بررسی ویژگی های شیائومی می نوت ۱۰ و ۱۰ پرو (Xiaomi Mi Note 10 – ۱۰ Pro)

0 4,734

نسخه بین‌المللی Mi CC9 Pro با نام شیائومی می نوت ۱۰ و ۱۰ پرو معرفی شدند. در این بخش شما را با مشخصات Xiaomi Mi Note 10 و Note 10 Pro آشنا خواهیم کرد.

شرکت شیائومی از جدیدترین گوشی هوشمند خود با نام می نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پرو رونمایی کرد که نسخه بین‌المللی شیائومی می CC9 Pro هستند، زیرا به غیر از اختلاف در برخی سرویس‌های گوگل و عرضه در مدل‌های مختلف بر اساس تفاوت در میزان رم و حافظه داخلی، هیچ فرق دیگری با هم ندارند. ما در این بخش قصد داریم به صورت کوتاه نسخه های بین‌المللی و پیشرفته گوشی Mi CC9 Pro را مورد بررسی قرار دهیم.

نکته مهم: شما می‌توانید با انتخاب لینک زیر به صورت مستقیم وارد صفحه نقد و بررسی شیائومی می سی سی ۹ پرو شوید؛ همانطور که گفته شد، گوشی های جدید Mi Note 10 و Mi Note 10 Pro به عنوان مدل‌های بین‌المللی آن به حساب می‌آیند.

شیائومی می نوت ۱۰ – Xiaomi Mi Note 10

شیائومی می نوت 10

گوشی جدید شیائومی دارای ظاهری جذاب بوده و مجهز به صفحه نمایش ۶٫۴۷ اینچ با وضوح ۱۰۸۰×۲۳۴۰ پیکسل و نسبت ابعاد تصویر ۹:۱۹٫۵ می‌باشد، همچنین نسبت نمایشگر به بدنه آن هم در حدود ۸۷٫۸ درصد است. یکی از ویژگی‌های گوشی Mi Note 10 را می‌توان قابلیت Always-On Display دانست؛ این ویژگی در صورت فعال بودن به صورت مداوم می‌تواند شارژ باتری را در مدت زمان کمتری نسبت به حالت عادی، خالی کند.

گوشی شیائومی می نوت ۱۰ مجهز به جدیدترین تراشه تولیدشده شرکت کوالکام، یعنی اسنپدراگون ۷۳۰ جی (۸ نانومتر) بوده که با گذشت مدت کوتاهی از معرفی اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس در دسترس قرار گرفت، می‌باشد. بر اساس اطلاعات موجود، این تراشه قدرتمند می‌تواند در کنار پردازنده گرافیکی Adreno 618، نیاز کاربران به قدرت و سرعت بالا در اجرای انواع بازی‌ها و اقدامات نرم افزاری که نیازمند منابع کافی هستند را به خوبی رفع نماید.

اگر بخواهیم مهم‌ترین تفاوت میان گوشی های شیائومی می نوت ۱۰ و ۱۰ پرو را بیان کنیم، قطعا رم و میزان حافظه ذخیره‌سازی است. گوشی جدید شیائومی می Note 10 در یک مدل با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی عرضه شده است، همچنین فاقد خشاب کارت حافظه جانبی می‌باشد.

شیائومی می نوت 10

دوربین پنجگانه شیائومی می نوت ۱۰ توانسته نام آن را به گوش تمام کاربران و علاقه‌مندان به گوشی های هوشمند در سراسر جهان برساند، همچنین شاهد پشتیبانی دستگاه از Night Mode 2.0 هستیم که تصاویر را در فایل‌هایی با فرمت RAW به جای JPEG تحویل می‌دهد تا بتوانید جزئیات بیشتری را مشاهده کنید. اطلاعات بسیار کاملی به همراه نمونه تصاویر ثبت شده با دوربین گوشی شیائومی می نوت ۱۰ در صفحه شیائومی می سی سی ۹ پرو موجود بوده و مورد بررسی قرار گرفته است.

گوشی جدید شیائومی مجهز به باتری ۵۲۶۰ میلی‌آمپر ساعتی بوده که از فناوری شارژ سریع ۳۰ وات هم پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید ظرف مدت زمان ۶۵ دقیقه، باتری گوشی را به صورت ۱۰۰ درصد تحویل بگیرید. اینطور که پیداست، گوشی شیائومی Mi Note 10 با قیمت تقریبی ۶۶۸ دلار عرضه خواهد شد.

شیائومی می نوت ۱۰ پرو – Xiaomi Mi Note 10 Pro

شیائومی می نوت 10 پرو

همانطور که از نام این گوشی هم پیداست، مدل پیشرفته شیائومی Mi Note 10 به حساب می‌آید و تنها تفاوت آن‌ها را می‌توان در میزان رم و حافظه داخلی به همراه لنز ۸P سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی عنوان کرد.

گوشی هوشمند Xiaomi Mi Note 10 Pro در یک مدل و با ۸ گیگابایت رم در کنار ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. توجه داشته باشید که این سری از گوشی های جدید شیائومی، به طور کلی فاقد خشاب کارت حافظه جانبی هستند و همین مسئله می‌تواند باعث دلسردی برخی کاربران شود. بر اساس اطلاعات موجود، این گوشی موبایل با قیمت تقریبی ۷۲۰ دلار عرضه خواهد شد.   منبع: گوشـی سنتـر

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود