آشنایی با مشخصات ساعت هوشمند آنر مجیک واچ ۲

0 4,329

ساعت هوشمند آنر مجیک واچ ۲ توسط شرکت آنر معرفی شد. ما در این بخش شما را با مشخصات فنی ساعت Honor Magic Watch 2 آشنا خواهیم کرد.

پس از آن که هواوی تحت شدیدترین تحریم‌های ایالات متحده آمریکا قرار گرفت، آینده گوشی های آنر هم تحت تاثیر قرار گرفت و هم اکنون شاهد تلاش آنر برای تولید محصولاتی به غیر از گوشی های موبایل همانند ساعت های مچی هوشمند هستیم. مدتی قبل شرکت آنر اقدام به معرفی ساعت آنر بند ۵ کرد و هم اکنون هم از جدیدترین ساعت هوشمند خود، یعنی آنر مجیک واچ ۲ رونمایی به عمل آورد. ما در این مقاله قصد داریم ساعت هوشمند آنر مجیک واچ ۲ (Honor Magic Watch 2) را مورد نقد و بررسی قرار دهیم.

آنر مجیک واچ ۲ – Honor Magic Watch 2

آنر مجیک واچ 2 اینطور که پیداست، ساعت هوشمند جدید آنر مجیک واچ ۲ نسبت به مدل قبلی پیشرفت‌های چندان بالایی نداشته و از نظر ظاهری مشابه هواوی واچ جی تی ۲ است. بد نیست بدانید که این ساعت هوشمند قابلیت‌هایی همانند ردیابی فعالیت های بدنی را دارد که کاربران می‌توانند از آن استفاده کنند.

طراحی و نمایشگر ساعت آنر مجیک واچ ۲

ساعت هوشمند جدید آنر در دو مدل ۴۲ و ۴۶ میلی‌متر عرضه خواهد شد. بند ساعت آنر از جنس سیلیکون است، اما این مسئله به نوع رنگ و مدلی بستگی دارد که خریداری خواهید کرد، زیرا مدل‌هایی با بند چرمی هم وجود دارد. سوراخ‌های زیادی در بند وجود دارد که می‌تواند کمک بسیار زیادی برای کاربران مختلف باشد تا بتوانند آن را به راحتی در مچ دستشان تثبیت کنند.

آنر مجیک واچ 2 بدنه آنر مجیک واچ ۲ تقریبا دارای ۰٫۹ میلی‌متر ضخامت بوده و این مقدار به مدل ۴۲ یا ۴۶ میلی‌متری ساعت بستگی دارد. اینطور که پیداست، ساعت Honor Magic Watch 2 مجهز به صفحه نمایش ۱٫۳۹ اینچ آمولد در مدل ۴۶ میلی‌متری و صفحه نمایش ۱٫۲ اینچ در مدل ۴۲ میلی‌متری می‌باشد و در حالت کلی روشن (Always-On Display) بوده و رنگ‌های بسیار جذابی دارد؛ این موضوع می‌تواند تاثیر زیادی روی مشاهده صفحه ساعت در محیط بیرون یا هنگام ورزش کردن داشته باشد.

همانطور که می‌دانید قابلیت Always-On نمایشگر می‌تواند عمر باتری را کاهش دهد، اما در بررسی‌های به عمل آمده و به دلیل قدرت بالای باتری آنر مجیک واچ ۲، دوام ساعت مچی جدید آنر حتی بهتر از مدل‌های مشابه بوده که می‌توان آن را شگفت‌انگیز توصیف کرد.

آنر مجیک واچ 2 یکی دیگر از ویژگی‌های ساعت جدید آنر را می‌توان تنظیم تصاویر زمینه دانست. به عنوان مثال شما می‌توانید تصاویر خودتان را به عنوان تصویر پس زمینه ساعت قرار دهید.

ویژگی های Honor Magic Watch 2

بر اساس اطلاعات موجود، ساعت جدید آنر دارای طیف وسیعی از حالت های ردیابی تناسب اندام همانند پیگیری روند پیاده‌روی و دویدن، قایقرانی و حتی شنا می‌باشد. در حقیقت این ساعت مجهز به GPS بوده تا بتواند قابلیت‌های مطرح شده را در اختیار کاربران قرار دهد.

بد نیست بدانید ساعت هوشمند جدید آنر می‌تواند نظارت روی ضربان قلب، نظارت روی استرس، مسافت، تعداد پله‌ها، کالری سوزانده شده، صعود از ارتفاع و اثرات کلی فعالیت‌های ورزشی را هم پیگیری و مشخص کند. در حالت کلی می‌توان ساعت جدید آنر را برای ورزشکاران و کسانی که تصمیم جدی برای آغاز فعالیت‌های ورزشی دارند، بسیار مناسب دانست، همچنین شاهد قابلیت‌هایی همانند تایمر و قطب نما است.

آنر مجیک واچ 2 یکی از ویژگی‌های این ساعت را می‌توان اعلام مسافت طی شده یا سایر مواردی دانست که با صدای بلند و از طریق اسپیکر اعلام می‌شود؛ این مسئله می‌تواند یک شوک برای کاربران باشد. شما می‌توانید وضعیت فعالیت های ورزشی خود را به راحتی از روی ساعت مشاهده کنید، اما ساعت های هوشمندی همانند ساعت های FitBit از کاربران می‌خواهند برای مشاهده اطلاعات کلی وارد برنامه شوند.

شرکت آنر برای ساعت هوشمند جدید خود یک حافظه داخلی ۴ گیگابایت را در نظر گرفته و در کنار امکاناتی نظیر ردیابی فعالیت های ورزشی و تناسب اندام، گزینه‌هایی برای تغییر و مدیریت سبک زندگی را هم دارد.

توجه داشته باشید که کاربران باید برای افزودن آهنگ از برنامه Huawei Health استفاده کنند، همچنین برای فعال کردن گزارش‌های هواشناسی و حتی تغییر پس زمینه هم نیازمند استفاده از برنامه مربوطه خواهید بود. از آن جایی که ساعت هوشمند جدید آنر مجهز به Wear OS یا Watch OS نیستند، بنابراین نباید انتظار بارگیری برنامه‌ها از گوگل پلی یا اپ استور را داشت.

مشخصات باتری و قیمت Magic Watch 2 

آنر مجیک واچ 2 ساعت مچی آنر مجیک واچ ۲ از عمر باتری ۱۴ روزه برخوردار است. همانطور که گفته شد، حتی با روشن بودن صفحه نمایش هم شاهد ماندگاری بالای باتری هستیم و انتظار می‌رود که حداقل یک هفته ماندگاری داشته باشد. شرکت آنر مدعی‌ست این ماندگاری مدیون وجود تراشه کایرین ای ۱ و الگوریتم‌هایی‌ست که تاثیر زیادی در مصرف انرژی دارند.

در صورتی که به دنبال یک ساعت هوشمند با توانمندی‌های بالا در زمینه تناسب اندام هستید، آنر مجیک واچ ۲ می‌تواند گزینه‌ای بسیار عالی باشد. بد نیست بدانید وزن پایین ساعت هم می‌تواند احساس خوبی به کاربران هنگام انجام فعالیت های ورزشی ببخشد. بر اساس اطلاعات موجود، ساعت جدید آنر با قیمت تقریبی ۲۳۰ دلار در دسترس قرار خواهد گرفت.  منبع: گوشـی سنتـر

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود