آشنایی با Galaxy Grand Prime Pro سامسونگ

0 3,763

شرکت سامسونگ را می توان یکی از برندهای بزرگ تولیدکننده گوشی هوشمند و دیگر دیوایس های دیجیتال دانست. دیوایس هایی که مدل های مختلفی را شامل شده و تنها نباید به گوشی هوشمند اختصاص داد. این کمپانی کره ای هرسال نسل جدیدی از

شرکت گوشی موبایل سامسونگ به تازگی گوشی هوشمند جدید خود را بنام Galaxy Grand Prime Pro معرفی کرد. اسمارتفونی با حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی، دوریبن اصلی ۸ مگاپیکسلی، حافظه رم ۱.۵ گیگابایتی و پشتیبانی از شبکه ۴جی اشاره کرد.

بدنه ای از جنس پلاستیک و پشتیبانی دو سیم کارت همزمان ویژگی های معمولی بوده که انتظار داشتیم در این مدل شاهد باشیم. با صفحه نمایش ۵ اینچی ۵۴۰ پیکسلی و تراکم ۲۲۰ppi، در کنار پردازنده ۶۴ بیتی از نوع چهار هسته ای می توان تجربه کاربری خوبی را احساس کرد.

پیشتر نیز گفته شد که این محصول سامسونگ به ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۱.۵ گیگابایت حافظه رم مجهز است که برای اسمارتفون اقتصادی چون Galaxy Grand Prime Pro کافی می باشد. البته در صورت نیاز به حافظه بیشتر قادر هستید از طریق اسلات کارت میکرو اس این حافظه ذخیره سازی را افزایش دهید.

خوشبختانه شرکت سامسونگ در بروزرسانی اسمارتفون های خود برندی مطرح بوده و در این بین گوشی هوشمند Galaxy Grand Prime نیز در این زمینه محصولی کامل و قابل به شمار می رود. بنابراین همیشه شاهد انتشار بروزرسانی هایی برای مدل موردبحث خواهیم بود.

این گوشی هوشمند جدید در حقیقت همان Galaxy Grand Prime  پیشین است که با بروزرسانی صورت گرفته به عنوان Galaxy Grand Prime Pro شناخته می شود. از ارتقا صورت گرفته باید به سیستم عامل اندروید نوقا، پردازنده بهتر، حافظه رم بالاتر و برخی دیگر اشاره داشت. با این حساب می توان روی این اسمارتفون حساب بیشتری باز کرد.

با ویژگی هایی که اسمارتفون موردبحث داشته می توان آن را در دسته گوشی های هوشمند میان رده اقتصادی قرار داد که با هزینه مناسبی قابل تهیه است. اسمارتفون مورد اشاره به سیستم عامل اندروید ۷.۰ نوقا مجهز است و تجربه کاربری لذت بخشی را فراهم می آورد. گذشته از آن قابلیت پشتیبانی شبکه ۴G را داراست و باتری ۲۶۰۰ میلی آمپری نیز برای Galaxy Grand Prime Pro فراهم آمده که ویژگی های قابلی دارد.

همانطور که می توان انتظار داشت این محصول دارای بدنه پلاستیکی بوده و ابعاد ایده آلی برای آن در نظر گرفته شد. Galaxy Grand Prime Pro دارای ابعاد ۱۴۳*۷۲*۸.۴ میلیمتری داشته و وزن آن به ۱۵۳ گرمی می رسد.

با چنین ابعاد و وزنی می توان آن را گوشی هوشمند قابلی دانست. پیش بینی می شود شرکت سامسونگ بزودی نسل جدید Galaxy Grand Prime Pro را با مشخصات بهتری معرفی کند که از طراحی و ساختار بهتری برخوردار خواهد بود. این محصول نیز برای کاربری روزانه و هزینه پایین جهت خرید گزینه ایده آلی محسوب شده و نباید انتظارات بزرگی از آن داشت.

Galaxy Grand Prime Pro از ویژگی های بزرگی برخوردار نیست اما برای کسانی که می خواهند با هزینه پایین گوشی هوشمند ایده آلی را خریداری کنند، بی شک Galaxy Grand Prime Pro یکی از این دستگاه ها بوده و نظر هر فردی را به خود جلب می سازد.

منبع:دیجی دو

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود