آیا هک سی پی در بازی کالاف دیوتی وجود دارد؟

0 5,308

کال آف دیوتی موبایل. بی شک در جریان هستید که نسخه های متنوعی از سری کال آف دیوتی تا به حال بر روی پلتفرم های گوناگون عرضه شده اند، اما جای خالی یک نسخه فوق العاده و بی نقص برای گوشی های هوشمند حس می شد.

وقتی یک بازی ویدئویی یا موبایلی تا حد زیادی محبوب می شود که اتفاقا عوامل فراوانی هم بر محبوبیت آن موثر هستند، طبیعی است که روز به روز شاهد افزایش گیمر های موجود در آن هستیم. در چنین شرایطی، بسیاری از گیمر ها در این بازی ها حساب رسمی خود را باز کرده و آموزش ها را می بینند تا همه چیز را برای رقابت با دیگر گیمر ها آغاز کنند.

البته این قضیه تنها برای بازی های آنلاین صدق می کند؛ چه این عناوین برای رایانه های شخصی و کنسول ها باشند و چه گوشی های هوشمند. در سال های اخیر هم شاهد ترند شدن بازی های موبایلی زیادی بوده ایم که از آن ها باید به کلش آف کلنز، کلش رویال، پابجی و فورتنایت اشاره داشت.

حال امروز می خواهیم در مورد یکی از برترین و برجسته ترین بازی های کنونی موبایل صحبت کنیم؛ کال آف دیوتی موبایل. بی شک در جریان هستید که نسخه های متنوعی از سری کال آف دیوتی تا به حال بر روی پلتفرم های گوناگون عرضه شده اند، اما جای خالی یک نسخه فوق العاده و بی نقص برای گوشی های هوشمند حس می شد.

در همین راستا، استودیوی سازنده این فرنچایز دست به کار شد و نسخه ای با نام کال آف دیوتی موبایل را در دسترس قرار داد. از همان ابتدا هم مشخص بود که این بازی پتانسیل فراوانی برای پیشرفت دارد و می تواند عده زیادی را به خود جذب نماید. سازندگان هم با عرضه چند آپدیت و رویداد توانستند به جذابیت های آن اضافه نمایند. اکنون کال آف دیوتی موبایل را باید یکی از پر دانلود ترین آثار موبایلی به حساب آورد.

دریافت سی پی cp رایگان در بازی کال اف دیوتی موبایل - موجو شاپ

کال آف دیوتی موبایل گیم پلی فوق سریعی دارد و بخش های متنوعی هم در منوی آن به چشم می خورد. شما می توانید یکی از این حالت ها را برگزیده و با دیگر گیمر ها از سایر نقاط جهان بازی کنید. امروز قصد ما نقد و بررسی و معرفی بخش های این عنوان نیست، بلکه می خواهیم ببینیم آیا می توان آن را هک کرد یا خیر. بهتر است بگوییم هر بازی آنلاینی که مطرح می شود، افراد به دنبال راهی برای هک یا نسخه مود شده آن هستند که در بیشتر اوقات به بن بست می رسند.

این روز ها بیشتر وب سایت ها و صفحات در فضای مجازی از هک سی پی این بازی صحبت می کنند، اما آیا انجام این کار واقعا شدنی است؟ پس با ما باشید تا با نگاهی دقیق به این موضوع بپردازیم.

واضح است که تقریبا تمام بازی های آفلاین را می توان به راحتی هک کرد و از امکانات و آیتم های مختلف موجود در فروشگاه آن استفاده نمود. این در شرایطی است که بازی های آنلاین برای هک شدن مسیر پر پیچ و خمی دارند و بعید نیست که در انتهای این مسیر به جایی نرسید. پیش از آغاز این موضوع، بهتر است ببینیم که هک سی پی چیست و چه کاربردی دارد.

آشنایی با بازی کالاف دیوتی موبایل و هر آن چه که باید بدانید!

Call of Duty (کال آف دیوتی) بازی در سبک اکشن است که توسط اکتیوژن در سال 2003 برای رایانه شخصی معرفی شد و پس از استقبال بسیار از سمت گیمرها نسخه مخصوص کنسول های بازی نیز ساخته شد.در ابتدا؛ داستان بازی در زمان جنگ جهانی دوم رخ میدهد اما در نسخه های بعدی به زمان حال رسید.با اینکه کال آف دیوتی توسط اکتیویژن معرفی شد اما در حال حاضر شرکت هایی همانند اینفینیتی وار و تری اچ به توسعه بازی های کال آف دیوتی کمک میکنند.همچنین کمپانی تنسنت گیمز در توسعه بازی کال آف دیوتی موبایل نقش بسزایی ایفا کرد.

هک سی پی چیست؟

همان طور که مطلع هستید، بازی ها در انواع مختلفی هک می شوند. هک سی پی تنها در بازی کال آف دیوتی موبایل وجود دارد که بسیار هم شناخته شده است. در واقع سی پی یا همان CP نوعی ارز دیجیتال موجود در این عنوان است که به وسیله آن ها می توانید لباس، سلاح، آیتم و یا هر محتوای دیگری را بخرید و استفاده نمایید. در همین راستا، عده زیادی قصد دارند تا ببیند آیا می توان سی پی های موجود در این بازی را هک کرد یا خیر.

آیا سی پی های بازی کال آف دیوتی موبایل هک می شوند؟

شاید در گذشته می توانستید نسبت به هک سی پی های بازی کال آف دیوتی به هر روشی اقدام کنید، اما واقعیت این است که امروزه این کار شدنی نیست. طبیعی است که یک بازی در ابتدای انتشار خود مشکلات زیادی دارد و امنیت آن هنوز به مرحله کامل نرسیده است. کال آف دیوتی موبایل نیز همین گونه بود؛ به طوری که شاید می شد امنیت را در این اثر دور زد و سی پی های بازی را تغییر داد. امروزه و با پیشرفته تر و کامل تر شدن این بازی، سی پی ها به هیچ عنوان هک نمی شوند و اگر این کار را انجام دهید و به موفقیت هم برسید، اکانت شما در این عنوان خیلی سریع بسته می شود و مطمئنا شما هم دوست ندارید که تمام زحماتتان در این بازی به باد برود.

پس بهتر است که از راه های دیگری خودتان را در این اثر قوی کنید و گول حرف های بسیاری از وب سایت ها و سایر بخش ها اینترنت را نخورید. بسیاری از این وب سایت ها پکیج آموزشی ای را به شما ارائه می دهند تا به وسیله آن ها بتوانید بازی را هک کنید. با این بسته ها هم راه به جایی نخواهید برد و این کار ها به نوعی کلاهبرداری محسوب می شود.

ايتنا - راهنمای تهیه سی پی بازی کالاف در موبایل اندروید

چطور می توان سی پی ها را در کال آف دیوتی موبایل افزایش داد؟

خوشبختانه راه هایی در این بازی وجود دارد که شما می توانید سی پی خود را بدون هک و این طور موارد زیاد کنید. یکی از این راه ها این است که بخش های بتل رویال را با موفقیت پشت سر بگذارید و هر بار به مقام قهرمانی برسید. همچنین چالش ها و رویداد هایی به صورت روزانه یا چند روزه در بازی پدیدار می شوند که در صورت کسب پیروزی در هر کدام، سی پی هایی به عنوان پاداش به شما داده می شود.

در بخشی از منوی این بازی می توانید صفحات اجتماعی مختلف مربوط به کال آف دیوتی موبایل را دنبال کنید که در این صورت، سازندگان به عنوان قدردانی چند سی پی را به شما می دهند.

ضمنا اگر دقت کرده باشید، هر چند وقت یک بار بسته هایی به صورت شانسی به شما داده می شود تا آن ها را باز کرده و ببینید که داخلشان چیست. گاهی اوقات داخل این بسته ها سی پی وجود دارد که می توانید از آن ها هم بهره ببرید. سی پی کالاف دیوتی یکی از مهم ترین ارز های موجود در این بازی است که به شما قدرت و توانایی فوق العاده ای به جهت پیشرفت در این بازی می دهد.

نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود