دانلود بازی کامپیوتری سایت تعمیر پی سی

0 3,811

ما در این پست قصد داریم یکی از سایت های مرجع در زمینه دانلود بازی کامپیوتری را به شما معرفی کنیم.

دانلود بازی های PC از سایت مرجع تعمیر پی سی در نسخه های کم حجم و فشرده

یکی از سرگرمی های جذاب برای همه افراد در هر سنی، بازی های کامپیوتری هست. این سرگرمی جذاب، در سبک های مختلفی ارائه میشود. هر کسی به یک سبکی علاقمند است. یک نفر بازی فوتبال را می پسندد، یک نفر بازی های جنگی. به این دلیل است که هر کسی به یک سبک از بازی کامپیوتری علاقمند میشود. در حالت کلی سبک های مختلف از بازی های کامپیوتری باعث جذب شدن همه نوع قشری شده است. مثلا از کودکان 3 ساله گرفته تا یک فرد 45 ساله! اما مسئله مهمتر برای بازی های کامپیوتری که همیشه باعث دغدغه گیمرها بوده، دانلود بهترین ورژن هر بازی است. با توجه به اینکه نسخه های مختلفی از بازی ها با کرک های مختلفی ارائه میشود، انتخاب بهترین نسخه کار مشکلی است. ما در این پست قصد داریم یکی از سایت های مرجع در زمینه دانلود بازی کامپیوتری را به شما معرفی کنیم. سایت tamirpc.net یکی از بهترین و فعالترین سایت ها در حوزه بازی PC است. همچنین میخواهیم چند بازی جذاب که طرفداران بسیاری در جهان دارند را معرفی کنیم. پس تا آخر این پست همراه ما باشید.

دانلود بازی کانتر برای کامپیوتر

اگر از آن دسته از گیمرهایی باشید که علاقمند به بازی در سبک شوتر و گروهی هستند، بازی کانتر برای شما یک گزینه عالی و نوستالژیک است. یک بازی پر از خاطره برای همه طرفداران بازی های گروهی. خاطراتی که از گیم نت برای شما به ارمغان آورده! خاطرات دوستانی که همیشه با آنها بر سر برنده شدن در این بازی کلکل داشته اید. این بازی معرف حضور همه علاقمندان به گیم است و نیازی به معرفی ندارد. خاطراتی که از این بازی دارید باعث می شود شما بعد از سالها بازی نکردن، مجدداً اقدام به دانلود بازی کانتر کنید. بازی کانتر نسخه های مختلفی دارد. سایت تعمیر پی سی همه نسخه های بازی کانتر را در اختیار علاقمندان به این بازی جذاب گذاشته است. شما میتوانید با مراجعه به آدرس tamirpc.net/item/counter-strike بازی کانتر را برای نصب و اجرا در کامپیوترتان دانلود کنید.

دانلود بازی مافیا 2 برای کامپیوتر

بازی مافیا یکی از بهترین ها در سبک بازی ماجراجویی و شوتر است. یک بازی پر از هیجان و سناریوی قوی برای علاقمندان به سبک سوم شخص و شوتر. دانلود بازی mafia 2 بیشتر از بقیه نسخه های این بازی صورت میگیرد. بازی مافیا نسخه 1، 2 و 3 را تا این لحظه عرضه کرده است که پرطرفدارترین نسخه آن ورژن 2 بازی می باشد. بازی مافیا 2 در سایت تعمیر پی سی در 3 ریپک عالی Elamigos، Dodi و R.G.Mechanics برای دانلود عموم قرار گرفته است. شما میتوانید از طریق بازی مافیا 2 برای کامپیوتر را از تعمیر پی سی دانلود کنید.

دانلود بازی اساسین کرید 1 برای کامپیوتر

سری بازی های اساسین کرید از خوش ساخت ترین بازی های کامپیوتری می باشد. نسخه 1 این بازی در بین گیمرهایی که سیستم ضعیف دارند، طرفداران زیادی دارد. بازی اساسین کرید 1 در سال 2008 عرضه شد. سبک این بازی اکشن، ماجراجویی، سوم شخص و جهان باز می باشد. شما میتوانید از tamirpc بازی assassins creed 1 را دانلود کنید.

هنگامی که نسخه 1، نسخه 2 برای بازی به بازار گیم وارد شد هیچ کس فکر نمیکرد که این بازی در این حد ادامه دار باشد. همه منتظر نسخه 3 بازی بودند که وقتی نسخه 3 این بازی عرضه شد، احساس رضایت در طرفداران این سبک از بازی های کامپیوتری موج میزد. تمام سری بازی های اساسین کرید در سایت تعمیر پی سی پوشش داده شده است. همچنین نسخه پرطرفدار CorePack بازی های assassin’s creed برای دانلود شما گیمرهای عزیز قرار داده شده است.

دانلود بازی اساسین کرید 1 برای کامپیوتر از تعمیر پی سی

دانلود بازی batman arkham city

مجموعه بازی های بتمن بین طرفداران بازی های کامپیوتری ابر قهرمانان بسیار زیاد است. بازی بتمن آرخام سیتی از بهترین نسخه های این مجموعه بازی ها می باشد. بازی بتمن آرخام سیتی در سال 2011 منتشر شد. سبک این بازی اکشن، سوم شخص، جهان باز، مخفی کاری و ماجراجویی است. بازی بتمن نسخه های دیگری هم دارد که نام آنها batman arkham knight، batman arkham origins و batman arkham asylum می باشد. این بازی در سایت تعمیر پی سی در 4 نسخه GOG، Fitgirl، Dodi و R.G.Mechanics  قرار داده شده است.

همچنین شما می توانید نسخه پرطرفدار دیگر این سری بازی ها یعنی بتمن آرخام نایت (Batman Arkham Knight) را در 3 نسخه Fitgirl، Elamigos و Dodi دانلود کنید.

دانلود بازی splinter cell blacklist

مجموعه بازی های اسپلینتر سل حاصل دسترنج تام کلنسی سناریو نویس فوق العاده و مشهور است. این مجموعه بازی ها در نسخه های مختلفی عرضه شده است. اصلی ترین سبک این بازی ها مخفی کاری است که طرفداران ویژه ای دارد. این سبک از بازی ها تمرکز و انسجام در حملات بالایی را میطلبد. شما میتوانید برای دانلود بازی اسپلینتر سل بلک لیست به این لینک tamirpc.net/item/splinter-cell-blacklist مراجعه کرده و این بازی محبوب را در 4 ریپک عالی دانلود کنید. اگر سیستم ضعیفی دارید می توانید نسخه 1 این مجموعه بازی را دانلود کنید. انقلاب اسپلینتر سل در سبک مخفی کاری با نسخه 1 این بازی شروع شد که این بازی هم در دسترس عموم قرار گرفته است.

دانلود بازی far cry 3

مجموعه بازی های فارکرای یکی از محبوب ترین بازی های سریالی در سبک جهان باز است. بازی هایی منحصر به فرد که نسخه 1 آن در سال 2004 منتشر شد. بازی هایی که همه اتفاقات آن در طبیعت رخ می دهد. شما در همه نسخه های فارکرای کار اسلحه های متفاوتی را تجربه می کنید. قایق و ماشین سواری را هم برای رفتن به مأموریت ها استفاده می کنید. نسخه 3 این بازی بسیار محبوب است.

دانلود بازی کالاف دیوتی 1 برای کامپیوتر

سری بازی های محبوب و دوست داشتنی call of duty از بهترین های سبک اکشن! مجموعه بازی های سراسر هیجان با مأموریت های فراوان بصورت تیمی. غیرممکن است که بازی کامپیوتری انجام داده باشید و نام بازی کالاف دیوتی را نشنیده باشید. این بازی جذاب که شروع سری بازی های call of duty می باشد در سایت تعمیر پی سی در دسترس قرار گرفته است. میتوانید دانلود بازی call of duty 1 جذاب را از طریق این لینک tamirpc.net/item/call-of-duty-1 انجام دهید.

دانلود بازی مکس پین از tamirpc

از ژانر جذاب مکس پین نمی توان گذشت! شخصی که همه چیز خود را از دست رفته میبیند، ماجرایی فوق العاده را شروع می کند. از نوستالژی های بازی های کامپیوتری میتوان به Max Payne اشاره کرد. این بازی که نسخه 1 آن در سال 2003 منتشر شد همه را تحت تأثیر خود قرار داد. از ویژگی های منحصر به فرد این بازی صحنه آهسته شدن در هنگام تیراندازی می باشد.

دیگر امکانات و خدمات سایت تعمیر پی سی

سایت tamirpc.net فقط برای دانلود بازی های کامپیوتر نیست. این سایت معتبر، آرشیو دانلود نرم افزارهای کامپیوتری، رفع انواع ارورهای کامپیوتری و آموزش شبکه را در دل خود گنجانده است. همچنین این سایت، آرشیوی از بازی های کامپیوتری در دسته بندی های مختلف مانند، سال انتشار بازی، سبک بازی، بر اساس سیستم عامل نصب شده روی کامپیوترتان و بازی برای سیستم های ضعیف را داراست. شما با مراجعه به این آدرس tamirpc.net/download/game انواع دسته بندی ها را مشاهده کنید.

دانلود نرم افزار از تعمیر پی سی

دانلود فونت b nazanin از تعمیر پی سی

فونت های اداری از مورد نیازترین ابزارهای یک سیستم در سازمان هستند. در نامه های اداری روی کاغذ A4 شما باید سایز قلم را 14، فاصله خطوط را 1.5 و نوع فونت را بی نازنین در نظر بگیرید. برای دانلود فونت سری b میتوانید به tamirpc.net و اسلاید بار سمت چپ بروید و بعد از دانلود براحتی نصب کنید. این مجموعه شامل B titr، B nazanin، B mitra، B lotus و انواع فونت های فارسی و اداری می باشد.

دانلود ورد 2013 از تعمیر پی سی

مجموعه نرم افزارهای آفیس از جمله نرم افزارهایی هستند که حتما بعد از نصب ویندوز باید روی یک سیستم اداری نصب شوند. نسخه 2013 این نرم افزار بشدت محبوب بوده و همچنان از پرطرفدارترین نسخه های آن می باشد. شما با دانلود آفیس در واقع دانلود اکسل 2013 و Word 2013 را یکجا انجام داده اید. همچنین سایت تعمیر پی سی برای علاقمندان به نرم افزارهای بروز مجموعه آفیس، دانلود اکسل 2021 را امکان پذیر کرده است. شما با مراجعه به آدرس tamirpc.net/item/office-2013، نسخه 2013 مجموعه آفیس و در این لینک tamirpc.net/item/office-2021 نسخه 2021 این مجموعه نرم افزارهای محبوب را می توانید دانلود کنید.

نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود