پیدا کردن دوربین مخفی با گوشی اندروید با استفاده از ۲ برنامه کاربردی

0 6,273

دوربین‌ها و میکروفن‌ها به قصد جاسوسی در هتل یا محیط اطرافتان جاسازی می‌شوند. در این مقاله می‌خوانیم چگونه دوربین مخفی شده را با استفاده از موبایل پیدا کنیم.

آیا تاکنون در دام دوربین مخفی یا دوربین مدار بسته گرفتار شده‌اید؟ ما قصد داریم روش پیدا کردن دوربین مخفی با گوشی اندروید را به شما نشان دهیم.

دوربین مدار بسته می‌تواند مزایای بسیار زیادی داشته باشد، اما آیا تاکنون برای شما اتفاق افتاده که حریم شخصی شما به وسیله دوربین مدار بسته ، نقض شود؟ دوربین های مداربسته را می‌توان با قیمت های مناسب تهیه کرد و امکان سوء استفاده از شما در محیط هایی نظیر هتل یا رستوران وجود دارد. ما در این مقاله روش پیدا کردن دوربین مخفی با گوشی اندروید آموزش دهیم.

پیدا کردن دوربین مخفی با گوشی اندروید

دوستان عزیز، شما می‌توانید بدون کوچک‌ترین دردسر و تنها با نصب دو برنامه کاربردی و تست شده، دوربین مداربسته مخفی اطراف محل زندگی یا فروشگاه هایی که قصد خرید لباس دارید را پیدا کنید.

۱: Hidden Camera Detector

یکی از برنامه های کاربردی اندروید که می‌تواند موجب شناسایی دوربین مخفی اطراف محل سکونت شود، Hidden Camera Detector بوده که توانایی بسیار بالایی در این زمینه دارد. شما پس از نصب و اجرای برنامه، باید گوشی خود را به مکان های مشکوک به نصب دوربین مدار بسته نزدیک کنید و در صورتی که چنین فرضیه‌ای صحیح باشد، برنامه هشدارهای لازم را به شما خواهد داد.

اینطور که پیداست، این برنامه از سنسورهای مغناطیسی و مادون قرمز دوربین برای شناسایی دوربین های مدار بسته استفاده خواهند کرد. بد نیست بدانید که این اپلیکیشن توانسته بیشتر از ۱ میلیون بار نصب را در گوگل پلی تجربه کند و محبوبیت بسیار بالایی دارد.

۲: Tiny SVR Came

پیدا کردن دوربین مخفی با گوشی

برنامه Tiny SVR Came را می‌توان به عنوان یکی دیگر از برنامه های تشخیص دوربین مداربسته دانست که عملکردی مشابه برنامه قبلی دارد، همچنین شما می‌توانید از آن به عنوان دوربین مخفی خود استفاده کرده و لحظات حساس را ثبت و ضبط کنید. امکان افزایش دید با تغییر میزان حساسیت برنامه وجود دارد.

همراهان عزیز، امیدواریم توانسته باشیم در زمینه حفظ حریم خصوصی و پیدا کردن مخفیگاه دوربین های مداربسته به شما کمک کرده باشیم. شما می‌توانید نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: گوشـی سنتـر

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود