ردمی نوت ۱۲ پرو رونمایی شد؛ هرآنچه لازم است بدانید

شیائومی

0 3,838

سرانجام ردمی طی یک رویداد رسمی از جدید ترین سری گوشی های هوشمند خود با چهار عضو رونمایی کرد که ما نگاهی می‌اندازیم به ویژگی های آنها.

بالاخره برند زیر مجموعه غول فناوری چینی ردمی از جدید ترین سری گوشی های هوشمند خود رونمایی کرد، ردمی نوت ۱۲. در رویداد مربوط به این سری علاوه بر ردمی نوت ۱۲، سه نسخه دیگر با عنوان های ردمی نوت۱۲ پرو، ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس و ردمی نوت ۱۲ نسخه دیسکاوری رونمایی شدند که این سه عضو شباهت های بسیار زیادی به یکدیگر دارند و غالب ویژگی های آن ها یکسان می‌باشد با این حال نگاهی می‌اندازیم به ویژگی های این دستگاه ها تا بهتر با آن ها آشنا شویم.

ردمی نوت ۱۲ پرو

ویژگی های اعضای پرو ردمی نوت ۱۲

هر سه مدل پرو ردمی نوت ۱۲ دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی OLED با رزولوشن 1080×2400، نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه برداری لکسی ۲۴۰ هرتز می‌باشند. از دیگر ویژگی های صفحه نمایش آن تایم توان به عمق رنگ ۱۰ بینی، حداکثر روشنایی ۹۰۰ هست و پشتیبانی از HDR10، HDR10+ همچنین دالبی ویژن اشاره کرد.

هر سه این گوشی های هوشمند به تراشه دایمنسیتی ۱۰۸۰ مدیاتک مجهز شده اند و عمده تفاوت آن ها در حوضه سخت افزار های زیر کاپوت به سیستم خنک کننده بر میگردد نسخه پرو پلاس و دیسکاوری به سیستم خنک کننده VC3000 میلی متر مربعی مجهز شده اند در حالی که نسخه پرو معمولی دارای یک سیستم خنک کننده مبتنی بر گرفتن ۲۰۰۰ میلی متر مربعی می باشد.

ردمی نوت ۱۲ پرو

تمامی اعضای پرو ردمی نوت ۱۲ سیستم عامل اندروید ۱۲ را مبتنی بر رابط کاربری MIUI12 ارائه می‌دهند اما انرژی دو نسخه پرو و پرو پلاس توسط یک بسته باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تهیه میشود. نسخه دیسکاوری نیز انرژی خود را از یک بسته باتری ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعتی به دست می‌آورد.

و اما تنظیمات دوربین که از جالب توجه ترین قسمت های این مقایسه می‌باشد؛ ردمی نوت ۱۲ پرو دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی سونی می باشد در حالی که نوت ۱۲ پرو و نسخه دیسکاوری به دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ مجهز شده اند. با این حال هر سه گوشی برای دیگر سنسور ها به طور یکسان دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو را آزاده میدهند. بر روی پنل جلویی نیز با طراحی سوراخ پانچ یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نصب شده است.

از دیگر تفاوت های موجود در اعضای این خانواده باید به سرعت شارژ و ظرفیت باتری آن ها اشاره کرد، نسخه پرو از سرعت شارژ ۶۷ وات، نسخه پرو پلاس از سرعت شارژ ۱۲۰ وات پ نسخه دیسکاوری از سرعت شارژ ۲۱۰ وات پشتیبانی میکنند.

ردمی نوت ۱۲ پرو

 قیمت هر یک از این دستگاه ها نیز با توجه به پیکر بندی حافظه آنها به شیوه زیر می باشد:

ردمی نوت ۱۲ پرو

6GB + 128GB – $235

8GB + 128GB – $249

8GB + 256GB – $276

12GB + 256GB – $304

ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس 

8GB + 256GB – $304

12GB + 256GB –$332

ردمی نوت ۱۲ دیسکاوری

8GB + 256GB – $332

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود