معرفی موبایل شیائومی Redmi Note 8 Pro ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت

0 3,899

مقایسه قیمت شیائومی نوت ۸ پرو در فروشگاه‌های مختلف، مقایسه مشخصات فنی گوشی نوت ۸ پرو با رقبا به همراه بررسی تخصصی، عکس ها، نظرات کاربران و پاسخ به سوالات شما

شیائومی چهار دوربین پشت روی این گوشی قرار داده است. دوربین اصلی از یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی با دیافراگم F/1.9 بهره می‌برد. این سنسور می‌تواند با زاویه ۷۹ درجه عکاسی کند. دوربین دوم این تلفن همراه هوشمند سنسور ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم F/2.2 دارد. این سنسور توانایی این را دارد که با زاویه ۱۲۰ درجه عکاسی کند. سنسور بعدی این گوشی ۲ مگاپیکسلی با دیافراگم F/2.4 است که برای عکاسی ماکرو مورد استفاده قرار می‌گیرد. سنسور بعدی هم ۲ مگاپیکسلی با دیافراگم ‌F/2.2 است که برای عکاسی پرتره مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دوربین‌های ردمی نوت ۸ پرو عملکرد نستبا خوبی دارند. نه خیلی عالی هستند و نه خیلی شما را ناامید می‌کنند. سنسور اصلی این گوشی در زیر نور خورشید، عکس‌های بسیار خوب و پرجزییاتی را ثبت می‌کند. عکس‌هایی که از کنتراست خوبی هم بهره می‌برند. البته زمانی که عکس‌ها را مشاهده می‌کنید، شاهد درخشانی زیاد آن‌ها خواهید بود؛ اما رنگ‌ها اغراق شده نیستند و همه چیز تقریبا طبیعی به نمایش در می‌آید. با سنسور اصلی این گوشی می‌توانید در نور کم هم عکاسی کنید. اگر در نور کم بتوانید کاملا بدون لرزش عکاسی کنید، قطعا عکس خوبی را در اختیار خواهید داشت. حالت عکاسی در شب این دوربین کیفیت خوبی دارد، اما باید از سوژه‌هایی در شب عکاسی کنید که بسیار مشخص و واضح هستند.

عکاسی با سنسور زاویه باز این گوشی در روز هم بسیار جذاب است. می‌توانید عکس‌هایی را ثبت کنید که محیط زیادی را به تصویر کشیده‌اند. با این حال عملکرد سنسور زاویه باز در شب خوب نیست. چرا که نور کمی جذب می‌کند و نمی‌تواند عکس‌های پرچزییات و مشخصی را به نمایش در بیاورد. سنسور ماکرو و سنسور پرتره این گوشی هم در محیط‌های تاریک عملکرد خوبی ندارند. با سنسور ماکرو می‌توانید عکس‌‌های جالبی از فاصله بسیار نزدیک ثبت کنید. البته میزان جزییات در این عکس‌ها چندان بالا نیست، چرا که سنسور چندان قدرتمندی هم برای عکاسی ماکرو در نظر گرفته نشده است.

عکاسی سلفی با این گوشی تجربه جالبی به همراه دارد. دوربین جلو یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی دارد که در نور خورشید و محیط‌های پر نور عکس‌های بسیار خوبی ثبت می‌کند؛ اما این سنسور در محیط‌های کم نور عکس‌های پرنویزی را پیش روی شما قرار می‌دهد.

دوربین اصلی گوشی ردمی نوت ۸ پرو زوم یا بزرگنمایی تا دو برابر را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. زوم دیجیتالی‌ای که از داخل اپلیکیشن گوشی می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید.

در حالت کلی ویژگی HDR روی دوربین‌ها خوب عمل می‌کند، مخصوصا روی دوربین واید. دوربین‌‌‌ها کمی در نمایش سایه‌ها مشکل دارند و مشکلاتی هم در دامنه دینامیک دوربین دیده می‌شود. به همین دلیل سایه‌ها در برخی عکس‌ها چندان خوب به نظر نمی‌رسد.

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود