نگاهی به رنج روور تمام فیبر کربنی

0 275

نگاهی به رنج روور تمام فیبر کربنی

زیر کاپوت رنجروور همان پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۵ لیتری سوپرشارژردار با قدرت ۵۲۵ تا ۵۷۵ اسب بخار قرار دارد. این خودرو همچنین از سیستم اگزوز خاص اوورفینچ سود می‌برد.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، لندروور همواره به تولید شاسی بلند‌های لوکس و توانا در سراسر دنیا مشهور بوده است.

از دیفندر تازه‌نفس گرفته تا رنجروور لوکس و خاص، سبد محصولات این خودروساز همیشه ترکیبی از محصولات آفرود و اشرافی بوده است. اوورفینچ که به خاطر پروژه‌های شخصی‌سازی و خاص لندروور از سال ۱۹۷۵ تاکنون شناخته می‌شود جدیدترین محصول خود با نام “ولوسیتی” را معرفی کرده است.

این خودرو که ۳۱ اکتبر در نمایشگاه قایق فورت لادردال رونمایی می‌شود بر پایه‌ی رنجروور اتوبیوگرافی یا SVAutobiography شکل گرفته است.

بررسی فنی خودرو اوورفینچ ولوسیتی، رنجروور + مشخصات

همانند تمامی محصولات اوورفینچ، هدف از تولید این خودرو معرفی محصولی فوق‌العاده منحصربه‌فرد، شخصی و لوکس و درعین‌حال توانا بوده است. اوورفینچ ولوسیتی به همراه دو خودروی دیگر این شرکت در نمایشگاه حاضر خواهد بود و سقف تولید آن تنها ۱۰ دستگاه اعلام شده است. از نوشته‌ی منحصربه‌فرد روی کاپوت گرفته تا تریم فیبر کربن بدنه، ولوسیتی در مرکز توجهات قرار خواهد داشت.

اما خودرویی که مشاهده می‌کنید دارای رنگ بدنه‌ی مشکی و کیت فیبر کربنی است که یکی از ویژگی‌های اصلی آن رینگ‌های ۲۳ اینچی می‌باشد. زیر کاپوت همان پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۵ لیتری سوپرشارژردار با قدرت ۵۲۵ تا ۵۷۵ اسب بخار قرار دارد. این خودرو همچنین از سیستم اگزوز خاص اوورفینچ سود می‌برد.

بررسی فنی خودرو اوورفینچ ولوسیتی، رنجروور + مشخصات

 

داخل کابین خودرو می‌توان چرم ویژه را دید. مالکان همچنین فرصت انتخاب طیف وسیعی از تریم‌ها و تجهیزات را خواهند داشت. از جمله آپشن‌های محبوب این خودرو می‌توان به رنگ بدنه‌ی خاص، پوشش سفارشی کابین با دوخت‌های متمایز، تریم فیبر کربن و رینگ‌های فورج کاری شده اشاره کرد.

بررسی فنی خودرو اوورفینچ ولوسیتی، رنجروور + مشخصات

 

منبع: خـــودرو.تک

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود