راهنمایی خرید ایرپاد پرو یا ایرپاد ۲

0 6,623

آیا مشکل باتری ایرپاد پرو برای همه هدفون‌های وایرلس وجود دارد؟ آیا همه ایرفون‌های بی‌سیم از همین مشکل برخوردارند؟ آیا تعمیر ایرفون‌های کوچک بی‌سیم غیرممکن است؟ نه! ممکن است!

اپل به تازگی جدیدترین هدفون بلوتوث خود یعنی AirPods Pro را معرفی کرد. اما حتما فکر می کنید: آیا اپل اوایل امسال جفت جدیدی از AirPods را معرفی نکرد؟ بله ، آنها این کار را کردند. اما AirPods از AirPods Pro نسخه دوم بسیار متفاوت هستند.

ایرپاد پرو – AirPods Pro همه امکانات را با توجه به قیمتش دارد

RNW9z8eynrp3fGVpR6ao2E 2560 80 - ایرپاد پرو در برابر ایرپاد 2 کدام هدفون بی سیم را باید بخرید؟

ایرپادس پرو همانطور که از نام آن پیداست برای افرادی که می خواهند ویژگی های حرفه ای داشته باشند و مایل به پرداخت قیمت بالاتر هستند ، طراحی شده است. ایرپاد ۲ مقرون به صرفه تر است ، اما فاقد یکسری امکانات و تنظیمات و لغو سر و صدای محیط است اما جدیدترین نسخه یعنی AirPods Pro آن را در اختیار دارد.

ارزان ترین قیمت ایرپاد برای خرید

شما می توانید به راحتی در زیر روی تصاویر کلیک کنید و برای خرید ایرپاد پرو یا دیگر مدل ها اقدام کنید.

بنابراین کدام یک ارزش خرید دارد؟ آخرین هدفون های بلوتوث اپل دارای تمام ویژگی های مورد نظر ماست. AirPods Pro بهترین هدفون بی سیم است که می توانید خریداری کنید ، هرچند ممکن است AirPods 2 برای افرادی که مایل به خرید ۲۵۰ دلار برای یک جفت هدفون نیستند ، بهتر باشد.

طراحی منحصر به فرد ایرپاد پرو

VnU4YXQwPbAR47L5YAXXqT 2560 80 - ایرپاد پرو در برابر ایرپاد 2 کدام هدفون بی سیم را باید بخرید؟

بیشتر هدفون‌های بلوتوث مقاوم در برابر عرق ریز هستند و به نظر می رسند که درون گوش به خوبی کیپ می شوند و آنقدر ریز هستند که ممکن است برخی افراد حتی متوجه نشوند که آنها را درون گوش خود گذاشته اید. ایرپاد پرو اما اینگونه نیست. اپل برای آخرین مجموعه هدفون بلوتوث خود ، به سبک امضای AirPods ، کاملاً با ساقه های سفید براق که از گوش پایین می آیند ، طراحی شده است.

قرارگیری در گوش بسیار عالی

اما برای اولین بار است که جدیدترین AirPod ها برای قرار گیری عالی در گوش قابل تنظیم هستند، بنابراین سه اندازه سری قرار گیری در گوش از جنس سیلیکون و انداره های کوچک ، متوسط و بزرگ در جعبه گنجانده شده است. اگر مطمئن نیستید که کدام اندازه به بهترین وجه مناسب گوش شما باشد ، اپل تست Ear Tip Fit را برای AirPod ها ایجاد کرده است و تعیین می کند که چه نکاتی برای قرارگیری بهتر در گوش شماست.

همچنین باید به این نکته توجه کنیم که AirPods Pro از یک سیستم تهویه جدید استفاده می کند. این بدان معنی است نحوه قرارگیری آن ها در گوش باید به قدری راحت باشد که اغلب هدفون ها از این قائده مستثنی هستند.
در سوی دیگر، ایرپاد نسل دوم هیچ نکته قابل تنظیم برای سیلیکون های درون گوش ندارد. و فقط در یک سایز ارائه می شود. پس ممکن است برای بسیاری از افراد ناخوشایند باشد چون صداهای اطراف و محیط می تواند بر عملکرد آن تاثیر گذاشته و کاربر را ناراحت کند.

صدا و امکانات ایرپاد:

mbS4wnwt8W5uqGSKFouZpD 2560 80 - ایرپاد پرو در برابر ایرپاد 2 کدام هدفون بی سیم را باید بخرید؟

تغییراتی که اپل در AirPods Pro ایجاد کرده است به یک دلیل خاص است که شرط بندی بر صدای برتر را با مجموعه ای از ویژگی های جدید منحصر به فرد برای این هدفون به ارمغان آورده است.
لغو کننده نویز با یک میکروفون بیرونی صورت می گیرد که صداهای اطراف را گوش می دهد و سپس برای مقابله با آن فیلترهایی در نظر می گیرد تا قبل از اینکه به گوش شما برسد صدا کاملا فیلتر و واضح به گوش شما برسد. از میکروفون داخلی نیز برای تنظیم صدای خروجی برای گوش استفاده می شود تا طبق گفته اپل صدا ۲۰۰ بار در ثانیه آنالیز تا کیفیت صدای کاملاً مناسب و عالی به گوش شما برسد. در کنار متناسب بودن طراحی Pro ، می توانید صداهای اطراف خود را کاملاً تنظیم کنید.

به این صورت که AirPods Pro از حالت شفافیت نیز برخوردار است ، بنابراین می توانید در حالی که به موسیقی یا پادکست گوش می دهید، آنچه دیگران می گویند و یا با شما صحبت می کنند هم بشنوید.
این کار با فشار دادن یک سنسور نیرو تعبیه شده در ساقه های AirPods Pro حالت شفافیت را فعال می کند ، این امکان را می دهد تا در حالت صداهای اطراف قرار بگیرید ، بنابراین بدون گوش دادن به صدا می توانید به آنچه که در اطراف شما اتفاق می افتد گوش دهید.

به علاوه اینکه AirPods Pro دارای EQ Adaptive است. سایر هدفون های بلوتوث، از جمله Elite Active 65t Jabra و Vista Jaybird ، به شما امکان می دهند سطح EQ را به صورت دستی در یک برنامه تلفن همراه همراه تنظیم کنید. اما AirPod ها این کار را مطابق با شکل گوش شما و صدای صوتی که گوش می دهید تنظیم می کنند.

JnVFdFwifDqDAjWW4uHgsD 2560 80 - ایرپاد پرو در برابر ایرپاد 2 کدام هدفون بی سیم را باید بخرید؟

اما ایرپاد ۲ هرچند صدای کاملی را ارائه می دهد اما از ویژگی های صوتی زیادی مثل AirPods Pro برخوردار نیست اما امکان اشتراک گذاری صوتی را ارائه می دهد ، بنابراین می توانید با یک دوست که دارای AirPods 2 است ، از همان دستگاه به آهنگ یا پادکست گوش دهید و به Siri پیام های متنی جدید را اعلام کنید.

برای صدای پیشرفته ، AirPods Pro برنده واضح است.

تناسب اندام و مقاومت در برابر آب:

با AirPods Pro ، سرانجام اپل هدفونی ضد آب را روانه بازار کرد.
اگر شما طراحی مانند Powerbeats را دوست ندارید پس AirPods Pro بهترین گزینه برای زیر نظر و آنالیز فعالیت های ورزشی شما است. اگر از عمر باتری نسل اول کلافه شده بودید، پس این خبر خوبی می تواند برای شما باشد که در AirPods Pro این مشکل رفع شده است و عمر باتری خوبی را شاهد هستیم.

کارایی:

هر دو ایرپاد ۲ و AirPods Pro از جدیدترین تراشه H1 اپل را با ۱۰ هسته بهره می برند. در AirPod های نسل دوم ، این منجر به پاسخ سریعتر سیری می شود. همین مورد در رابطه با AirPods Pro نیز صدق می کند ، اما تراشه H1 لغو سر و صدا را در زمان پخش بدون اینکه باعث عملکرد منفی بر باتری شود انجام می دهد.

عمر باتری: ایرپاد پرو یا ایرپاد ۲ ؟

CL3A5RzyJmffzBj7TBtbHE 2560 80 - ایرپاد پرو در برابر ایرپاد 2 کدام هدفون بی سیم را باید بخرید؟

هر دو AirPods 2 و AirPods Pro دارای شارژ بی سیم هستند که با کیس های شارژ بی سیم مبتنی بر Qi سازگار است. شما می توانید یک جفت ۲ AirPods را بدون کیس شارژ استاندارد با قیمت ۴۰ دلار کمتر از نسخه استاندارد که شامل کیس شارژ است خریداری کنید.
از سویی دیگر AirPods Pro در حدود ۲۴ ساعت شارژ باتری را تحویل می دهد ، ۴.۵ ساعت در باتری خود هدفون و ۱۹ تا ۲۰ ساعت در کیس. اگر لغو کننده نویز را غیرفعال کنید ، می توانید تا ۵ ساعت گوش دادن به موسیقی را داشته باشید.

قیمت ایرپاد پرو

از لحاظ برچسب قیمتی هیچ انکاری وجود ندارد که ۲۴۹ دلار هزینه AirPods Pro از قیمت های نسل های قبلی خود گرانتر باشد. در مقابل AirPod های نسل دوم با قیمت ۱۵۹ دلار بدون کیس شارژ بی سیم و ۱۹۹ دلار با کیس بیسیم در دسترس هستند.

سخن پایانی درباره هدفون بی سیم

اگر می خواهید لغو کننده نویز و صداهای مزاحم را همراه با یک بسته عالی در مورد ارزیابی سلامتی بدن و همچنین ضد آب و عرق بود داشته باشید ، AirPods Pro برنده واضح است. اما برای کسانی که فقط به صدای عالی و قیمت نسبتاً مقرون به صرفه اهمیت می دهند ، AirPod های نسل دوم هنوز از اکثر هدفون های بی سیم که می توانید خریداری کنید، بهتر هستند.

آیا ایرپاد پرو سخت ترین رقبا را شکست می دهد؟

AirPods Pro اینهفته وارد بازار شد و بررسی های اولیه به نظر می رسد گزینه بسیار مناسب در بینهدفون های بیسیم می باشد.AirPods Proدارای ۳ چیز بزرگ است که آنها را از هم جدا می کند (حتی اگر کوچک باشند)بعد از ماهها شایعات ، AirPods Pro این هفته روانه بازار شدو برچسب قیمتی ۲۴۹ دلاری را به همراه دارد و ۵۰ دلار گرانتر از نسل قبلی AirPods هستند.اما AirPods Proجدید ویژگی هایی دارد (بسیاری از آنها پیش بینی می کردیم) که آنها را نه تنها از AirPod های قبلی بلکه از سایر هدفون های بی سیم نیزمتمایز می کند. این موارد شامل لغو کننده نویز ، طراحی جدید درون گوش با سری هایقابل تعویض و مقاومت در برابر آب می باشد.

کیفیت صدا ایرپاد پرو

وقتی AirPodها را در گوش خود قرار می دهید ، میکروفون و الگوریتم  های بخصوص آن با هم کار می کنند تا میزان صدامطابق با درایور بلندگو باشد. این برای تعیین اینکه آیا سری مناسب را برای بهترین جایگیریدر گوش خود دارید یا خیر کاربرد دارد. در دستگاه iOS ،به تنظیمات> بلوتوث بروید و روی نماد “i” در کنار AirPods Proضربه بزنید تا این تست برای گوشی مناسب گوش اجرا شود.

قرار گرفتن ایرپاد پرو در گوش

AirPods ها دارای سه اندازه سری گوش می باشند ، بنابراین با این تست باید از انجام یک بازی حدس بزنید تا بهترین مورد راپیدا کنید . امیدوارم موارد موجود در جعبه متناسب با گوش شما باشند ، اما اگر داخل
گوش شما بزرگتر یا کوچکتر است ، باید یک گزینه سومی را پیدا کنید.

اپل همچنین کیفیت صدای این سری ازهدفوهای خود را بهبود بخشیده است. AirPodهای قبلی دقیقاً به خاطر کمبود های صوتی ه داشتند زیاد مشهور نشدند، اما AirPods Pro صدا را با توجه به نوع اکولایزرو شکل گوش شما تطبیق می دهد و به طور خودکار تنظیم قسمت های پایین و میانه صدا را دربهترین فرکانس ها برای شما به ارمغان می آورد.

سایر هدفون های بی سیم در مقایسه با ایرپاد پرو

سایر هدفون های بی سیم مانند Sony WF-1000XM3 یک برنامه اکولایزر اختصاصی راارائه می دهند که کنترل بیشتری در نحوه صدا به شما می دهد. اما برای افرادی که نمیخواهند صدای خود را تغییر دهند (یا نمی دانند چگونه) AirPodsPro یک مزیت بزرگ به حساب می آید.

در پایان باید به این نکته اشاره کنیمکه یکی از کم ارزش ترین ویژگی های این سری از ایرپادهای اپل این است که در گوش بسیارکوچکتر به نظر می رسند و کمتر از AirPodهای قبلی به گوشمی چسبند

ترجمه: کاوه کاویانی

مشکل اساسی در ایرپاد پرو اپل

AirPods Pro را خریداری نکنید. به همان اندازه که بسیار مناسب به نظر می رسد و به راحتی با آیفون جفت می شوند، یک مشکل اصلی دارند که باید قبل از هزینه ۲۵۰ دلار برای یک جفت هدفون بدانید، شاید به اندازه بیشترین هزینه ای که در زندگی برای هدفون صرف کرده اید، ارزش داشته باشید.

یکی از نقص های مهم AirPods Pro این است که آنها محصولی یکبار مصرف هستند.

آیا واقعا ایرپاد پرو قابل تعمیر نیست؟

This is the REAL problem with Apples AirPods Pro - ایرپاد پرو در برابر ایرپاد 2 کدام هدفون بی سیم را باید بخرید؟

آنچه ما به آن اشاره می کنیم این است که اپل AirPods Pro را به گونه ای تولید می کند که جایگزینی باتری آنها غیرممکن است. و این یک مشکل واقعی است زیرا تمام باتری ها با گذر زمان خراب می شوند و نیاز به تعویض دارند. و بعد از مدتی قطعا زمان شارژ دهی نیمی از زمان واقعی یا حتی کمتر است. ممکن است با گذشت یک سال و آنها تقریباً غیرقابل استفاده خواهند بود. در آن مقطع زمانی، هیچ شخص عاقلی آنها را خریداری نمی کند، بنابراین تنها گزینه ای که در این صورت خواهید داشت این است که آنها را در سطل زباله قرار دهید.

البته دیده شده که در ایران ایرپاد کاربرد های دیگری هم دارد و به اصطلاح کلاس دارد و فرد را جذاب تر می کند و حتما باید در هر مکانی با این هدف استفاده کرد.

آیا این محصول یکبار مصرف است؟

شما این را به درستی خواندید: پس از دو سال استفاده ، AirPods Pro که ۲۵۰ دلار برای آن پول پرداخت کردید را باید در سطل زباله بیاندازید و شما نیاز به خرید ایرپاد جدید دارید. این تعریف کتاب درسی از یک محصول یکبار مصرف است.

AirPod های اصلی از باتری های اختصاصی ساخته شده در ساقه استفاده می کردند که تعمیرات را غیرممکن می کرد. AirPods Pro جدید اکنون به نوع استاندارد باتریهای سلول دکمه ای تغییر یافته است، در حالی که تمام آنتن ها و تراشه های گران قیمت در قسمت دیگر، ساقه قرار دارند، اما متأسفانه هنوز هم به همان اندازه تعمیر آنها غیرممکن است. دلیل این امر فقط ساخت آنها به روشی غیر ماژولار و استفاده از چسب زیادی است که باعث می شود استخراج باتری و تعویض آن فرآیندی بسیار دشوار باشد.

آیا همه هدفون های بی سیم غیر قابل تعمیر هستند؟

شاید تعجب کنید که: آیا همه هدفون های بی سیم یکسان نیستند؟ آیا حتی می توان گوشواره های بی سیم کوچک را نیز تعمیر کرد؟ خوب البته شما می توانید. به عنوان مثال، گلکسی های جوانه سامسونگ دارای باتری های استاندارد سکه ای هستند که می توانید با قیمت ۲۰ تا ۳۰ دلار خریداری کرده و در کمتر از یک ساعت جایگزین کنید. هدفون های بی سیم سونی WF-1000XM3 True Wireless فوق العاده خوب نیز از همان نوع باتری ها استفاده می کنند و به راحتی می توانند جایگزین شوند، زیرا به ناچار بعد از گذشت دو سال ظرفیت خود را از دست می دهند. بسیاری از محصولات دیگر توسط مهندسان به خوبی طراحی وساخته شده اند که باتری های هدفون های بی سیم پس از چند سال استفاده نیاز به تعویض دارند.

از طرف دیگر اپل یکی از معدود شرکت هایی است که هدفون های خود را تولید می کند به طوری که تعمیر آنها غیرممکن است. و اینگونه نیست که اپل از این امر بی خبر بود: ما قطعاً اولین کسی نیستیم که به این نقص مهم اشاره کردیم.

با توجه به همه اینها، اجازه دهید به ابتدای این مقاله برگردیم که می گویم نباید AirPods Pro را خریداری کنید. خوب، حالا که می دانید که آنها یک محصول یکبار مصرف هستند، می توانید ۲۵۰ دلار برای آنها هزینه کنید. آنها بسیار عالی به نظر می رسند، راحت هستند. فقط به خوبی آگاه باشید که اگر اغلب از آنها استفاده کنید، طی ۲-۳ سال نیز آنها را دور خواهید انداخت و مجبورید فقط به همان اندازه برای یک جفت جدید هزینه کنید.

این گزارش طبق بررسی های انجام شده در سایت iFixit.com نوشته شده است.

آیا AirPods Pro ارزش خرید دارد؟

AirPods برای بسیاری از افراد به اندازه کافی خوب است و هنوز هم دارای ویژگی های اصلی جادویی است که باعث شده AirPod ها بسیار جذاب باشند. اما خرید AirPods Pro هزینه بالایی دارد.

آیا ایرپاد پرو ضد آب است؟

بهترین پاسخ: در حالی که AirPods Pro ضد آب نیستند، اما برای اولین بار در مورد هدفون های اپل ضد آب هستند. AirPods Pro دارای درجه مقاومت در برابر آب IPX4 است.

خرید ایرپاد پرو در ایران

شما می توانید با مراجعه به فروشگاه های معتبر در شهر خودتان ایرپاد پرو اپل را خریداری کنید و از آن لذت ببرید. علاوه بر آن سایت های معتبر فروش محصولات اپل هم انتخاب خوبی برای خرید ایرپاد پرو هستند.

قیمت این محصول در ایران

امروز یعنی ۲۳ آبان ۱۳۹۸ که این متن را می نویسم قیمت ایرپاد پرو در فروشگاه های اینترنتی که به راحتی در سراسر ایران قابل سفارش است حدود ۳ میلیون و هفتصد هزار تومان می باشد.

که در مقابل نصل قبل خود بسیار گران تر است.

منبع: عصـر آی تی

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود