آسام سرور انتخابی نو در عرصه سرور های اختصاصی و مجازی

0 3,792

آیا تا به حال به فرایند جستجوی موضوعی خاص در موتورهای جستجوگر و نحوه یافتن پاسخ موردنظرتان، توجه کرده‌اید؟

هر کدام از موتورهای جستجو به سیستمی بزرگ‌تر به نام سرور متصل هستند که از این طریق به دنیای وسیع اینترنت دسترسی پیدا می‌کنند. در واقع سرورها، سیستم‌هایی همواره فعال و روشن هستند که برای انجام صحیح دستورالعمل‌ها به اینترنت نیاز دارند. تهیه سرور با کیفیت مناسب با توجه به کارایی که دارد، اهمیت بسیاری دارد. به این ترتیب برای انتخاب و خرید سرور باید به منابع معتبری مراجعه کنیم. یکی از این منابع، وب‌سایت آسام سرور است که در این محتوا به معرفی آن خواهیم پرداخت. آسام سرور، با پشتیبانی 24 ساعته، درخواست و نیاز کاربران خود را در مدت زمانی کوتاه برطرف خواهد کرد.

آسام سرور چیست؟

آسام سرور خدمات متنوع خود را در دسته‌بندی‌های مختلفی در اختیار کاربران قرار داده است. در انتخاب و خرید سرور، نکات مهمی وجود دارد که این مجموعه تمامی این موارد را به منظور جلب رضایت مشتری در نظر داشته است. در ادامه به خدمات این وب‌سایت و نحوه پشتیبانی آن می‌پردازیم.

خدمات آسام سرور

  • سرور اختصاصی

یکی از مهمترین خدمات این مجموعه، ارائه خدمات مربوط به راه‌اندازی و کانفیگ سرور اختصاصی است. وب‌سایت آسام سرور پس از خرید، کاربران خود را در پشتیبانی از سرور، عیب‌یابی، رفع ایراد، کانفیگ و… همراهی می‌کند. این سرویس با هزینه‌ای معقول و مناسب به صورت ساعتی و ماهانه در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

  • سرور اختصاصی گرافیک دار

سرورهای اختصاصی برخلاف سرورهای مجازی دارای پهنای باند بیشتری هستند. به همین جهت معمولا متقاضیان این نوع سرور بیشتر است. یکی از خدمات مهم مجموعه آسام سرور، ارائه سرورهای اختصاصی گرافیک دار است. مهمترین ویژگی این سرورها، سرعت بالای آن‌ها و همچنین مقاوم بودن در برابر تغییرات مختلف است.

  • سرور مجازی لینوکس

لینوکس یکی از محبوب‌ترین سرورها بین وب‌سایت‌هایی است که از میزان ترافیک روزانه بالایی برخوردار هستند. لینوکس در افزایش ترافیک سایت نقش مؤثری داشته و همچنین میزان امنیت آن نیز قابل توجه است. انواع سرور لینوکس تحت عناوینی همچون لینوکس پایه، لایت، حرفه‌ای، تجاری و پرمیوم، با قیمت‌های متفاوتی به صورت ماهیانه در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

  • سرور مجازی ویندوز

یکی دیگر از خدمات وب‌سایت آسام سرور، سیستم عامل ویندوز است. اگر با ویندوز دسکتاپ به خوبی آشنایی داشته باشید، کار کردن با سرور ویندوز نیز کار دشواری نخواهد بود. سیستم عامل ویندوز نیز مانند لینوکس، خدمات مهمی همچون ذخیره اطلاعات، پشتیبانی، مدیریت و… را به بهترین شکل انجام می‌دهد. قیمت سرویس‌های مختلف ویندوز نیز همچون سیستم عامل لینوکس به صورت ماهیانه متفاوت است.

  • سرور مجازی ترید

در سال‌های اخیر تعداد تریدرها به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کرده است. وجود یک سرور خوب برای ترید کردن، مهمترین نکته در این زمینه محسوب می‌شود. آسام سرور نیز به همین منظور سرویس ترید را برای آن دسته از افراد که به این مقوله علاقه دارند، راه‌اندازی کرده است. با استفاده از این سرور کاربران می‌توانند بدون قطعی اینترنت، همواره در حالت آنلاین باقی بمانند. مهمترین ویژگی این سرویس، کارکرد دائمی سرور است.

  • سرور هاستینگ

همان‌طور که معنای کلمه هاستینگ مشخص است، از این سرور به عنوان میزبان استفاده می‌شود. این سرور به عنوان یک میزبان، محیطی را ایجاد می‌کند تا کاربران بتوانند اطلاعات خود را بر روی آن فضا بارگذاری کنند. آسام سرور برای هر کدام از کاربران، یک حساب کاربری مجزا در نظر گرفته و به بهترین شکل از آن‌ها پشتیبانی می‌کند.

مزایای انتخاب آسام سرور

در حال حاضر وب‌سایت‌های متنوعی در این زمینه در حال فعالیت هستند. با این حال شناسایی مجموعه‌ای معتبر که در ارائه خدمات شایستگی خود را به اثبات رسانده باشد، کار چندان ساده‌ای به نظر نمی‌رسد. آسام سرور با در نظر گرفتن خدمات و پشتیبانی ویژه، توانسته است اعتماد درصد زیادی از کاربران را به خود جلب کند.

  • تنوع در انتخاب لوکیشن

یکی از مهمترین مزایای انتخاب آسام سرور، خرید سرور مجازی و انتخاب موقعیت‌های جغرافیایی مختلف از سراسر جهان است. در سرویس خرید سرور مجازی این امکان وجود دارد که شما از بین کشورهای اروپایی و امریکا، لوکیشن خود را انتخاب کنید.

  • ظرفیت پورت

تمام سرورهای ارائه شده در آسام سرور به پورت یک گیگ مجهز شده‌اند. این ویژگی باعث شده تا کاربران بدون وجود هیچ محدودیتی از سرور جهت دانلود و آپلود فایل‌های مختلف استفاده کنند.

  • سرعت سرور

یکی دیگر از مزایای انتخاب این وب‌سایت، به فضای ذخیره‌سازی آن مربوط می‌شود. سرورهایی که در این مجموعه ارائه می‌شوند، همگی به هارد پرسرعت SSD مجهز شده‌اند. این هارد مهمترین عامل در افزایش سرعت سرور محسوب می‌شود.

  • امنیت سرور

متقاضیان خرید سرور، از وب‌سایت‌های فروش توقع دارند تا امنیت کامل جهت حفظ اطلاعات و داده‌های آن‌ها را تضمین کنند. برای این منظور وب‌سایت آسام سرور از سیستم پیکربندی Raid ورژن 10 استفاده کرده است. این مجموعه امنیت کامل در خصوص حفظ داده‌های کاربران را متعهد بوده و ضمانت می‌کند.

  • پشتیبانی 24 ساعته

مهمترین ویژگی مجموعه‌هایی که به ارائه خدمات مربوط به سرور مشغول هستند، پشتیبانی از مشتری است. شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز به صورت تماس تلفنی، تماس تصویری و سیستم تیکتینگ، از تخصص و دانش کارشناسان بهره‌مند شوید. تمامی درخواست‌ها در این وب‌سایت در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف شده و پاسخ داده می‌شوند.

  • انتخاب بهترین سیستم عامل

همان‌طور که اشاره کردیم بهترین و محبوب‌ترین سیستم عامل کاربردی در انواع سرور، لینوکس است. این مجموعه پرطرفدارترین توزیع‌های لینوکس مانند دبیان و سنتوس را در اختیار متقاضیان قرار داده است.

  • دسترسی کامل به سرور

اگر قصد تهیه یک سرور را دارید به دسترسی کامل آن توجه داشته باشید. یک سرور خوب باید دسترسی Root داشته باشد تا کاربر بتواند به صورت اختصاصی و کامل به سرور دسترسی داشته و اقدامات لازم مانند نصب نرم‌افزار را بر روی آن انجام دهد. آسام سرور با ایجاد دسترسی Root این نیاز را برطرف کرده است.

  • نتیجه گیری و جمع بندی

در این مطلب به مهمترین خدمات وب سایت asamserver.com آسام سرور با شعار «آسوده در انتخاب میزبانی امن»، اشاره کردیم. این مجموعه معتبر و قابل اطمینان، خدمات دیگری مانند نصب انواع کنترل پنل، ارائه لایسنس اورجینال، کانفینگ مناسب با انواع نرم‌افزارها و کانفینگ سیستم‌های مخصوص را در اختیار کاربران قرار داده است. این وب‌سایت شرایطی را فراهم کرده تا متقاضیان موقعیت‌های جغرافیایی مورد نظر خود را از اقصی نقاط جهان، از آسیا گرفته تا ایالت‌های آمریکا، کشورهای اروپایی و قاره اقیانوسیه، انتخاب کنند.

نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود