تعمیر موبایل شما در امداد موبایل، سریع و مطمئن

0 4,053

در شرایط کرونایی که در خانه ماندن بهتر از رفت و آمد به اماکن مختلف است، اگر گوشی موبایل‌تان خراب شود چه راهی را انتخاب می‌کنید؟

مسلم است که تمایل ندارید تعمیر موبایل خود را به تاخیر بیاندازید. جالب است بدانید با کمک سایت امداد موبایل می‌توانید خودتان برای تعمیر موبایل خود دست به کار شوید. امداد موبایل نام سایتی تخصصی در زمینه تلفن همراه است که خدمات متنوعی اعم از فروش محصولات و قطعات مربوط به برندهای تلفن همراه و همچنین تعمیرات سخت افزاری یا نرم افزاری را ارائه می‌کند. امداد موبایل در قدم اول به کاربران آموزش می‌دهد که خودشان تعمیر موبایل خود را انجام دهند. اما درصورتی که موبایل نیازمند تعمیرات تخصصی‌تر بود، امداد موبایل با دارا بودن دو دفتر در تهران و شیراز آماده ارائه خدمات تخصصی تعمیر موبایل نیز هست.

تعمیر گوشی موبایل در خانه با کمک امداد موبایل

گوشی‌های موبایل با هر برند و مارکی که باشند گاهی دچار مشکل شده و نیازمند تعمیر می‌شوند؛ اما برخی از این تعمیرات در منزل نیز حل خواهد شد. به طور مثال در ادامه به تشریح چند مورد می‌پردازیم:

  • گوشی موبایل خود را ریست فکتوری کنید: در موارد بسیاری دیده شده که گوشی‌های موبایل به علت دانلودهای زیاد، عملکرد پایینی خواهند داشت. یا اینکه به روزرسانی‌های جدید موجب شده تا سرعت دستگاه موبایل کاهش یابد. در چنین شرایطی یکی از روش‌های تعمیر موبایل، ریست فکتوری آن است. ریست فکتوری در واقع یک تعمیر دستگاهی است و با یک آموزش ساده می‌توانید خودتان این مشکل را رفع کنید.
  • بازیابی رمز عبور موبایل: آیفون نام یک نوع گجت خاص است که طرفداران بسیاری دارد. این گوشی موبایل قابلیت‌های خاصی دارد که دیگر تلفن‌های همراه ندارند. مثلا آیفون با قابلیت تشخیص چهره و اثرانگشت بازگشایی می‌شود. همین مسائل باز شد تا افراد بسیاری رمز عبور پشتیبان خود را فراموش کنند و دچار نگرانی شوند. در چنین زمانی می‌بایست چند مرحله ساده را طی کنید تا موبایل شما بازگشایی شود. در امداد موبایل به آسانی آموزش می‌بینید و رمز عبور خود را باز نشانی می‌کنید.

  • تعویض تاچ ال سی دی موبایل: صفحه نمایش موبایل‌ها بسیار حساس و شکننده است و گاهاً با برخورد با شی کوچک مثل کلید یا بر اثر پرتاب شدن از دست شکسته می‌شوند. دیدن تاچ ال سی دی شکسته گوشی موبایل به خودی خود ناراحت کننده است. اما برای تعمیر موبایل خود نگران نباشید. در قدم اول تاچ ال سی دی مناسب موبایل خود را از امداد موبایل بخرید و سپس با کمک فیلم و توضیحات آموزشی امداد موبایل به راحتی به تعمیر موبایل خود بپردازید.
  • تعویض باتری گوشی: یکی از مهم‌ترین قطعات گوشی موبایل باتری آن است. باتری مخزن و نیرودهنده گوشی برای عملکرد درست نیز هست. در صورتی که علائمی مثل خالی شدن زود هنگام شارژ باتری را مشاهده کردید، کمی در سیستم گوشی خود جستجو کنید. اگر همواره بلوتوث، دیتا یا دیگر موارد غیر ضروری موبایلتان روشن است آن را خاموش کنید تا نیرو بیشتر ذخیره شود. از طرفی بالا بودن روشنایی موبایل نیز بر خالی شدن شارژ آن موثر است. در صورتی که موبایلتان با رعایت این موارد درست نشد. بهتر است باتری ان را تعویض کنید. باتری گوشی‌های قدیمی که درب پشت آن‌ها به راحتی باز می‌شد به راحتی قابل تعویض بود. اما در تکنولوژی موبایل‌های جدید که باتری اتمی دارند، نیازمند آموزش پیش از تعویض باتری موبایل هستید که امداد موبایل به کمک آمده و بهترین آموزش‌ها را ارائه می‌کند.

تعمیر موبایل خود را به امداد موبایل بسپارید!

زمانی که متوجه شدید تعمیر گوشی موبایل از توانایی شما خارج است، باز هم امداد موبایل به کمک می‌آید. امداد موبایل ابتدا ضمن مشاوره تلفنی میزان هزینه و زمان تعمیر موبایل را مشخص کرده سپس برای شما پیک می‌فرستد تا گوشی را تحویل بگیرد و پس از تعمیر دوباره آن را ارسال می‌کند. این یعنی صحیح‌ترین روش که در دوران کرونایی می‌توان برگزید.

با فروشگاه امداد موبایل آشنا شوید!

در مطالب ابتدایی اشاره شد که وبسایت امداد موبایل شامل دو بخش آموزش و تعمیر و بخش فروشگاهی می‌باشد. اگر موبایل‌تان یا یکی از لوازم جانبی آن خراب شود به راحتی می‌توانید آن را از امداد موبایل تهیه کنید. در امداد موبایل لوازم و قطعاتی مثل : درب و قاب پشت موبایل‌ها، محافظ صفحه، کابل شارژر، فلش مموری، تاچ ال سی دی، باتری و… برای خرید وجود دارد. امداد موبایل سایت مورد اطمینانی است که نماد الکترونیک را نیز از وزارت صنعت، معدن و تجارت گرفته است. خرید از این وبسایت خیال شما را از هر بابت آسوده می‌کند، زیرا:

  • محصول خریداری شده شما توسط پست ارسال خواهد شد.
  • امداد موبایل تا 7 روز ضمانت بازگشت کالا دارد.
  • امداد موبایل نحوه پرداخت امنی را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

به طور خلاصه می‌توان گفت، نهایت هدف امداد موبایل رضایت و آسایش مشتریان می‌باشد.

منبع خبر خبرنگاران جوان

نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود