معرفی بهترین دوربین شکاری سال برای خرید

0 11,656

اگر به دنبال یک دوربین همه کاره هستید از دوربین های سری Everest انتخاب نمایید. در دوربین دوچشمی Everest ED 8X42 شرکت «برسر» آلمان از منشور Bak-4 با پوشش لنز Phase Coating و Fully Broadband Multi Coated استفاده شده تا با حداقل بازتاب و عبور حداکثر نور تصاویر با وضوح و کنتراست بالا

با انتخاب و خرید بهترین دوربین شکاری تماشای پرندگان، ستارگان و تورهای سافاری لذت بخش تر از گذشته خواهد بود و به شما دید بیشتری خواهد داد.

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که در طبیعت گردی، مسابقات ورزشی و یا حتی مشاهده ستارگان، به دوربینی دو چشمی نیاز داشته باشید که از پس همه ابن کارها بر بیاد.

در این مطلب ما بهترین دوربین های شکاری در سال را از برند Swarovski، دوربین های دو چشمی Leica و Nikon را گردآوری گردیم. امیدوارم مورد استفاده شما قرار گیرد.

نکاتی پیش از خرید دوربین شکاری چشمی برتر

همانطور که احتمالا می دانید، دوربین های دو چشمی، همانند یک کیت هستند که در آن قطعات مختلف به کار رفته است که می تواند طیف وسیعی از سناریوها مانند طبیعت گردی و حتی به عنوان یک هدیه به شخصی که عاشق سفر است پوشش دهد. شاید شما ندانید که چه دوربینی برای حرفه شما مناسب است. گاهی ممکن است دوربینی گران قیمت خریداری کنید بدون آن که از امکانات وسیع آن بخواهید استفاده کنید. پس باید نیاز خود را دقیقا بدانیم تا بهترین انتخاب را در میان بهترین دوربین های شکاری داشته باشیم. به عنوان مثال شناختن نیاز خود در دو بخش زیر خلاصه می شود :

  1. دوربین های شکاری کامپکت مناسب طبیعت گردی و مسابقات ورزشی
  2. دوربین های شکاری حرفه ای برای مشاهده آسمان و ستارگان

پس در قدم اول، با دانستن نیاز دقیق خود می توانید انتخاب هوشمندانه داشته باشید و تا حدودی از هزینه اضافی خود کم کنید. تا اینجای کار، اگه عجله دارید تا ۵ عدد از بهترین دوربین های دوچشمی را ببینید، پس بفرمایید و نگاهی به این لیست بکنید

  1. Steiner Safari Ultrasharp 10X26
  2. Swarovski EL 50
  3. Celestron Skymaster 25X100
  4. Olympus Urban 8-16X25 Zoom PC 1
  5. Nikon Monarch 5

هنگام خرید دوربین شکاری برتر به چه نکاتی باید توجه کرد؟

6tmAcGcpburp8SayvPk26D 2560 80 - بهترین دوربین شکاری سال 2020 برای خرید

در قدم اول برای خرید بهترین دوربین شکاری، دو مؤلفه مهم که باید در نظر بگیرید.

یکی قدرت بزرگ نمایی و دیگری اندازه لنز دوربین است. به عنوان مثال، عبارت ۱۰×۳۰ بر روی دوربین نشان دهنده لنز ۳۰ میلی متری با قدرت بزرگ نمایی ۱۰ ایکس است. اندازه لنز در میزان جذب نور که در توانایی دیدن محیط تاریک و قدرت بزرگنمایی هم در تصویر بزرگ و شفاف موثر است. به طور معمول برای مصارف عمومی بزرگنمایی ۸ تا ۱۰ برابری کافی است و کاملا نیاز شما را برطرف می کند.

اما ممکن است برای کار و حرفه های تخصصی تر نیاز به قدرت بزرگنمایی بیشتری حس شود، اما این نکته را فراموش نکنید، هرچه قدرت بزرگنمایی بیشتر شود، میزان لرزش تصویر هم بیشتر است و برای حل این مشکل مجبور به تهیه سه پایه هم هستید که دوربین خود را بر روی آن قرار دهید و یا هزینه زیادتری را صرف کنید و مدل هایی را بخرید که دارای ویژگی تثبیت کننده تصاویر باشد.

ویژگی های دوربین های شکاری به همین جا ختم نمی شود. مواردی هم مانند جنس و مواد بکار رفته در ساخت آن، وزن و راحتی استفاده و همچنین اذیت نشدن چشم هم دخیل است که هر کدام می تواند بر قیمت تمام شده دوربین تاثیر بگذارند.

انتخاب بهترین دوربین شکاری با توجه به نیاز شما:

kxGnXagX8JBgXzhmeLeMND 2560 80 - بهترین دوربین شکاری سال 2020 برای خرید

اگر همین الان اماده سفارش دادن یک دوربین شکاری خوب با توجه به نیاز خود هستید، پس ادامه مطلب را از دست ندهید.

اولین فاکتور برای هر شخصی قیمت محصول می باشد. به همین دلیل ما مجموعه ای از بهترین دوربین های شکاری را جمع کرده ایم تا نه تنها با نیازهای شما سازگار باشد بلکه از نظر قیمت نیز جیب شما را به کل خالی نکند.

برای پیاده روی و گردش در طبیعت، یک دوربین شکاری سبک، قابل حمل و جمع و جور را در نظر بگیرید که می توان آن را در جیب گذاشت و حتی در برابر رطوبت هم مقاوم باشد. در برخی موارد از قابلیت ضد مه نیز ممکن است در فضای بیرون از خانه توصیه شود.

اما برای تماشای پرندگان و حیوانات وحشی، فاکتور بزرگنمایی بالا را به این لیست اضافه کنید ، زیرا احتمالاً از فاصله دور حیوانات و پرندگان را مشاهده خواهید کرد.برای مشاهده در محیط کم نور ، تهیه دوربینی با لنزهای بزرگتر و روشن تر ارزش هزینه را دارد.

بهترین دوربین های شکاری که هم اکنون برای خرید در دسترس شما هستند در لیست زیر گردآوری شده اند.

برای خرید بهترین دوربین های شکاری و دوچشمی از کادر زیر اقدام کنید و تخفیف خوبی بگیرید

بهترین انتخاب برای فعالیت هایی که در فضای باز انجام می شود

1 1 - بهترین دوربین شکاری سال 2020 برای خرید

بهترین انتخاب دوربین شکاری برتر در جهان برای خرید: STEINER SAFARI ULTRASHARP 10X26

این دوربین شکاری فشرده و باریک با بدنه پلاستیکی برای انواع فعالیت ها در فضای باز طراحی شده است. مثلا تماشای تیم فوتبال مورد علاقه شما از دور باشد یا تصویر نزدیک یک اسب آبی بدون اینکه بخواهید مزاحم آن شوید. از مشخصات آن می توان به لنز ۲۶ میلیمتری و بزرگنمایی ۱۰ برابری اشاره کرد.
دلایل برای خرید:

  • راحتی در حمل کردن
  • بزرگنمایی ۱۰ برابری
  • دستگیره کنترل فوکوس برای شفافیت بهتر
  • دارای لاستیک های نرم دور چشم بدون اذیت کردن

قیمت دوربین شکاری در سایت آمازون: ۱۰۶ دلار

بهترین دوربین شکاری برای ماجراجویی مانند سافاری

2 1 - بهترین دوربین شکاری سال 2020 برای خرید

دومین دوربین شکاری از لیست بهترین های جهان: SWAROVSKI EL 50

دارای لنز ۵۵ میلیمتری و تصویری چشمگیر و گسترده ای به شما می دهد و برای دیدن منظره ای بکر طراحی شده است. لنزهای این دوربین به قدری دقیق هستند که سوژه به همان اندازه تیز و روشن به نظر می رسد که گویی سه متر از آن بیشتر فاصله ندارید.
دلایل خرید دوربین شکاری برای ماجراجویی مانند سافاری:

  • تصویر شفاف و رو‌‌شن
  • زاویه دید گسترده
  • بزرگنمایی ۱۲ برابری

قیمت در سایت آمازون: ۲۲۵۹ دلار

بهترین دوربین شکاری برای مشاهده ستارگان

3 1 - بهترین دوربین شکاری سال 2020 برای خرید

CELESTRON SKYMASTER 25X100

این دوربین از وزن بالایی برخوردار است.
برای ثابت نگه داشتن آن باید از یک سه پایه کمک بگیرید ، اما در هنگام مشاهده اجسام آسمان شب سورپرایز خواهید شد.

این دوربین قدرتمند از بدنه ای مستحکم نیز ساخته شده است. لنزهای ۱۰۰ میلیمتری با قابلیت بزرگنمایی ۲۵ برابری آن می تواند منظره ای واضح را برای شما به ارمغان بیاورد. اما اگر قیمت آن برای شما گران است، بهتر است به سراخ نسخه ارزانتر با لنز ۷۰ میلیمتری بروید.
دلایل خرید دوربین شکاری برای مشاهده ستارگان:

  • فوق العاده قدرتمند
  • تصویر فوق شفاف

قیمت در آمازون: ۳۹۳ دلار

بهترین دوربین شکاری برای مشاهده مسافت های طولانی

4 1 - بهترین دوربین شکاری سال 2020 برای خرید

OLYMPUS URBAN 8-16X25 ZOOM PC 1

گاهی اوقات شما از دوربین شکاری خود فقط قدرت بزرگنمایی آن را می خواهید و دیگر امکانات آن برای شما اهمیتی ندارد. این مدل بزرگنمایی ۸ تا ۱۶ برابری برای شما به ارمغان می آورد. کیفیت تصویری که این دوربین به شما می دهد بد نیست اما برای تنظیم شفافترین حالت باید با آن کلنجار بروید.
دلایل خرید:

  • کوچک و جمع و جور
  • بزرگنمایی ۸ تا ۱۶ برابر
  • مقرون به صرفه

قیمت در سایت آمازون: ۹۴.۹۵ دلار

بهترین دوربین شکاری برای تماشای پرندگان

دوربین شکاری برای تماشای پرندگان - بهترین دوربین شکاری سال 2020 برای خرید

NIKON MONARCH 5 20X56

ابن دوربین به ظاهر مانند لیوان پلاستیکی است که دارای امکانات خوب، کیفیت عالی و از قیمت منطقی برخوردار است. آن چه که در مورد این دوربین باید به شما بگویم این است که در شرایطی فوق العاده عملکرد خوبی دارد. لنزهای ۵۶ میلیمتری آن زاویه دید وسیعی به شما می دهد و تصاویر واضح و روشن است که گویی با چشم عادی انسان دیده می شود و با بزرگنمایی ۲۰ برابری هر سوژه ای را در برابر چشمان شما قرار می دهد. این دوربین گواهی نامه ضد آب بودن را نیز دارد.
دلایل خرید:

  • کارایی مناسب در همه شرایط آب و هوایی
  • بزرگنمایی ۲۰ برابری

قیمت در سایت آمازون: ۵۴۹ دلار

بهترین دوربین شکاری انتخاب برای سفرهای دریایی

6 1 - بهترین دوربین شکاری سال 2020 برای خرید

۶٫PENTAX 7X50 HYDRO

این مدل با لنزهای ۵۰ میلیمتری و بزرگنمایی ۷ برابری بسیار گزینه مناسبی مخصوص دریانوردان است که به یک قطب نما یکپارچه با نور پشتی ، علائم مرجع برای گرفتن امواج ناوبری و محفظه پلاستیکی تا عمق ۱٫۵ متر احتیاج دارند.
دلایل خرید:

  • دارای قطب نما
  • دارای سیستم ناوبری
  • ضد آب بودن

قیمت در آمازون: ۳۰۶ دلار

برترین دوربین شکاری برای رویدادهای ورزشی

7 2 - بهترین دوربین شکاری سال 2020 برای خرید

LEICA ULTRAVID 8 X 20 COLORLINE
دلایل خرید
تاحالا به این فکر کردید که در حال تماشای یک مسابقه اسب سواری و یا اتومبیل رانی هستید، فقط کافی است دست در جیب خود کنید و این دوربین دو چشمی زیبا را بیرون بیاورید و با استفاده از زوم ۸ برابری و کیفیت تصویر شفاف و عریض این دوربین از تماشای مسابقه لذت ببرید. جنس بدنه این دستگاه بسیار مرغوب بوده و در دست گرفتن آن حس خوشایندی دارد. همچنین کیفیت لنزهای بکار رفته در آن فوق العاده بوده و تصاویر شفافی برای شما مهیا می کند
-بزرگنمایی ۸ برابری
زاویه دید فوق العاده
قیمت در آمازون ۹۴۹ دلار

برترین دوربین شکاری برای مشاهده پرندگان در آسمان کم نور و زمستانی

8 1 - بهترین دوربین شکاری سال 2020 برای خرید

RSPB HDX 8 X 42 BINOCULARS

این دوربین شکاری جمع و جور، برای دیدن پرندگان در آسمان کم نور همانند آن چه که در زمستان ها رخ می دهد مناسب است. به لطف پوشش های موجود بر روی لنز ها دارای کنتراست و شفافیت بالا نیز هست. این دوربین شکاری کاملاً ضد آب و مه هست که باعث شده تا در انواع و اقسام شرایط آب و هوایی و فضای باز مناسب باشد. وزن فوق العاده کم این دستگاه و لنزهای قوی ۴۲ میلیمتری، آن را در جایگاه ویژه ای قرار در دوربین های شکاری قرار می دهد.
دلایل خرید:

  • وزن کم دوربین
  • شفافیت بالای تصاویر

قیمت دوربین چشمی: ۶۸۵ یورو

بهترین دوربین شکاری برای تماشای حیاط وحش

9 1 - بهترین دوربین شکاری سال 2020 برای خرید

CANON 18X50 IS ALL WEATHER

اگر شما هم مانند خیلی از آدم ها مشکل لرزش تصویر هنگام استفاده از دوربین شکاری را دارید و نمی‌توانید لرزش ان را کنترل کنید بهتر است از دوربین هایی استفاده کنید که قابلیت لرزش گیر تصاویر را داشته باشند. این دوربین کنن با لنزهای ۵۰ میلیمتری خود قابلیت ۱۸ برابر بزرگنمایی را به شما می دهد و در دل خود از تثبیت کننده تصاویر هم بهره می برد تا لرزش ها را به حداقل ممکن برساند. دلیل قیمت بالای آن هم وجود همین امکانات است. سیستم لنز این دوربین دارای فناوی IS می باشد که شبیه دوربین های DSLR عمل می کند که مرتبا تنظیماتی را برای وجود بهترین تصویر انجام می دهد. این سیستم کاملا ایده آل برای تماشای حیاط وحش از فاصله دور است. همچنین از این دوربین می توان در دریانوردی که نیاز به دید با برد طولانی است نیز استفاده می شود
دلایل خرید:

  • دارای تکنولوژی تثبیت تصاویر
  • زاویه دید فوق‌العاده گسترده

قیمت در آمازون: ۱۱۲۶ دلار

بهترین دوربین شکاری برای ردیابی هواپیماها

10 - بهترین دوربین شکاری سال 2020 برای خرید

AVALON 10 X 42 PRO HD BINOCULARS

اگر به دنبال دوربین های شکاری با کیفیت عالی هستید، Avalon 10 x 42 Pro HD می تواند بهترین دوربین شکاری برای شما باشد.این دوربین در رده سبک‌ترین دوربین های درجه یک حرفه ای در جهان به شمار می رود ، اما از قیمت بالایی برخوردار هستند و با یک پارچه تمیز ، کیف و بند گردن در جعبه قرار می گیرند. این دوربین ضد آب بوده و لنزها به گونه ای طراحی شده اند تا در طیف وسیعی از شرایط بهترین تصویر ممکن را ارائه دهد. دلایلی که باعث می شود این دوربین به عنوان دوربینی برای دیدن هولپیماها انتخاب شود وزن سبک آن است که اجازه می دهد به راحتی ساعت ها آن را در دست بگیرید و با لنزهای باکیفیت آن به رصد آسمان و هواپیماها بپردازید. این دوربین بسیار مناسب فرودگاه ها و برج های مراقبت آن است.
دلایل خرید:

  • ارزش بالا در برابر قیمت
  • بسیار سبک وزن

قیمت: ۱۵۹ دلار

بهترین دوربینی که شما می توانید تهیه کنید

11 - بهترین دوربین شکاری سال 2020 برای خرید

PRAKTICA FALCON 12X50

اگر شما به دنبال دوربین شکاری هستید که برای تمامی شرایط ساخته شده باشد و سطح نیازهای وسیعی را پوشش دهد بدون شک بهترین انتخاب همین دوربین می باشد. با لنزهای ۵۰ میلیمتری باکیفیت و قدرت بزرگنمایی ۱۲ برابری از پس اکثر نیازهای شما مثل دیدن مسابقات ورزشی، حیاط وحش و پرندگان در آسمان بر می آید.
دلیل خرید:

  • ارزش خرید بالا در برابر قیمت
  • کاملا پاسخگوی تمامی شرایط

قیمت ۴۲.۹۹ دلار

لوکس ترین دوربین شکاری بازار

12 - بهترین دوربین شکاری سال 2020 برای خرید

ZEISS VICTORY SF 10X42

اگر واقعا مشتاق این هستید که هزینه زیادی انجام دهید و یکی از بهترین و گرانترین و البته لوکس ترین دوربین شکاری را خریداری کنید، پیشنهاد ما به شما این دوربین ساخت شرکت زایس آلمان می باشد. کمپانی زایس یکی از خوشنام ترین کارخانه های تولید لنز دوربین می باشد که محصولات با کیفیت آن شامل شیشه های لنز در محصولات کمپانی های سونی و پاناسونیک نیز یافت می شود. یک چشمی هفت عدسی و بزرگنمایی ۱۰ برابر باعث می شود که هرگونه تعقیب و گریز ، به ویژه مشاهده حیوانات وحشی، عملکردی فوق العاده را ارائه می دهد. طراحی ای دوربین به گونه ای است که می توانید ساعت ها آن را در دست بگیرید و خسته نشوید.
دلایل خرید:

  • طراحی ارگونومیک
  • عملکرد تیزبین

قیمت: ۲۷۴۹ دلار

سخن پایانی برای خرید بهترین دوربین شکاری

دنیای دوربین های شکاری هم از نظر عملکرد و هم قیمت طیف گسترده ایی دارند. ما سعی کردیم در اینجا ۱۲ عدد از بهترین دوربین ها برای کاربرد های متفاوت معرفی کنیم. اما دو نوع دوربین دیگر را در انتها و خارج از لیست بالا به شما معرفی می کنیم.

  • Steiner Safari Ultrasharp 10X26
  • Celestron Skymaster 25X100

گزینه اول برای افرادی به کار می رود که از دوربین خود طیف گسترده کاربرد ها را می خواهد، از دیدن مسابقات فوتبال و اسب سواری و اتومبیل رانی، تا طبیعت گردی و تفریح.
و گزینه دوم برای افرادی است که سادگی و سهولت استفاده را انتظار دارند و میخواهند برای همه افراد خانواده مناسب باشد.

همچنین به دلیل بزرگنمایی ۲۵ برابری و عدم وجود تثبیت کننده تصویر در این دوربین بهتر است آن را بر روی سه پایه گذاشته و سپس از مناظر دیدن کنید.

ترجمه متن: کاوه کاویانی

منبع: عصـر آی تی

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود