چگونه به سادگی Wear OS سیستم عامل ساعت هوشمند خود را آپدیت کنید ؟

0 4,550

ساعت های هوشمند مجهز به سیستم عامل Wear OS باید همواره آپدیت شوند. ما روش آپدیت Wear OS به آخرین نسخه سیستم عامل Wear OS آموزش خواهیم داد.

گوگل در اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی به طور رسمی سیستم عامل Android Wear را به Cleaner Wear OS تغییر نام داد و از آن زمان شاهد ارائه آپدیت های مختلفی برای این سیستم عامل بودیم. در حالت کلی ممکن است ساعت هوشمند فعلی شما به جدیدترین سیستم عامل Wear OS بروزرسانی شده باشد، اما به نظر می‌رسد آپدیت Wear OS 2.6 فقط در دسترس تعدادی از اسمارت واچ ها قرار گرفته باشد.

در طی یک سال گذشته آپدیت Wear OS 2, 2.1, 2.2 و ۲٫۳ معرفی شد، اما پس از آن گوگل نتوانست موفقیت‌های خوبی را در نسخه‌های بعدی به دست آورد تا این که در فوریه سال ۲۰۱۹ میلادی، آپدیت Wear OS 2.6 را منتشر کرد. به یاد داشته باشید که این آپدیت، آخرین نسخه موجود سیستم عامل ساعت هوشمند گوگل بوده که هم اکنون می‌توانید آن را دانلود کنید. در ادامه روش دانلود و نصب آپدیت جدید سیستم عامل گوگل را به شما آموزش خواهیم داد.

آیا آپدیت Wear Os 2.6 برای ساعت هوشمند شما در دسترس قرار دارد؟

آپدیت Wear OS در صورتی که ساعت هوشمند شما در گذشته مجهز به سیستم عامل گوگل بوده است، در نهایت می‌توانید آن را به جدیدترین نسخه نرم افزاری ارتقا دهید اما امکان دارد کمی طول بکشد. هر ساعتی که از Android Wear به Wear OS بروزرسانی شده باشد، با جدیدترین نسخه نرم افزار سازگار بوده و هر ساعت مچی هوشمندی که به تازگی عرضه شده باشد، می‌تواند فایل آپدیت سیستم عامل را دریافت کند.

روش دانلود و نصب آپدیت Wear OS 2.6

در صورتی که ساعت هوشمند خود را برای دانلود و نصب آپدیت خودکار تنظیم کرده‌اید، احتمالا هنگام برقراری اتصال به اینترنت، فایل آپدیت دانلود و نصب شده است. شما می‌توانید وضعیت آپدیت سیستم عامل ساعت هوشمند را با رفتن به منوی تنظیمات ساعت و انتخاب System وارد بخش جدیدی شوید تا بتوانید گزینه About را انتخاب کنید. در صورتی که نرم افزار شما سیستم عامل جدید را نشان دهد، می‌توان گفت ساعت هوشمند شما مجهز به جدیدترین سیستم عامل بوده و در غیر این صورت، وارد منوی About شده تا بروزرسانی را انجام دهید. توجه داشته باشید برای انجام این کار باید به وای فای متصل شده و یک حساب Google را در ساعت خود تنظیم کنید.

روش آپدیت برنامه های ساعت هوشمند

نصب برنامه در ساعت هوشمند آپدیت سیستم عامل با آپدیت برنامه های آن متفاوت است، زیرا باید نیازمندی برنامه‌های گوشی به آپدیت مورد بررسی قرار گیرد. ساعت هوشمند شما برای دانلود و بروزرسانی برنامه‌ها باید شارژ شده باشد و در صورتی که برنامه‌ها نیاز به آپدیت داشته باشند، وارد Play Store شده و سپس My Apps را انتخاب کنید. در صورتی که آپدیت برنامه ها موجود باشد، می‌توانید روی Update All ضربه بزنید تا به طور کامل بروزرسانی شوند. توجه داشته باشید که انجام این کار ممکن است کمی طول بکشد، بنابراین صبور باشید تا کار به درستی انجام شود.

نکته: وضعیت اینترنت خود را بررسی کنید تا در طول دانلود برنامه‌ها دچار مشکل نشوید.   منبع: گوشـی سنتـر

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود