وان فیوژن پلاس فرزند ۶ ماهه موتورولا

0 3,766

هنوز به روز موعد نرسیده بودیم که خبر هایی از کمپانی موتورولا به بیرون راه یافت. گویی فرزند این کمپاتی زوتر از موعد به دنیا آمده باشد. این اخبار را که یک افشاگر فناوری برملا کرده بود، درباره یکی از محصولات گوشی هوشمند بود که موتورولا قصد ارائه و معرفی آن را در نیمه پایانی سال ۲۰۲۰ داشت . هنوز چند هفته ای به روز رونمایی مانده است، اما این اخبار ناخوانده باعث شد ما زودتر درباره این محصول فوق العاده اطلاعات کسب کنیم. حال دیگر جزئیات کامل این دستگاه هوشمند و تاریخ عرض آن در دست است.

یوتیوبری که اقدام به افشای این دستگاه کرده است بیان داشته که  این گوشی از موتورولا از چیپست اسنپدراگون ۷۲۰ تغذیه می شود، در صورتی که آنچه در گزارش ها آمده بود قدرت گیری از اسپندراگون ۶۴۵ بوده است.

قطعا مشتاق دیدن نام این گوشی جذاب هستید. بله، +Motorola One Fusion نام این مهمان نا خوانده است . +Motorola One Fusion به لحاظ، نمایشگر دارای ۶.۵ اینچ خواهد بود که با رزولوشن ۱۰۸۰p همراه است.

هر آن چیزی که از سیستم عامل این دستگاه می دانیم این است که به صورت پیش فرض از اندروید ۱۰ استفاده خواهد کرد.

اما آنچه در این شرایط جالب توجه است، اشتباه یوتیوب در انتشار تصاویر این گوشی هوشمند بود، تصویری که به عنوان تصویر گوشی  Motorola One +Fusion در یوتیوب وجود دارد متعلق به گوشی موتورولا اج است که با تصویر این گوشی که جابه جا شده اند.

+Motorola One Fusion و یک ویژگی شک برانگیز

نمایی که از این گوشی منتشر شده است دوربین چهارگانه ای را نشان می دهد که از لحاظ فنی لنزی ۶۴ مگاپیکسلی دارد. حسگر اثر انگشت که این روز ها جز لاینفک گوشی های نسل جدید است در این مدل در پشت قاب گوشی قرار گرفته است.

زمانی که به خوبی گوشی را برانداز می کنید در انتهای آن درگاهی را خواهید دید که در واقع درگاه USB-C بوده و در کنارش جک ۳.۵ میلی متری هدفون جا خوش خوش کرده است. سخت است متوجه شویم که صفحه نمایش این گوشی هوشمند دارای حفره بوده یا خیر؛ چراکه والپیپر استفاده شده در تصویر این گوشی هوشمند این امکان را از بینندگان آن گرفته است. اما انتظار می رود که اگر این گوشی دارای حفره دوربین سلفی نباشد در این صورت قطعا از دوربین سلفی پاپ آپ استفاده کرده است.

دیگر ویژگی های +Motorola One Fusion

تصویر منتشر شده از گوشی +Motorola One Fusion نشان می دهد که کنار صفحه نمایش این مدل از موتورولا، سه دکمه تنظیم صدا و پاور قرار دارد. اما هنوز دکمه کوچک دیگری که در این قسمت دیده می شود کارایی اش فاش نشده است.

انتظار می رود این گوشی با ۴ یا ۶ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگبایات حافظه داخلی عرضه شود. نکته دیگر در این گوشی مرموز باتری آن است که گمان می رود از قدرت ۵۰۰۰ میلی آمپری برخوردار باشد.

خبرها حاکی از آن است که این افشارگر از حسگر ۶۴ مگاپیکسلی که قبل تر در  GM وان سامسونگ دیده شده بود استفاده کرده است. بررسی ریزبینانه تر این گوشی اطلاعات بیشتری مثل رنگ آن به ما می دهد .میتوان پیش بینی کرد گوشی موتورولا وان فیوژن پلاس در رنگ های ابری و یخ شکری به دستمان رسد.

برخی باور دارند که این مدل از موتورولا دارای یک مدل معمولی به نام موتورولا وان فیوژن بوده که قرار است همراه با نوع پلاس آن رونمایی شود. این شایعات با این فرض که نام Titan همراه این نوع است دست یه دست می شود. حتی شاهد پیش فرضی دیگری نیز بوده ایم که این نوع دیگر از موتورولا وان دارای دو نسخه XT2073-1  و XT2073-2 خواهد بود.

گرچه هنوز بسیاری از مشخصات مهم این گوشی به دستمان نرسیده و از قیمت آن نیز اطلاعاتی نداریم، اما به زمان رونمایی از این گوشی پر رمز و راز چیزی نمانده است و به زودی همزمان با رونمایی از آن اطلاعات بیشتری را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

منبع:دیجی دو

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود