چرا باید آیفون ۱۱ نخریم و تا آمدن آیفون ۲۰۲۰ صبر کنیم؟

0 3,856

در این مطلب به تمام دلایلی که چرا باید آیفون ۱۱ نخریم و برای خرید آیفون ۲۰۲۰ صبر کنیم می پردازیم. این دلایل شما را قانع خواهند کرد.

آیفون ۲۰۲۰ یا آیفون ۱۲ طراحی جدیدی خواهد داشت

iPhone X و iPhone XS یک پیشرفت بوده و اپل را به یک صفحه کامل نزدیک کرده است. اما در آیفون ۱۱ طراحی چندان جدید و جذابی رو مشاهده نکردیم و کمی تکراری به نظر می رسد. در واقع اونقدر جذاب که بخواهیم بگیم WOW.

به گفته استاد صنعت مینگ چی کو، آیفون ۲۰۲۰ مجدد از نو طراحی خواهد شد. در حقیقت، آیفون جدید باید از نظر ظاهری کاملا متفاوت باشد تا بتواند فروش خوبی نسبت به نسخه های قبلی و رقبا داشته باشد.

یا بهتر است بگوییم برای جلب مشتری و برآورده کردن نیاز مشتری باید اپل با طراحی جدید همه را غافلگیر کند.

ممکن است اولین باری باشد که اپل در مدل های S با تغییرات و به روزرسانی های جدید همراه خواهد بود که این یک سنت دیرینه در اپل وگوشی های آیفون بوده است، اما اپل باید طراحی جدیدی را عرضه کند تا مردم نتوانند در مقابل طراحی گوشی جدید آیفون هیجان خود را پنهان کنند.

ما واقعاً نمی دانیم فقط می توانیم امیدوار باشیم که با استفاده از فناوری حسگر زیر نمایشگر که سازندگان اندرویدی چینی قبلاً در محصولات تجاری از آن استفاده کرده اند، از شر شکاف یا ناچ خلاص شویم.

آیفون ۱۲ دارای ۵G خواهد بود

اگر می خواهید به سریعترین شبکه متصل شوید و از سرعت بارگیری و بارگذاری لذت ببرید، سال ۲۰۲۰ با دو یا سه آیفون ۵G می تواند بهترین انتخاب شما باشد.

اپل برای آیفون ۱۱ از مودم ۵G استفاده نکرد، اما طبق شایعات برای آیفون جدید در سال آینده همراه با ۵G خواهد بود. تاکنون در تست های سرعت ۵G ما شاهد سرعتهایی بیش از ۱ گیگابیت بر ثانیه بوده ایم.

صفحه نمایش آیفون ۲۰۲۰ OLED خواهد بود

دیگر هیچ دلیلی برای استفاده از LCD وجود ندارد. آیفون XR از یک صفحه نمایش LCD استفاده می کند و گرانتر از آندرویدی های مبتنی بر OLED از نوع بالاتر.

یک سنسور ToF در دوربین اصلی آیفون ۲۰۲۰

این پچ دوربین ناخوشایند آیفون ۱۱ دارای سه سنسور است، اما هنوز هم بهترین کاری است که امروز بهترین گوشی های اندرویدی انجام می دهند. با توجه به این شایعه، شما هیچ زوم اپتیکال ۵X را در آیفون ۱۱ و هیچ سنسور Time-of-Flight برای حس عمق مشاهده نخواهید کرد.   منبع: عصـر آی تی

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود