نقد و بررسی ساعت هوشمند فیت بیت ورسا ۲ (Fitbit Versa 2)

0 4,160

علاقه‌مندان به دنیای ساعت های هوشمند قطعا می‌دانند که ساعت فیت بیت ورسا ۲ معرفی شده است. ما با نقد و بررسی Fitbit Versa 2 همراه شما هستیم.

ساعت هوشمند فیت بیت ورسا ۲ را می‌توان یک ردیاب هوشمند دانست که برای آمادگی جسمانی افراد، کاربردهای زیادی دارد، اما فقدان یک GPS داخلی و همچنین نداشتن یک فروشگاه اختصاصی برای توسعه‌دهندگان، مانع بزرگی به حساب می‌آید که از جذابیت ساعت های هوشمند فیت بیت ورسا کم خواهد کرد.

مشخصات ظاهری فیت بیت ورسا ۲

فیت بیت ورسا 2 - 1

به نظر می‌رسد ساعت هوشمند FitBit Versa 2 شباهت زیادی به مدل قبلی خود دارد؛ صفحه نمایش مربعی یکسان که در سایز کوچک و بزرگ در دسترس قرار خواهد گرفت. برخی افراد ممکن است ظاهر این ساعت را نسبت به گلکسی واچ اکتیو ۲ ، خسته‌کننده عنوان کنند، اما از نظر ما کاملا مفید و کاربردی به نظر می‌رسد.

توجه داشته باشید صفحه لمسی اولد مربع شکل این ساعت مچی هوشمند، یکی از بهترین امکاناتی‌ست که با این قیمت در اختیار خواهید داشت. توجه داشته باشید که صفحه نمایش ساعت هوشمند فیت بیت ورسا ۲ ، حتی در نور شدید آفتاب هم کاملا قابل مشاهده است؛ بنابراین می‌توانید همواره زمان و سایر اطلاعات موردنیازتان را ببینید.

ما شاهد یک کلید فیزیکی در ساعت هستیم که با یک فشار کوتاه آن، می‌توانید به صفحه قبل بازگردید و در صورت نگه داری طولانی مدت، دستیار صوتی الکسا را فعال خواهید کرد. اینطور که پیداست، این ساعت برای صدور دستورات در محیط خانه مناسب می‌باشد، اما استفاده از دستیار صوتی الکسا در محیط بیرون، باعث می‌شود دیگران احساس خوبی به شما نداشته باشند. همچنین می‌توانید ۳۰۰ موزیک محلی را هم پخش کنید.

فیت بیت ورسا 2

در حالی که تمام ویژگی‌های ساعت هوشمند فیت بیت ورسا ۲ عالی به نظر می‌رسد، اما فقدان یک GPS داخلی، همه موارد را تحت الشعاع قرار داده است؛ در حقیقت اگر بخواهید مسافت طی شده را بدانید، باید گوشی هوشمند خود را در حالی که GPS آن فعال باشد، همراه خود داشته باشید. البته عدم وجود GPS داخلی با توجه به قابلیت پخش محلی موسیقی ورسا ۲، کمی عجیب به نظر می‌رسد.

شاید ویژگی‌های مربوط به سلامتی و ردیابی فعالیت های جسمانی همانند سایر ساعت‌های هوشمند از برندهای مطرح نباشد، اما قابل فهم بوده و افراد تازه کار هم می‌توانند با آن ارتباط برقرار کنند. این ساعت از اسپاتیفای پشتیبانی می‌کند و این خبر خوبی‌ست، اما زمانی که به گوشی شما متصل باشد و در غیر این صورت، امکان ذخیره‌سازی موزیک و پخش آن در حالت آفلاین وجود ندارد.

قدرت باتری

فیت بیت ورسا 2

بر اساس اعلام رسمی شرکت سازنده، ساعت هوشمند فیت بیت ورسا ۲ می‌تواند تا ۵ روز دوام بیاورد، البته باید قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن (Always-On Display)، خاموش باشد. تجربه کاربران نشان می‌دهد که با به کارگیری ساعت برای فعالیت‌های ورزشی، گوش کردن به موسیقی، استفاده از آن برای مشاهده اطلاعات زمانی و همچنین خاموش کردن قابلیت Always-On Display، باتری دستگاه در حدود ۵ الی ۷ روز دوام آورد.

فیت بیت ورسا 2

در صورتی که قابلیت Always-On Display فعال باشد، عمر باتری به نصف میزان گفته شده کاهش پیدا خواهد کرد؛ حتی با این ارقام گفته شده، باز هم عملکرد باتری ورسا ۲ در مقایسه با اپل واچ ۵، بهتر است. تنها ایراد ساعت هوشمند فیت بیت ورسا ۲ را می‌توان استفاده از شارژر اختصاصی دانست که باعث می‌شود در طول مسافرت، نتوانید از سایر کابل‌ها برای شارژ باتری استفاده کنید. بد نیست بدانید که به راحتی می‌تواند وضعیت ضربان قلب شما را هم مورد بررسی و ارزیابی قرار دهد. قیمت این ساعت هوشمند در حدود ۲۴۴ دلار اعلام شده است.   منبع: گوشـی سنتـر

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود