خرید یونی سواپ (UNI) از صرافی بیت ایمن

0 3,787

معرفی ارز دیجیتال یونی سواپ (UNI) و نحوه خرید آن از صرافی بیت ایمن

جهان پیرامون ما از انجام کند و پر هزینه فعالیت ها خسته شده و به سمت روش های جایگزین در حال حرکت است. به همین واسطه، استفاده از رمز ارزها روز به روز با اقبال بیشتری رو به رو می شود. چه کسی از انجام دادن کارهای اداری و مالی در خانه خوشش نمی آید؟ به جای مراجعه به دفاتر و نهادهای مختلف برای کسب مجوز و تکمیل فرم های گوناگون، با نشستن در خانه زیر باد کولر و یا مقابل گرمای پکیج های گرمایشی هم می توان همه این کارها را انجام داد. چیزی که این امکان را به ما می دهد تا به راحتی و با سرعت و امنیت بالا امور مالی و اداری خود را انجام دهیم، رمز ارز یا همان ارز دیجیتال است. ارز دیجیتال انواع مختلفی دارد که نام یکی از آن ها یونی سواپ می باشد. در این مقاله با یونی سواپ و کاربردهای آن آشنا می شویم.

یونی سواپ (UniSwap) چیست؟

یونی سواپ یک صرافی غیرمتمرکز ارز دیجیتال و یکی از اعضای خانواده دیفای می باشد. دیفای مخفف عبارت Decentralized Finance یا همان امور مالی غیرمتمرکز است. در سال های اخیر، به لطف بلاک چین و شبکه های بلاک چینی نظیر اتریوم، کاردانو، سولانا و… دیفای هم رشد قابل توجهی داشته است. یکی از سرشناس ترین رمز ارزهای مرتبط با حوزه دیفای همین یونی سواپ (UNI) می باشد. یونی یک توکن اتریومی ERC-20 است که به صرافی یونی سواپ روی همین شبکه تعلق دارد. صرافی یونی سواپ یک اکسچنچ غیرمتمرکز (DEX) است که در سال 2018 برای اولین بار روی بلاک چین اتریوم فعالیت خود را آغاز کرد. پیدایش یونی سواپ خدمت بزرگی به جامعه دیفای کرد. هم اکنون ارزشمند ترین رمز ارز حوزه دیفای همین توکن یونی می باشد.

مقایسه با پنکیک سواپ (Pancake Swap)

با استفاده از توکن یونی می توانید در شبکه اتریوم و در صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ، خرید و فروش توکن های مختلف را انجام دهید. بیش از 1500 توکن در این صرافی مورد معامله قرار می گیرند که مقدار قابل توجهی است. یکی از رقبای یونی سواپ به نام پنکیک سواپ، روی شبکه BSC یا بلاک چین هوشمند بایننس بنا شده است. توکن آن BEP-20 بوده و CAKE نام دارد. تفاوت هایی بین این دو به چشم می خورد که مهم ترین آن ها میزان کارمزد و سرعت تراکنش ها و مقدار توکن های پشتیبانی شده می باشند. تعداد توکن های موجود در صرافی پنکیک سواپ (Pancake Swap) بسیار کمتر از رقیب اتریومی خود می باشد و حدود 200 توکن است. با این حال کارمزد کمتر این صرافی به محبوبیت آن افزوده است.

قیمت ارز دیجیتال UNI

قیمت یونی سواپ در صرافی بیت ایمن

یونی سواپ علی رغم این که فعالیت خود را نسبت به سایر ارزهای دیفای مانند چین لینک (LINK) و آوه (Aave) دیرتر آغاز کرد، توانست به رتبه اول بازار DeFi برسد. یکی از صرافی هایی که توکن یونی را با بهترین قیمت به فروش می رساند بیت ایمن نام دارد. در صرافی بیت ایمن می توانید ارز دیجیتال یونی سواپ را با کم ترین کارمزد و بهترین قیمت خریداری کنید. خرید یونی سواپ از این صرافی به راحتی انجام می شود که در ادامه مراحل آن را توضیح خواهیم داد. قیمت یونی سواپ هم اکنون 22.43 دلار است. در بازه های روزانه و هفتگی، توکن یونی به ترتیب 5.62% و 26.17% رشد داشته است. این قیمت ها و تغییرات آن ها به صورت لحظه ای ثبت می شوند و هر معامله ای که انجام شود می تواند آن ها را تغییر دهد. به همین منظور، پیشنهاد می کنیم که قیمت لحظه ای ارز دیجیتال یونی سواپ و سایر رمز ارزها را از صفحه اصلی سایت بیت ایمن دریافت کنید.

یونی یکی از ارزهای دیجیتال محبوب در بازار کریپتوکارنسی است. رتبه و حجم معاملات بالای آن در بازار نشان دهنده این امر است. یونی سواپ هم اکنون در رتبه 10 بازار رمز ارزها و رتبه 1 ارزهای دیفای قرار دارد. نزدیک ترین ارز دیفای به یونی، چین لینک می باشد که در رتبه 13 بازار قرار دارد. هر دو این ارزها از دید تحلیل گران آینده دار هستند و می توان روی آن ها به عنوان یک مورد مناسب برای سرمایه گذاری حساب کرد. به همین منظور، اکنون یک منبع مناسب برای خرید یونی سواپ، چین لینک معرفی می کنیم.

خرید یونی سواپ از صرافی بیت ایمن (Bitimen)

خرید یونی سواپ از صرافی بیت ایمن (Bitimen)

برای خرید یونی سواپ از صرافی بیت ایمن، ابتدا وارد سایت بیت ایمن شوید. روی قسمت خرید و فروش یونی سواپ کلیک کنید تا وارد صفحه معاملات آن شوید. برای ثبت سفارش خرید یونی سواپ، ابتدا باید در صرافی بیت ایمن ثبت نام و احراز هویت کنید. برای این کار روی گزینه ثبت نام کلیک کنید و وارد صفحه مربوطه شوید. در این صفحه، از شما اطلاعاتی خواسته می شود که باید آن ها را مطابق شناسنامه وارد کنید. پس از تکمیل کادرهای خواسته شده، دو کد برای شما ارسال می شود که شماره تلفن و ایمیل شما را تایید می کند. با وارد کردن این کدها، ثبت نام شما انجام می شود. آخرین مرحله ای که پیش از شروع فعالیت خود در صرافی بیت ایمن باید انجام دهید احراز هویت است. این کار به سادگی و با مراجعه به قسمت تکمیل اطلاعات کاربری انجام پذیر می باشد. در این بخش، اطلاعات لازم برای احراز هویت را به طور کامل وارد کنید تا آخرین مرحله ثبت نام و احراز هویت شما هم انجام شود. اکنون می توانید به خرید و فروش یونی سواپ، چین لینک، اتریوم و سایر رمز ارزها از جمله بیت کوین، کاردانو، دش، مونرو و… بپردازید.

صرافی بیت ایمن امکانات ویژه ای دارد که در این قسمت به برخی از آن ها اشاره می کنیم. موارد تکمیلی را می توانید در بخش درباره ما در سایت بیت ایمن مطالعه کنید.

  • کارمزد بسیار پایین معاملات با استفاده از شبکه های BSC و TRC-20
  • کیف پول HD سه امضایی با امکان اتصال به تمامی کیف پول های نرم افزاری و سخت افزاری
  • کسب درآمد دائمی با دعوت دوستان به صرافی بیت ایمن
  • مسابقات پر جایزه اینستاگرامی
  • تنوع ارزی بالا با داشتن 29 رمز ارز
  • سرعت و امنیت فوق العاده بالا
  • امکان انتقال نامحدود ارزی و ریالی و…

جمع بندی نهایی

در نهایت می توانیم یونی سواپ (UNI) را یک ارز دیجیتال آینده دار و صرافی بیت ایمن را یکی از بهترین مراجع خرید آن معرفی کنیم. خرید دیگر ارزهای دیجیتال هم از این صرافی با کم ترین کارمزد و بهترین امکانات انجام می شود. در نظر داشته باشید که بازار کریپتوکارنسی، یک بازار بسیار آینده دار و پر سود برای سرمایه گذاران هوشمند است. کسانی که اکنون وارد این بازار می شوند قطعا از دیگران جلوتر خواهند بود.

نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود