معرفی جذاب ترین بازی ها و انیمیشنهای لگو LEGO

0 3,875

بازی های لگویی نیز بسیار محبوب بوده و به دلیل اینکه می توان آنها را به صورت چند نفره نیز بازی کرد مورد توجه قرار گرفته اند.

شاید در نگاه اول گمان کنید که مخاطبین مجموعه های لگویی، تنها کودکان می باشند ، اما با بررسی دقیق تر و نزدیک تر، متوجه می شویم که این مجموعه ها بسیار پرطرفدار بوده و مخاطبین گسترده تری را در بر می گیرند. انیمیشن های خوش رنگ و لعاب این سری، یکی از مورد توجه ترین ها به شمار می روند. از طرفی، بازی های لگویی نیز بسیار محبوب بوده و به دلیل اینکه می توان آنها را به صورت چند نفره نیز بازی کرد مورد توجه قرار گرفته اند. به همین علت، در ادامه به بررسی مجموعه بازی و انیمیشن لگو و محبوب ترین عناوین این نسخه خواهیم پرداخت.

در مجموعه بازی و انیمیشن لگو، از موتور های گرافیکی جذابی استفاده شده که در نگاه اول، ساده به نظر می رسند. اما با دقت بیشتر، در می یابید که برای طراحی و ساخت آنها، از تکنیک های بسیار کاربردی استفاده شده است. نوع جلوه ها، رنگ ها، نحوه حرکت کردن و … در این مجموعه ها به قدری جذاب بوده که با یک بار تجربه کردن آنها، بدون شک یکی از طرفداران آنها خواهید شد.

بازی لگو برای پلی استیشن و ایکس باکس

حوزه ی بازی و سرگرمی، یکی از مورد توجه ترین حوزه های این روز ها بوده که با ورود بازی های لگویی به آن نیز دچار تغییراتی شده است. به همین منظور، در ادامه به بررسی محبوب ترین و برترین بازی های لگو برای پلی استیشن و ایکس باکس خواهیم پرداخت. البته پیش از آن در نظر داشته باشید که تمامی این بازی ها دارای نقاط مشترک زیادی نظیر گرافیک جذاب، روان بودن بازی، قابلیت چند نفره و … نیز برخوردار می باشند.


LEGO Movie

این بازی را می توان یکی از اولین بازی های تولید شده به سبک لگو دانست. این بازی که مرتبط با انیمیشن محبوب آن نیز می باشد، در زمان عرضه بسیار پرطرفدار واقع شد. این بازی، بسیار روان، سبک، راحت و جذاب بوده و بدون شک می تواند کودکان و حتی بزرگسالان را نیز تا ساعت ها سرگرم کند. این نوع بازی ها به هیچ وجه دارای خشونت های فراوان و موارد نا مناسب نبوده و بدون شک لحظات لذت بخشی را برای شما رقم خواهد زد. شما در این بازی می توانید به جای دو شخصیت اصلی داستان قرار بگیرید.


LEGO BATMAN 3 BEYOND GOTHAM

غیر ممکن است که درباره مجموعه بازی و انیمیشن لگو صحبت کنیم و نامی از بتمن نبریم ! LEGO BATMAN 3 BEYOND GOTHAM، یکی از محبوب ترین بازی های لگویی بوده که شما را در نقش بتمن قرار داده و می توانید در شهر گاتهام به گشت و گذار بپردازید. در این بازی نیز شما می توانید علاوه بر بتمن، در نقش ابرقهرمانان دیگر لگو مارول نیز قرار بگیرید.


LEGO Hobbit

مجموعه ی هابیت نیز یکی از محبوب ترین ها در زمینه مجموعه بازی و انیمیشن لگو می باشد. ما هابیت را با فیلم های سه گانه ی معروف آن می شناسیم، اما در مجموعه بازی های هابیت لگو، شما می توانید دنیای افسانه ای هابیت را نیز تجربه کنید. توجه داشته باشید که هابیت لگو دارای تنها یک نسخه نمی باشد و نسخه های متعددی از آن تولید شده است. شما می توانید کنترل شخصیت های مختلف را در دست گرفته و همچنین به مناطق متعدد بازی سفر کنید.

LEGO Hobbit

LEGO BATMAN 3 BEYOND GOTHAM

در ادامه، با برخی عناوین معروف کارتون لگو و انیمیشن های پرطرفدار این حوزه آشنا خواهید شد.

کارتون لگو

 در بین مجموعه بازی و انیمیشن لگوهای تولید شده، انیمیشن ها دارای جایگاه بسیار ویژه ای می باشند. با سبک و گرافیک به کار رفته در آنها، شاهد مجموعه انیمیشن های بسیار با کیفیتی در این حوزه هستیم. در ادامه به معرفی معروف ترین های آن خواهیم پرداخت.

کارتون لگو نینجاگو سلاح آتشین – اساتید اسپین جیتسو

در بین کارتون لگوهای موجود، انیمیشن لگو نینجاگو یکی از عناوین بسیار مشهور و پرفروش می باشد. در این انیمیشن محبوب، ما با شش نینجا همراه شده و شاهد مبارزه های آنها با دشمنان و اهریمنان خواهیم بود. این انیمیشن، از زیبایی های بصری متنوعی برخوردار بوده و همچنین در کنار آن از موسیقی های جذابی نیز استفاده شده است.


The Lego Movie

این انیمیشن را می توان یکی از اصلی ترین ها در بین مجموعه بازی و انیمیشن لگوها دانست. این انیمیشن، مسیر کلی این سری از انیمیشن ها را متحول کرد. موفقیت چشمگیر این انیمیشن، نگاه های افراد مختلف را به این نوع انیمیشن ها تغییر داد. این انیمیشن نیز شما را با یک شخصیت لگویی همراه کرده و داستان او و فراز و نشیب های مختلف آن را نمایش می دهد. خوب است بدانید که از این انیمیشن، نسخه دوم هم ساخته شده که در سال 2019 میلادی روانه سینما ها شد. نسخه دوم نیز به ادامه ماجراجویی های این شخصیت دوست داشتنی در دنیای لگویی می پردازد.


The Lego Batman Movie

آخرین کارتون لگوی مد نظر ما، بتمن لگو می باشد. بتمن یکی دیگر از شخصیت هایی بوده که بسیار زیاد از آن در انیمیشن ها، فیلم ها و بازی های مختلف استفاده می شود. در این انیمیشن نیز ما شاهد رویارویی و مبارزه بتمن و دشمن همیشگی اش، یعنی جوکر هستیم. در این انیمیشن نیز شاهد شخصیت های دیگری نظیر پنگوئن، زن گربه ای، مترسک و … نیز هستیم.

در آخر، گفتنی است که شما می توانید مجموعه بازی و انیمیشن لگوهای مختلف و جذاب را در وبسایت اهورا شاپ مشاهده کرده و پس از بررسی آنها، دست به انتخاب و خرید بهترین گزینه ی ممکن بزنید.

نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود