰۲۰ بخرید

0 302

شرکت هواوی با وجود داشتن قربای بسیار زیاد در این صنعت جایگاه خوبی داشته. شما می توانید بهترین گوشی هواوی را انتخاب و خریداری کنید.

هواوی یک تولید کننده گوشی های هوشمند چینی است که هر روز گوشی های میان رده بیشتری را به بازار معرفی می کنید. این برند در برخی موارد با سامسونگ ،ال جی ، سونی و حتی اپل رقابت بسیار خوبی داشته است.

اگرچه مشکلی مانند ممنوعیت تجارت هواوی با یک شرکت آمریکایی وجود دارد که باعث شد گوگل برنامه ها و خدمات پیش فرض خودش را بر روی گوشی های این شرکت ارائه نکند، خبر خوب این است که هیچ یک از گوشی ها تحت تأثیر قرار نگرفتند و آنها همچنان به روزرسانی های بعدی، برنامه های Google و خدمات خود را دریافت می کنند.

شاید برای شما جالب باشد: مشخصات و قیمت گوشی شیائومی می ۱۰

بنابراین، اگر به دنبال خرید بهترین گوشی هواوی هستید، ما لیستی از بهترین گوشی های هوشمند هواوی را آماده کرده ایم که اکنون می توانید بخرید. این به شما کمک می کند تا در میان مجموعه گوشی های هوشمند موجود، تصمیم بهتری بگیرید.

لیست بهترین گوشی های هواوی

توجه: بیشتر گوشی های هوشمند ذکر شده در اینجا در سراسر جهان موجود هستند.

  • Huawei P30 Pro
  • Huawei Mate 30 Pro
  • Huawei P30 Lite
  • Huawei Y9 Prime 2019
  • Huawei Mate 20 Pro
  • Huawei Honor 20 Pro
  • Huawei Honor 9X

اولین گوشی از لیست بهترین گوشی هواوی: هواوی P30 Pro

Huawei P30 Pro scaled - 4 بهترین گوشی هواوی که می توانید در سال 2020 بخرید

لیست جدیدترین گوشی پرچمدار هواوی با گوشی P30 Pro شروع می شود. این اواخر برای هوآوی سال سختی بوده است اما P30 Pro چیزی است که باعث می شود این شرکت در بین سایرین برجسته باشد. این گوشی عالی با دوربین بی نظیر و طراحی برجسته است که با قیمت رقابتی وارد بازار شده است.

طراحی بهترین گوشی هواوی چگونه است؟

اگرچه پشت گوشی لغزنده است اما به نظر شگفت انگیز است. صفحه نمایش نیز شما را مجذوب خود می کند. شما یک صفحه نمایش Super AMOLED با حاشیه های بسیار کم در این گوشی تجربه خواهید کرد. همچنین یک دوربین کوچک برای دوربین جلو دارید. این دستگاه از IP68 در برابر گرد و غبار / آب محافظت می کند.

یکی دیگر از ویژگی های شگفت انگیز این گوشی، شارژدهی طولانی باتری به همراه پشتیبانی از شارژ سریع ۴۰W است که می تواند دستگاه را در کمتر از ۴۵ دقیقه به طور کامل شارژ کند. بنابراین گوشی هواوی P30 Pro اکنون یک وسیله عالی برای خرید است.

مشخصات فنی بهترین گوشی هواوی P30 Pro

Soc HiSilicon Kirin 980 (7 nm)
Ram و Storage ۶GB RAM + 128GB , 8GB RAM + 128/256/512GB
صفحه نمایش ۶٫۴۷ inches (1080 x 2340 pixels)
دوربین Quad Rear 40MP + 8MP + 20MP + TOF 3D | Front 32MP
باتری ۴۲۰۰ mAh

قیمت گوشی هواوی P30 پرو: ۵۹۵,۰۰ € 

خرید گوشی هواوی P30 پرو و لوازم جانبی آن

دومین انتخاب از بهترین گوشی هواوی: هواوی Mate 30 Pro

IMG 20191030 1120111 scaled - 4 بهترین گوشی هواوی که می توانید در سال 2020 بخرید

این یک گوشی دیگر از شرکت هواوی است که شما را تحت تاثر قرار خواهد داد. این یک سخت افزار استثنایی است، این گوشی با بدنه آلومینیومی و شیشه ای آینده نگری کرده است که از محافظت Gorilla Glass 6 نیز برخوردار است. در پشت گوشی، شما با استفاده از انواع رنگ هایی مانند مشکی ، فضایی نقره ای ، کیهانی بنفش و زمرد سبز ، یک طرح پایان مات به دست می آورید.

مانند پشت گوشی قسمت جلوی دستگاه نیز بسیار زیبا است. شما یک صفحه نمایش OLED با صفحه نمایش ۹۴٫۱٪ به نسبت بدنه دریافت می کنید. صفحه نمایش به طرفین منحنی است و از یک دوربین مستطیل برای دوربین های جلویی دوگانه برخوردار می شوید. این گوشی در برابر گرد و غبار مقاوم است و دارای IP68 می باشد.

Mate 30 Pro با چیپست Kirin 990 معرفی شد و دارای ۸ گیگ رم است. شما همچنین UFS 3.0 Storage دریافت می کنید که سرعت خواندن و نوشتن شگفت انگیز را ارائه می دهد. دوربین این گوشی با یک لنز اولیه ۴۰ مگاپیکسلی، OIS، بزرگنمایی نوری ۳ مگاپیکسلی در پشت خود قرار می گیرید. در جلو، شما یک دوربین سلفی دوگانه دارید. همه این ویژگی ها باعث شده تا این گوشی رو به یکی از بهترین گوشی های هواوی تبدیل می کند.

دقیقاً مانند P30 Pro، این گوشی همچنین از باتری شگفت انگیز ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی، شارژ سریع ۴۰W و پشتیبانی از شارژ بی سیم ۲۷W برخوردار است. از نظر امنیت، این گوشی Face ID و اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر را ارائه می دهد. متاسفانه این گوشی با هیچ برنامه پشتیبانی Google همراه نیست.

مشخصات فنی بهترین گوشی هواوی: Mate 30 Pro

Soc HiSilicon Kirin 990 (7 nm)
Ram و Storage ۸GB RAM + 128GB/256GB
صفحه نمایش ۶٫۵۳ inches (1176 x 2400 pixels)
دوربین Quad Rear 40MP + 8MP + 40MP + 3D TOF | Dual Front 32MP + 3D TOF
باتری ۴۵۰۰ mAh

قیمت گوشی هواوی میت P30 پرو: ۱ ۰۴۹,۰۰ €

نمونه بعدی بهترین گوشی هواوی: Huawei P30 Lite

Huawei P30 Lite - 4 بهترین گوشی هواوی که می توانید در سال 2020 بخرید

Huawei P30 Lite نسخه‌ای پر رنگ از P30 Pro است. این مدل از طراحی بسیار مشابه P30 یا P30 Pro برخوردار است با قیمت نصف آن گوشی ها. شما با یک قاب پلاستیکی که در سه رنگ مختلف طاووس آبی، مشکی نیمه شب، و مروارید سفید قرار دارد.

در قسمت جلویی، شما یک نمایشگر IPS LCD 6.15 اینچی با نسبت صفحه نمایش ۸۴٫۲٪ به بدنه دارید. با این حال، کیفیت نمایشگر آنقدر عالی نیست که نوع محافظ صفحه نمایش نیز مشخص نشده باشد. این نمایشگر همچنین دارای یک سطح کوچک برای دوربین جلو است.

در مورد عملکرد بهترین گوشی هواوی باید گفت، هواوی یک پردازنده میان رده Kirin 710 را ارائه داده است که با ۴ گیگابایت رم جفت شده است. گوشی برای استفاده روزانه نسبتاً خوب عمل می کند. این گوشی دارای یک دوربین پشتی سه گانه با یک سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی است در حالی که در جلو یک دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی قرار دارد.

برخلاف P30 یا P30 Pro، نسخه Lite از اسکنر اثر انگشت روی دیافراگم بهره می برد. عمر باتری در این گوشی چنگی به دل نمیزند. شما یک باتری ۳۳۴۰ میلی آمپر ساعتی به همراه پشتیبانی شارژ سریع ۱۸W دریافت می کنید. می توانست بهتر باشد.

مشخصات فنی گوشی هواوی: Mate 30 Lite

Soc Hisilicon Kirin 710 (12 nm)
Ram و Storage ۴GB RAM + 128GB, 6GB RAM + 128/256GB
صفحه نمایش ۶٫۱۵ inch (1080 x 2160 pixels)
دوربین Triple Rear 48MP + 8MP + 2MP | Front 24MP
باتری ۳۳۴۰ mAh

قیمت این گوشی: ۲۰۸,۹۸ €

خرید گوشی Mate 30 Lite با کمترین قیمت

گوشی شماره ۴: Huawei Y9 Prime 2019

Huawei Y9 Prime 2019 - 4 بهترین گوشی هواوی که می توانید در سال 2020 بخرید

هواوی Y9 Prime یکی دیگر از بهترین گوشی های این شرکت است. این دستگاه در سال ۲۰۱۹ و با ارتقاء کمی نسبت به Y9 (2018) به بازار عرضه شد. از نظر طراحی، شما می توانید با طراحی دو رنگی بسیار شبیه به آنچه در دستگاه های Google Pixel دیده ایم، می باشد.

در قسمت جلو، شما از طراحی بدون حاشیه استفاده بهره می برید و دوربین جلوی این گوشی دیده نمی شود. نمایشگر LCD LTS IPS با اندازه صفحه نمایش ۶٫۵۹ اینچ است. محافظت Corning Gorilla Glass نیز در این دستگاه وجود دارد.

عملکرد این دستگاه چندان عالی نیست اما اگر برای استفاده روزمره به آن نیاز دارید، انتخاب مناسبی خواهد بود. در هنگام بازی کردن احساس کندی در گوشی خواهید داشت و ضعف گوشی نمایان می شود. از نظر حافظه، شما ۴ گیگابایت رم و ۶۴/۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهید داشت.

دوربین قرار گرفته در این دستگاه مناسب و مطلوبی است و مانند هر گوشی دیگری در این محدوده عملکرد خوبی دارد. در پشت، یک دوربین سه گانه با یک سنسور اصلی ۱۶ مگاپیکسلی وجود دارد، در حالی که در قسمت جلوی آن یک دوربین سلفی پاپ آپ موتوری ۱۶ مگاپیکسلی به شکل جذابی قرار گفته است. یک باتری بزرگ ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی در در بدنه این گوشی جای گرفته است که یکی از نقاط قوت این گوشی است.

مشخصات فنی Huawei Y9 Prime 2019

Soc Hisilicon Kirin 710F (12 nm)
Ram و Storage ۶۴GB + 4GB RAM, 128GB + 4GB RAM
صفحه نمایش ۶٫۵۹ inches (1080 x 2340 pixels)
دوربین Triple Rear 16MP + 8MP + 2MP | Front 16MP
باتری ۴۰۰۰ mAh

قیمت گوشی Huawei Y9 Prime 2019: $389.39

خرید گوشی هواوی Y9 Prime 2019

منبع: techrrival.com

۰

منبع: عصـر آی تی

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود