ویژگی های شیائومی ردمی نوت 8 پرو (Xiaomi Redmi Note 8 Pro)

6 41,200

گوشی شیائومی ردمی نوت ۸ پرو دارای مشخصات فنی و قابلیت‌های بالایی است. ما با نقد و بررسی گوشی Xiaomi Redmi Note 8 Pro همراه شما هستیم.

یکی از گوشی های هوشمند جدید شیائومی که در ماه آگوست معرفی شد و هم اکنون در دسترس قرار دارد، گوشی شیائومی ردمی نوت 8 پرو می‌باشد که دارای قابلیت و توانمندی‌های بسیار بالایی‌ست. گوشی های شیائومی را می‌توان به عنوان بهترین محصولات میان‌رده‌ای معرفی کرد که در حال حاضر معرفی می‌شوند و عملکرد مناسبی هم دارند. ما در این مقاله قصد داریم به بررسی گوشی Xiaomi Redmi Note 8 Pro بپردازیم؛ با ما همراه باشید.

شیائومی ردمی نوت 8 پرو – Xiaomi Redmi Note 8 Pro

شیائومی ردمی نوت 8 پرو

دوستان عزیز، کیفیت ساخت و ظاهر یک دستگاه می‌تواند دو عامل مهم در موفقیت‌های یک گوشی هوشمند به حساب آیند. بر اساس مشاهدات انجام شده، گوشی جدید شیائومی ظاهر بسیار جذابی دارد و همچنین ماژول دوربین بخش عقب که در مرکز دستگاه و به صورت عمودی قرار گرفته است هم تاثیر بسیار زیادی روی این جذابیت دارد، البته نباید فلاش ال ای دی و سنسور اثر انگشت را هم فراموش کنیم که این جذابیت را تا حد زیادی افزایش داده‌اند.

شیائومی ردمی نوت 8 پرو

گوشی جدید شیائومی با وزن ۲۰۰ گرم، در مقایسه با سایر گوشی‌ها، کمی سنگین به نظر می‌رسد، اما مشخصات بسیار قابل قبول آن و مشخصات سخت افزاری را می‌توان عامل این مسئله بیان کرد. توجه داشته باشید که بخش عقب و جلوی گوشی ردمی نوت ۸ پرو از جنس شیشه بوده و مجهز به محافظ Corning Gorilla Glass 5 می‌باشد. اینطور که پیداست، گوشی جدید شیائومی مجهز به صفحه نمایش ۶٫۵۳ اینچ IPS LCD با وضوح ۱۰۸۰×۲۳۴۰پیکسل و نسبت ابعاد تصویر ۹:۱۹٫۵ می‌باشد، همچنین نسبت نمایشگر به بدنه آن هم در حدود ۸۴٫۹ درصد است که در نوع خود، شگفت‌انگیز می‌باشد. لازم به ذکر است که نمایشگر این گوشی از ویژگی HDR هم پشتیبانی به عمل می‌آورد. نمایشگر شیائومی ردمی نوت ۸ پرو با طراحی ناچ که محل قرارگیری سنسور سلفی هم می‌باشد، طراحی و تولید شده است. افرادی که تمایل دارند گوشی جدید و بسیار شیک در اختیار داشته باشند، نباید شیائومی ردمی نوت ۸ پرو را نادیده بگیرند.

شیائومی ردمی نوت 8 پرو

رابط کاربری و قابلیت‌های نرم افزاری را می‌توان به عنوان یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های گوشی هوشمند دانست. ما شاهد مجهز بودن Xiaomi Redmi Note 8 Pro به رابط کاربری MIUI 10 مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۹ پای هستیم. قطعا در آینده نزدیک، آپدیت نرم افزاری مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۰ را هم توسط شرکت شیائومی دریافت خواهد کرد.

مشخصات سخت افزاری گوشی ردمی نوت 8 پرو

شیائومی ردمی نوت 8 پرو

به نظر می‌رسد شرکت شیائومی در زمینه سخت افزار هم توانسته قدم‌های مثبتی بردارد و ما شاهد تراشه هشت هسته‌ای مدیاتک هلیو جی ۹۰ تی (۱۲ نانومتر) هستیم که در کنار پردازنده گرافیکی Mali-G76 MC4، می‌تواند قدرت بسیار زیادی را به دستگاه ببخشد و علاقه‌مندان به دنیای گیم هم باید بدانند اکثر بازی‌های سنگین اندروید را می‌توانند با نهایت جزئیات گرافیکی اجرا و تجربه کنند.

گوشی شیائومی ردمی نوت ۸ پرو در سه مدل متفاوت و بر اساس تفاوت در میزان حافظه داخلی عرضه شده است:

  • ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی
  • ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی
  • ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی

 

توجه داشته باشید که این گوشی از UFS 2.1 پشتیبانی می‌کند و از طرفی هم مجهز به خشاب کارت حافظه جانبی می‌باشد و شما می‌توانید فضای ذخیره سازی را تا ۲۵۶ گیگابایت دیگر، افزایش دهید. توجه داشته باشید که سینی مربوط به سیم کارت و کارت حافظه جانبی به صورت اشتراکی می‌باشد؛ یعنی شما باید باید سیم کارت و کارت حافظه میکرو اس دی خود را در یک سینی و به صورت مشترک قرار دهید.

عملکرد دوربین Redmi Note 8 Pro

شیائومی ردمی نوت 8 پرو

آیا دوربین برای شما اهمیت بالایی دارد؟ ما می‌توانیم بگوییم عملکرد و قابلیت‌های دوربین گوشی جدید شیائومی، می‌تواند رضایت شما را به خود جلب کند. گوشی جدید شیائومی در بخش عقب مجهز به دوربین چهارگانه با سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسل و گشودگی دیافراگم f/1.9، سنسور اولترا واید ۸ مگاپیکسل با گشودگی دیافراگم f/2.2 و سنسور ۲ مگاپیکسل سنجش عمق در کنار سنسور ۲ مگاپیکسل ماکرو می‌باشد.

نکته: توجه داشته باشید سنسور ۲ مگاپیکسل ماکرو به صورت مجزا و خارج از ماژول اصلی قرار دارد؛ این سنسور را می‌توانید در پایین فلاش ال ای دی که در کنار ماژول دوربین سه‌گانه قرار دارد، پیدا کنید.

سنسورهای عقب دارای قابلیت‌های مهم همانند حالت شبانه، لایو فوکوس، HDR و پانوراما هستند. بد نیست بدانید این دستگاه مجهز به سنسور سلفی ۲۰ مگاپیکسل با گشودگی دیافراگم f/2.0 می‌باشد که از ویژگی HDR هم پشتیبانی می‌کند.

شما می‌توانید تصاویر ثبت شده توسط این دستگاه را در زیر مشاهده کنید:

منبع: گوشـی سنتـر

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
6 نظر
  1. ابوالفضل می‌گوید

    اگه بشه که بهتره که قابلیت صفحه اینه ای در بروز رسانی ۱۱بهش اضافه بشه خیلی خوبه

  2. Fazy می‌گوید

    چجوری میشه از قسمت عکس های خصوصی استفاده کرد من هرکاری کردم نتونستم عکسامو در اون قسمت قرار بدم ممنون میشم کمکم کنید

  3. عرشیا می‌گوید

    من نوت ۸ پرو دارم خیلی هم راضی هستم و به اندروید ۱۱ هم اپدیت شده.

  4. Vahid می‌گوید

    سلام چطوری مخاطب ارسال کنم با پیام ممنونم

  5. میثم می‌گوید

    من امروز خریدم‌خدا کنه خوب باشه

  6. رضا بابادی می‌گوید

    با شارژر وایرلس شارژ می شود

نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود