نقد و بررسی گوشی شیائومی Mi Mix 2S

0 109

دیجی دو- در این مقاله میخاهیم به بررسی یک پرچم دار واقعی از شرکت شیائومی برسیم، شرکت شیائومی با عرضه و ساخت گوشی های نسخه S خود در واقع قصد از میان بردن آیفون و سامسونگ را دارد.

Mi Mix 2S

هنگامی که شرکت شیائومی در ماه مارس ۲۰۱۸ گوشی  Mi Mix 2S را در شانگهای معرفی کرد. این شرکت در این قضیه که مشخصات و قابلیت های این دستگاه در مقایسه با دیگر گوشی های پرچم دار عرضه شده بهتر است. شکی نداشت، اما حالا ما قرار است نگاه دقیق تری به این موضوع داشته باشیم. تا بتوانیم  Mi Mix 2S را از نظر شایستگی مورد بررسی قرار دهیم. یکی از چیز های که من در همین اول کار احساس میکنم بی نظیر است، در واقع طراحی و ساخت سرامیکی این دستگاه میباشد. با وجود اینکه طراحی آن خیلی نسبت به مدل قبلی آن تغییر نکرده است، اما دوربین دوگانه لبه دار که دارای لبه های طلایی رنگ است کاملا جدید است و ارزش دیدن را دارد.

آنباکسینگ Mi Mix 2S

این دستگاه به خوبی و زیبایی در جعبه خود حفظ شده و شما بعد از باز کردن در جعبه میتوانید، گوشی را در سمت چپ ببینید که به همراه یک کابل یو اس بی شارژ سریع در سمت راست قرار گرفته است.  با کمی بیشتر باز کردن و وارسی کردن به چند کاغذ برخورد میکنید که دفترچه راهنما هستند، و اما یو اس بی نوع C برای این منظور است. که در Mi Mix 2S خبری از جک ۳.۵ میلی متری هدفون نیست و شما باید آن را به این یو اس بی متصل کنید.

ظاهر  Mi Mix 2S

در نگاه اول متوجه میشوید که خیلی تفاوتی با مدل قبلی خود ندارد! وتقریبا مانند آن است البته نه خیلی!!

مانند Xiaomi Mix 2  هنوز هم دوربین سلفی ذر قسمت پایین سمت راست تعبیه شده است. و جنس آن هم ز نوع سرامیک با قاب های فلزی است که پیش از این در Xiaomi Mix 2 دیده بودیم.  قسمت پنل پشت این دستگاه بسیار صاف است و در آن یک حسگر اثر انگشت، دوربین دوگانه با لبه های طلا میباشد. که از آنها با استفاده از یک پوشش محافظت میشود.

شیائومی این گوشی را با اندازه کمی جمع و جور تر حدود ۶ اینچ عرض ۳ اینچ و کمترین ضخامت ۸ میلی متر ساخته است. و این موضوع برای این هست که هنوز هم بتواند یک باتری بزرگ را در خود جای دهد. این باتری قظعا قادر است تا به یک گوشی با نمایشگر ۵.۹۹ اینچ و از نوع LCD IPS که دارای رزلوشن تصویر ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ است پاسخ دهد. اگرچه من یک نمایشگر OLED را ترجیح میدادم، اما این نمایشگر هم در زیر یک محافظ نمایشگر از نوع گوریل گلس ۴ زیبا و شفاف است.

از آنجایی که Mi Mix 2S دارای نمایشگر تمام صفحه است، من واقعا دوست دارم بدانم، که حالا که نمایشگر این دستگاه در قسمت بالایی آن هیچ حاشیه ای ندارد! شرکت شیائومی اسپیکر آن را در کجا قرار داده است؟ باید گفت که واقعا عالی است. واین اسپیکر واقعا صدای فوق العاده ای دارد.

مشخصات فنی Mi Mix 2S

از مهم ترین مشخصات Mi Mix 2S  میتوان به قلب تپنده آخرین نسل کوالکام یعنی Snapdragon 845 اشاره کرد که در هر دو مدل ۲۵۶ گیگابایت, ۸ گیگابایت رم یا ۶۴/۱۲۸ گیگابایت, ۶ گیگابایت رم  یکسان است.

از دیگر قابلیت های مهم این پرچم دار میتوان به باتری ۳۴۰۰ میلی آمپر ساعتی لیتیومی غیر  قابل تعویض اشاره کرد.

برخی دیگر از مشخصات این دستگاه به شرح زیر است :

  • اجرا بر روی اندروید ۸.۰ اوریو
  • پردازنده ۸ هسته‌ای (چهار هسته‌ی ۲.۸ گیگاهرتزی Kryo 385 و چهار هسته‌ی ۱.۸ گیگاهرتزی Kryo 385)
  • پردازنده گرافیکی Adreno 630
  • واسط کاربری MIUI 9.5
  • دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی یکی با دیافراگم  f/1.8 و دیگری با دیافراگم f/2.4
  • قابلیت های دوربین چون برچسب‌گذاری جغرافیایی, فوکوس لمسی, تشخیص چهره, HDR, پاناروما
  • دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلبا دیافراگم f/2.0
  • حسگر های  شتاب‌سنج, ژیروسکوپ, سنسور مجاورت, قطب‌نما
  • پشتیبانی از شارژ سریع Quick Charge 3.0
  • پشتیبانی از اینترنت ۴G
  • پشتیبانی از یو اس بی Type-C
  • و……….

حرف آخر

شیائومی قطعا در گوشی پرچم دار بعدی خود با قدرت بیشتری ظاهر خواهد شد.

شما میتوانید برای تجربه آخرین مدل شیائومی به وب سایت ما مراجعه کنید.

از ما بهترین  گوشی های نسل را خریداری کنید.

منبع:دیجی دو

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود