بهترین آنتی ویروس‌های گوشی اندروید

0 3,787

استفاده از بهترین برنامه‌های آنتی ویروس ؛ دستگاه اندروید شما را از ویروس و بدافزار محافظت می‌کند.

دراین مقاله می‌خواهیم برخی از بهترین برنامه‌های آنتی ویروس برای اندروید را معرفی کنیم که دستگاه اندروید شما را از ویروس و بدافزار محافظت می‌کند. این مطلب طبق جدیدترین تغییرات و تحقیقات آزمایشگاه‌های ویروس و امنیت سایبری تهیه شده است.

نکته مهم: این آنتی ویروس‌ها در دو نوع رایگان و حرفه‌ای عرضه می‌شوند. نسخه رایگان آن‌ها را می‌توانید در گوگل پلی دانلود کنید و نسخه حرفه‌ای و کامل را در لینک‌هایی که به عنوان دانلود فایل نصبی قرار داده شده است.

 ۱- آنتی ویروس Avast

این برنامه یک ابزار امنیتی مشهور برای رایانه‌های شخصی و تلفن‌های هوشمند نیز هست؛ بنابراین این نرم افزار آنتی ویروس قابل نصب در رایانه‌های شخصی و اندروید است و امنیت بهتری را در کلیه دستگاه‌های مختلف ایجاد می‌کند. در بین برنامه‌های موجود، این اپلیکیشن بهترین ساختار امنیتی از جمله ابزار تهیه نسخه پشتیبان را ارائه می‌کند. این برنامه امنیتی شامل سیستم ضد سرقت، نظارت بر شبکه، فیلتر کردن تماس‌ها و پیامک‌ها است. این اپلیکیشن هم نسخه رایگان و هم حق بیمه دارد. شما نیز می‌توانید با لینک زیر این نرم افزار را دانلود کنید.

دانلود از گوگل پلی

امتیاز کسب شده ۴٫۷

 ۲- نرم افزار ایمنی موبایل Bitdefender

این نرم افزار یک آنتی ویروس قابل دانلود در رایانه‌های شخصی، تبلت و اندروید نیز هست. این برنامه در واقع یکی از بزرگترین رقبا برای همه شرکت‌های نرم افزاری آنتی ویروس به حساب می‌آید که شامل اسکنر نرم افزار‌های مخرب، مشاوره حفظ حریم خصوصی، امنیت وب، ویژگی ضد سرقت و نمایشگر رویداد‌ها است. این اپلیکیشن تمام برنامه‌های دانلود شده را بطور خودکار اسکن می‌کند. این ویژگی‌ها باعث می‌شود که Bitdefender نسبت به سایرین؛ یک آنتی ویروس با بالاترین امتیاز برای دستگاه‌های اندروید است و برای دستگاه‌های اندروید؛ یک نسخه دانلود رایگان دارد. شما نیز می‌توانید با استفاده از لینک زیر این برنامه را دانلود کنید.

دانلود از گوگل پلی

امتیاز کسب شده ۴٫۶

 ۳- آنتی ویروس Kaspersky

کسپرسکای محافظت در زمان واقعی را ارائه می‌کند. این برنامه همچنین معروف‌ترین و معتبرترین نرم افزار آنتی ویروس برای رایانه‌های شخصی و دستگاه‌های اندرویدی است. این شهرت را فقط به دلیل محافظت یکپارچه‌ای که ارائه می‌دهد به دست آورده است و همچنین پایگاه داده خود را مکرراً به روز می‌کند، به همین دلیل محافظت بهتری در برابر ویروس‌ها فراهم می‌کند. در نسخه اندروید کسپرسکای، اسکنر ویروس، ویژگی ضد سرقت و عملکرد زنگ هشدار وجود دارد که به مکان یابی دستگاه شما و همچنین محافظت از بدافزار‌ها کمک می‌کند. با استفاده از لینک زیر برنامه را می‌توانید دانلود کنید.

دانلود از گوگل پلی

امتیاز کسب شده ۴٫۷

 ۴- نرم افزار ایمنی موبایل Norton

نورتون نیز یک شرکت ضد ویروس مشهور و مورد اعتماد است. برای رایانه‌های شخصی یا اندروید، نورتون بهترین آنتی ویروس است که می‌توانید انتخاب کنید؛ اما ممکن است برای بسیاری از کاربران استفاده از نورتون جالب نباشد؛ چرا که حجم این برنامه کمی سنگین است و از رم خیلی استفاده می‌کند. اما به دلیل پیکربندی خوب این مجموعه، می‌تواند آنتی ویروس خوبی باشد. این اپلیکیشن با ضد بدافزار، ویژگی ضد سرقت، تأسیسات پشتیبان گیری، امنیت وب، تماس و اس ام اس از دستگاه شما محافظت می‌کند، در صورت گم شدن دستگاه، محافظت از دستگاه شما را فقط با ارسال یک اس ام اس انجام می‌دهد. نورتون هم نسخه آزمایشی و هم حق بیمه دارد. با استفاده از لینک زیر می‌توانید این برنامه را دانلود کنید.

امتیاز کسب شده ۴٫۶

 ۵- آنتی ویروس AVG

این نرم افزار بزرگترین غول امنیتی موبایل و کامپیوتر است. من از ۴ سال گذشته کاربر این نرم افزار هستم و می‌دانم که چه اندازه برای رایانه‌های شخصی مفید است، اما درباره امکانات این برنامه برای گوشی‌های هوشمند اطمینان نداشتم. اما در اینجا بهترین ویژگی‌هایی که توسط خود AVG ذکر شده است را بیان می‌کنیم و امیدواریم که بتواند محافظت از گوشی‌های اندروید را در سطح محافظت از کامپیوتر‌ها بالا ببرد. در این برنامه ویژگی‌های ضد سرقت، محافظت از وب و راهنمای عملکرد دستگاه ارائه می‌شود. می‌توانید با استفاده از لینک زیر این برنامه را دانلود کنید.

دانلود از گوگل پلی

امتیاز کسب شده ۴٫۵

 ۶- سیستم امنیت McAfee

این برنامه در مقایسه با بسیاری از آنتی ویروس‌های دیگر؛ محافظت بهتری ارائه می‌دهد. این نرم افزار بزرگترین کمپانی تولید آنتی ویروس می‌باشد که به خصوص برای کامپیوتر‌های شخصی شهرت دارد. بیشتر در تشخیص و ردیابی بدافزار‌های وب سایت‌ها مشهور شده است. مک آفی توسط بسیاری از شرکت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. ویژگی اسکن این آنتی ویروس از بسیاری از برنامه‌های دیگر بهتر است. مک آفی محافظت از باگ two-tier، ضد سرقت و ویژگی پشتیبان گیری و موارد دیگری را نیز ارائه می‌دهد. با استفاده از لینک زیر می‌توانید این نرم افزار را نصب کنید.

دانلود از گوگل پلی

امتیاز کسب شده ۴٫۴

 ۷- امنیت آنتی ویروس Avira

این برنامه یک نرم افزار آنتی ویروس مشهور برای رایانه‌های شخصی است؛ که جدیداً به عرضه کننده‌های آنتی ویروس در فروشگاه اندروید پیوسته است. علیرغم اینکه یک آنتی ویروس عالی است، از ویژگی‌های امنیتی جدید مدرن نیز برخوردار است. بهترین ویژگی شناخته شده ویژگی نمایش قرار گرفتن در معرض آسیب پذیری مرحله به مرحله است. این نرم افزار همچنین ویژگی‌های حریم خصوصی دیگری مانند بلک لیست را دارد که باید امتحان کنید. با استفاده از لینک زیر می‌توانید این برنامه را دانلود کنید.

دانلود از گوگل پلی

امتیاز کسب شده ۴٫۵

 ۸- آنتی ویروس و امنیت موبایل Eset

 این نرم افزار یک برنامه ضد ویروس عالی است که توسط یک شرکت توسعه دهنده معروف به نام Nod۳۲ تولید شده است. این برنامه بسیار کارآمد است، زیرا در سال ۲۰۱۵ میزان ۱۰۰% ردیابی داشته است که این نرخ با کمک به روزرسانی‌های مکرر نیز حفظ می‌شود. این نرم افزار همچنین دارای اشتراک حق بیمه می‌باشند که ویژگی ضد سرقت و ویژگی‌های مختلف دیگری را ارائه می‌دهد؛ بنابراین روی امتحان آن برای کاربران اندروید تأکید شده است. شما نیز می‌توانید با استفاده از لینک زیر این برنامه را دانلود کنید.

دانلود از گوگل پلی

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود