چگونه با روشی ساده اپل ایرپاد پرو را به آیفون و گوشی های اندرویدی متصل کنید؟

0 5,412

آیا می‌دانید امکان متصل کردن اپل ایرپاد پرو به انواع دستگاه ها وجود دارد؟ با ما برای مشاهده روش اتصال اپل ایرپاد پرو به آیفون و اندروید همراه باشید.

شرکت اپل به تازگی از جدیدترین مدل هدفون بیسیم خود با نام ایرپاد پرو رونمایی کرد. اینطور که پیداست، ایرپاد پرو نسبت به سایر ایرپادها از طراحی و قیمت بالاتری برخوردار است، اما روش اتصال آن همانند سایر هدفون‌های بی ‌سیم اپل است. تنظیم هدفون بیسیم اپل کار ساده‌ای بوده و می‌توان آن را به آیفون یا سایر دستگاه‌ها متصل کرد؛ با ما همراه باشید.

روش اتصال اپل ایرپاد پرو با آیفون

برای برقراری اتصال AirPods Pro به آیفون ، قاب ایرپاد را در مقابل گوشی آیفون باز کرده و پس از ظاهر شدن صفحه مورد نظر، گزینه Connect را انتخاب کنید.

اتصال اپل ایرپاد پرو با انجام این کار، پس از چند ثانیه ایرپاد پرو به آیفون متصل خواهد شد. در نظر داشته باشید که گفتگوی روی صفحه نمایش از طریق سه صفحه مختلف پخش می‌شود تا عملکرد برخی از ویژگی‌های جدید هدفون همانند حذف نویز را توضیح دهد.

بر اساس اطلاعات موجود، هنگام برقراری اتصال و به صورت خودکار از شما پرسیده خواهد شد که آیا تمایل دارید تمام پیام‌های ورودی گوشی توسط Siri و بدون نیاز به باز کردن قفل گوشی از طریق هدفون برای شما خوانده شود؟ این قابلیت برای گوشی های مجهز به سیستم عامل iOS 13.2 و بالاتر در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید روش دانلود و نصب iOS 13 را از وب سایت گوشی سنتر مشاهده کنید.

در صورتی که قصد فعال کردن این ویژگی را دارید، Announce Messages With Siri را انتخاب کنید و در غیر این صورت بر روی لینک Not Now ضربه بزنید؛ توجه داشته باشید که همواره می‌توانید وارد تنظیمات اپل ایرپاد پرو خود شده و این ویژگی را تغییر دهید.

اتصال اپل ایرپاد پرو در انتها و برای خروج از فرآیند تنظیم، روی گزینه Done ضربه بزنید.

اتصال اپل ایرپاد پرو اگر iCloud را در گوشی خود تنظیم کرده‌اید، اتصال AirPods Pro با سایر دستگاه‌های Apple شما به اشتراک گذاشته می‌شود. این بدان معناست که هدفون باید به طور خودکار به iPads ، Mac و سایر دستگاه‌های پشتیبانی شده متصل شود، بدون اینکه نیاز به اقدام خاصی از سوی شما باشد.

اتصال اپل ایرپاد پرو به اندروید ، ویندوز و macOS 

اپل ایرپاد پرو می‌تواند همانند ایرپادهای نسل اول و دوم به عنوان یک هدفون معمولی بلوتوث به هر دستگاه دیگری هم متصل شود. تنظیم سایر دستگاه‌ها به ایرپاد پرو همانند آیفون ساده نیست، اما نسبتا بدون دردسر است.

در صورتی که گوشی آیفون در اختیار ندارید، باید دستورالعمل‌های زیر را ادامه دهید:

ابتدا با اطمینان از اینکه ایرپادها در قاب مورد نظر قرار دارند، روند اتصال را شروع کنید. در ادامه سپس آن را باز کرده و قاب را با دقت بچرخانید تا دکمه فیزیکی در پشت قرار گیرد.

دکمه Pairing را فشار داده و نگه دارید تا چراغ جلوی قاب شروع به چشمک زدن کند. اپل ایرپاد پرو تا بسته شدن درب مورد شارژ در حالت اتصال باقی خواهد ماند.

اتصال اپل ایرپاد پرو هم اکنون می‌توانید منوی بلوتوث را در دستگاه دیگر خود باز کنید، فهرست AirPods Pro را پیدا کرده و به هدفون متصل شوید.   منبع: گوشـی سنتـر

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود