چطوری تلگرام وب را نصب کنم؟ (دانلود و نصب تلگرام وب)

0 5,834

در این مقاله از سرزمین دانلود می خواهیم به شما آموزش دهیم تا چگونه از نسخه تحت وب تلگرام استفاده کنید. با استفاده از این نسخه شما دیگر به اپلیکیشن برای نصب نیازی ندارید.

قبل از اینکه به آموزش نصب تلگرام وب بپردازیم به برخی سوالات احتمالی شما درباره این پیام رسان محبوب پاسخ خواهم داد. اگر شما سوالی دارید که من به آن پاسخ نداده ام می توانید در پایین صفحه نظر خود را ارسال کنید.

صاحب تلگرام کیست؟

تلگرام در سال ۲۰۱۳ توسط برادران نیکولای و پاول دوروف، سازندگان VK، بزرگترین شبکه اجتماعی روسیه آغاز شد. Telegram Messenger LLP یک شرکت خصوصی مستقل است که در برلین آلمان واقع شده است و به VK وصل نمی شود. در آوریل ۲۰۱۸، دادگاه روسیه تصمیم به مسدود کردن تلگرام در روسیه گرفت.

تلگرام چگونه کار می کند؟

تلگرام یک اپلیکیشن پیام رسان مبتنی بر فضای ابری مانند واتساپ است که امکانات بیشتر، ایمن تر و خصوصی تر است. کلیه پیام های ارسالی از طریق تلگرام به راحتی رمزگذاری یا حذف می شوند. شما می توانید فایل هایی را تا ۱٫۵ گیگابایت ارسال کنید، تمام رسانه ها می توانند در فضایی که تلگرام در اختیار شما قرار می دهد ذخیره شوند.

آیا نصب تلگرام وب واقعا خطرناک است؟

تلگرام در هنگام ارسال پیام ها همه چیز را رمزنگاری می کند و به گفته این شرکت هیچ راهی برای لو رفتن پیام ها باقی نمی ماند. پس نباید نگران نصب تلگرام وب باشید و با خیال راحت می توانید نسخه اصلی تلگرام را نصب کنید.

آیا می توانم اکانت تلگرام را حذف کنم؟

نصب تلگرام وب

شما می خواهید از تلگرام نیز در کامپیوتر خود استفاده کنید؟ مشکلی نیست! پس این آموزش را در عصر آی تی دنبال کنید:

آیا می توانم تلگرام را روی کامپیوتر باز کنم؟

تلگرام یکی از گزینه های محبوب برای سرویس پیام رسان به جای واتس اپ است. اما نه تنها می توانید از تلگرام برای اندروید و آیفون استفاده کنید بلکه در کامپیوتر خود نیز می توانید تلگرام اصلی را دانلود و نصب کنید. اگر همیشه نمی خواهید از گوشی هوشمند خود در زمان استفاده از کامپیوتر استفاده کنید، می توانید از طریق تلگرام وب و هم با برنامه دسک تاپ در کامپیوتر استفاده کنید.

برنامه تلگرام برای دسکتاپ را دانلود و نصب کنید

قدم اول:

ابتدا برنامه تلگرام را برای دسکتاپ دانلود کنید. می توانید از لینکی که قرار دادم برای دانلود تلگرام استفاده کنید. فقط بر روی دکمه “دانلود تلگرام برای ویندوز” کلیک کنید. با کلیک بر روی “نمایش همه سیستم عامل ها” می توانید سایر سیستم عامل ها از جمله MacOS را نیز انتخاب کنید.

قدم دوم:

زمانی که برنامه تلگرام به صورت کامل دانلود شد، روی پرونده زیر کلیک کنید تا آن را باز و نصب کنید. فقط دستورالعمل جادوگر نصب را دنبال کنید.

قدم سوم:

پس از اتمام نصب تلگرام وب، بر روی دکمه “شروع پیام رسانی” کلیک کنید.

قدم چهارم:

اکنون کشور خود را انتخاب کرده و شماره موبایل خود را وارد کنید. سپس بر روی “Next” کلیک کنید.

قدم پنجم:

اکنون یک کد پنج رقمی به شماره شما ارسال می شود که باید وارد کنید. وقت زیادی را صرف نکنید، کد ظرف ۲ دقیقه منقضی می شود. پس از ورود موفق می توانید از تلگرام روی دسکتاپ خود استفاده کنید.

از تلگرام وب در مرورگر استفاده کنید

قدم اول:

مرورگر کامپیوتر و یا گوشی را اجرا کنید و به این لینک وارد شوید: https://web.telegram.org/#/login. سپس کشور خود را انتخاب کرده و شماره تلفن خود را وارد کنید.

قدم دوم:

کد پنج رقمی را که برای تلفن هوشمند شما ارسال شده است وارد کنید. سپس می توانید با دوستان خود در تلگرام گپ بزنید. در صورت لزوم، شما باید مجدداً وارد سیستم شوید.

مزایای تلگرام وب چیست؟

شما با استفاده از تلگرام وب می توانید بدون دانلود برنامه تلگرام و به راحتی از این پیام ارسان استفاده کنید. حتی روی گوشی ها و کامپیوتر هایی که از قبل برنامه تلگرام نصب نشده باشد خیلی مورد استفاده قرار می گیرد.

به همین راحتی شما می توانید از تلگرام وب و تلگرام دسکتاپ استفاده کنید.

سوال های رایج در مورد تلگرام را در ادامه بخوانید:

چگونه می توانم افراد را در تلگرام پیدا کنم؟

تلگرام را در گوشی خود باز کنید.
روی ذره بین ضربه بزنید. در گوشه بالا و راست تلگرام قرار دارد.
نام کاربری مخاطب را تایپ کنید. لیستی از نتایج جستجو نمایش داده می شود.
روی شخصی که می خواهید با او تماس بگیرید، ضربه بزنید.

آیا تلگرام بهتر از واتساپ است؟

برخلاف واتس اپ، پس از نصب تلگرام شما از تماس صوتی و تصویری بهره مند می شوید. اگر یک اتصال اینترنتی موبایل قوی دارید، از کیفیت تماس عالی برخوردار خواهید شد. طبق تجربه من، تلگرام سریعتر از واتساپ، ویژگی های جدید را افزوده و قابلیت های بسیاری را در اختیار شما خواهد گذاشت.

آیا می توانیم بدون شماره تلفن تلگرام را نصب کنیم؟

در واقعیت، شما برای استفاده از تلگرام به شماره تلفن احتیاج ندارید. شما فقط به مدت یک یا دو دقیقه به یک شماره تلفن نیاز دارید. خوشبختانه روشهای زیادی برای دریافت شماره تلفن برای یک یا دو دقیقه یا حتی بیشتر وجود دارد.

هنگامی که می خواهید در تلگرام ثبت نام کنید، باید به برنامه اجازه برقراری و دریافت تماس از طریق تلفن خود را بدهید و شماره تلفن خود را به برنامه بدهید. … با این وجود ، تلگرام از این شماره برای برقراری ارتباط با شما استفاده نمی کند و این شماره را با سایر کاربران به اشتراک نمی گذارد.

آیا مخاطبین من می توانند مرا در تلگرام ببینند؟

در تلگرام می توانید پیام های خود را در چت ها و گروه های خصوصی ارسال کنید بدون اینکه شماره تلفن شما قابل مشاهده باشد. به طور پیش فرض، شماره شما فقط برای افرادی که به عنوان مخاطبین به مخاطبین خود اضافه کرده اید قابل مشاهده است.

چت مخفی تلگرام یا سکرت چت تلگرام چیست؟

چت های مخفی برای افرادی که محرمانه تر از حد متوسط می خواهند گفتگو داشته باشند انتخاب خوبی است. کلیه گپ های مخفی در تلگرام، فقط روی گوشی یا تلگرام وب قابل مشاهده هستند و جزئی از ابر تلگرام نیستند. این بدان معنی است که شما فقط می توانید به پیام های موجود در گپ مخفی از دستگاه مبدا آنها دسترسی پیدا کنید. آنها تا زمانی که دستگاه شما در جیب شما ایمن باشد، ایمن هستند.

آیا تلگرام وب امن ترین برنامه پیام رسانی است؟

امن ترین برنامه های پیام رسانی رمزگذاری شده

  1. واتس اپ
  2. وایبر
  3. خط
  4. تلگرام.
  5. KakaoTalk.
  6. سیگنال – پیام رسان خصوصی.
  7. گرد و خاک.
  8. ترمه

مزایا تلگرام چیست؟

تلگرام بر روی چندین دستگاه قابل استفاده است. تلگرام برای ذخیره یا بارگیری فایل ها مقدار زیادی فضای ذخیره سازی در اختیار شما قرار می دهد و این امکان را برای ذخیره سازی ابری فراهم می کند زیرا ما می توانیم فایل ها را روی cloud ذخیره کنیم. شما هرگز داده هایی را که به اشتراک گذاشته اید از دست نخواهید داد و از بیش از یک دستگاه می توانید به داده های خود دسترسی داشته باشید.

آیا تلگرام تماس ویدیویی دارد؟

اگر نسخه تلگرام ۴٫۰ یا بالاتر در گوشی خود دارید، می توانید پیام های ویدئویی نیز ارسال کنید. به همین سرعت: برای ارسال پیام ویدیویی، به هر چت در تلگرام بروید و روی نماد میکروفون ضربه بزنید تا به حالت دوربین تغییر کند. اکنون تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که روی نماد دوربین ضربه زده و نگه دارید و یک پیام ویدیویی ضبط کنید.

آیا می توانم ۲ اکانت تلگرام داشته باشم؟

با استفاده از برنامه Telegram خود از طریق منوی اصلی برای یک حساب کاربری جدید ثبت نام کنید. تلگرام از اضافه کردن حداکثر سه حساب با شماره تلفن های مختلف پشتیبانی می کند. می توانید به سرعت در منو بین شماره ها سوئیچ کنید. شما به طور پیش فرض اعلان ها را از همه حساب ها دریافت خواهید کرد، اما در تنظیم نیز قابل تنظیم است.

منبع: عصـر آی تی

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود