نقد و بررسی هواوی بند ۴ (Huawei Band 4) ؛ ساعت هوشمند ارزان قیمت هواوی

0 4,517

ساعت هوشمند ارزان قیمت هواوی بند ۴ با مشخصات بسیار قابل قبول معرفی شد. ما قصد داریم ساعت هوشمند Huawei Band 4 را مورد نقد و بررسی قرار دهیم.

شرکت هواوی در زمینه طراحی و تولید ساعت هوشمند فعالیت چشمگیری دارد و هم اکنون از جدیدترین مدل محصولات خود با نام هواوی بند ۴ رونمایی به عمل آورده است. امروزه ساعت های هوشمند توانسته‌اند بازار بسیار خوبی را در کنار گوشی های موبایل برای شرکت‌های مختلف به ارمغان آورند و ما شاهد پیشرفت قابل قبول غول تکنولوژی چین هم هستیم که موفق شده نظر کاربران زیادی را به ساعت های هوشمند خود جلب کند. ما در این بخش قصد داریم ساعت هوشمند هواوی بند ۴ را مورد بررسی قرار دهیم.

هواوی بند ۴ – Huawei Band 4

اگر در بخش اول بخواهیم نگاهی به طراحی هواوی بند ۴ داشته باشیم، شباهت آن به مدل جهانی ساعت هوشمند شیائومی می بند ۴ که توانست فروش بسیار زیادی در ایران به دست آورد، توجه ما را به خود جلب کرد؛ یک صفحه نمایش بلند به همراه یک بند باکیفیت با رنگ‌های جذاب که قطعا نظر هر کاربری را به خود جلب خواهد کرد. بر اساس اطلاعات موجود، می‌توان با قاطعیت گفت ساعت هوشمند جدید هواوی می‌تواند فروش زیادی را به دست آورد و اینطور که پیداست، مدل پیشرفته هواوی بند ۵ آی (Huawei Band 5i) به حساب می‌آید که مدتی قبل معرفی شد.

هواوی بند 4

هواوی بند ۴ مجهز به نمایشگر ۰/۹۶ اینچ با وضوح ۱۶۰×۸۰ پیکسل بوده و اطلاعاتی همانند زمان، تاریخ، فعالیت بدنی (راه رفتن، کالری و مسافت طی شده) و نوتیفیکیشن‌های مربوط به برنامه‌های مختلف را نمایش خواهد داد. نمایشگر دستگاه باکیفیت است، اما بهترین اقدام شما برای محافظت از آن را می‌توان تهیه یک محافظ صفحه نمایش پس از خرید ساعت عنوان کرد که می‌تواند در برابر خطرات احتمالی از صفحه نمایش محافظت به عمل آورد.

ویژگی های Huawei Band 4

اینطور که پیداست، ساعت هوشمند جدید شرکت هواوی دارای ویژگی‌های زیادی بوده که می‌توان به نمایش نرخ ضربان قلب و الگوی خواب کاربران اشاره کرد، همچنین در قسمت بالا هم ذکر شده که می‌تواند میزان راه رفتن شما را بر اساس تعداد گام‌های برداشته شده و کالری سوزانده شده را به همراه مسافتی که طی کرده‌اید هم نمایش دهد. یکی از ویژگی‌های بسیار مهم ساعت جدید هواوی را می‌توان قابلیت ضد آب بودن آن دانست که در عمق ۵۰ متر می‌تواند سالم باقی بماند و این بسیار قابل توجه است.

نکته: کاربران زیادی پس از خرید ساعت های هوشمند ارزان قیمت اعلام کرده‌اند برخی قابلیت‌ها همانند گام شمار آن دارای مشکلاتی بوده و عملکرد خوبی را مشاهده نکرده‌اند، اما می‌توان گفت هواوی توانسته محصول باکیفیت و بسیار دقیقی را تولید کند، زیرا سنسورهایی که در ادامه ذکر کرده‌ایم به آن قدرت می‌دهند.

بر اساس اطلاعات موجود، هواوی بند ۴ مجهز به سنسور شتاب سه محوره، سنسور مادون قرمز، سنسور اپتیکال ضربان قلب بوده که باعث می‌شوند اطلاعات بسیار دقیقی از وضعیت سلامت جسمانی خود در اختیار داشته باشید. ساعت هوشمند جدید هواوی دارای بلوتوث ۴٫۲ بوده و به سیستم عامل اندروید ۴٫۴ و آی او اس ۹٫۰ به بالاتر متصل خواهد شد. یکی دیگر از ویژگی‌های ساعت جدید غول تکنولوژی چین را می‌توان عرضه در سه رنگ متفاوت مشکی (Graphite Black)، صورتی (Sakura Pink) و Amber Sunrise دانست که مطابق با تصویر بالا جذاب به نظر می‌رسند.

دوام و قدرت باتری

باتری هواوی بند 4

هواوی بند ۴ مجهز به باتری ۹۱ میلی‌آمپر ساعتی بوده و شرکت هواوی ادعا کرده است که می‌تواند ۷ الی ۹ روز دوام داشته باشد؛ دوام باتری اهمیت زیادی دارد و در صورتی که همواره از تمام امکانات آن استفاده کنید، حتی ممکن است شارژ ساعت را زودتر از زمان گفته از دست دهید، بنابراین ۷ الی ۹ روز دوام نشان‌دهنده کارکرد عادی دستگاه است. بد نیست بدانید بند ۴ دارای پورت USB-A بوده که برای شارژ استفاده می‌شود. توجه داشته باشید ساعت هوشمند جدید هواوی با قیمت ۳۰ دلار در دسترس قرار خواهد گرفت.

نکته: باتری ساعت هوشمند جدید هواوی در طول مدت زمان ۱٫۵ ساعت شارژ می‌شود.

ما در مجموع کیفیت ساخت و عملکرد سنسورهای هواوی بند ۴ که در تمام امکانات بالا تاثیر دارند را تایید می‌کنیم و می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای افرادی باشد که قصد خرید ساعت هوشمند دارند.

منبع: گوشـی سنتـر

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود