نگاهی به تیونینگ مرسدس بنز G500 با ۸۵۰ اسب بخار قدرت

0 111

نگاهی به تیونینگ مرسدس بنز G500 با 850 اسب بخار قدرت

شاسی‌بلند مرسدس بنز G500 جان اولسن به‌تازگی تغییرات ظاهری و فنی جدیدی تجربه کرده؛ به‌طوری که قدرتش به ۸۵۰ اسب‌بخار رسیده است.

به گزارش خودروتک ، جان اولسن، اسکی‌باز مشهور سوئدی، باردیگر با پروژه‌ی جذاب جدیدی بازگشته است. این‌بار از خودرویی جدید خبری نیست و اولسن به‌سراغ انجام تغییرات تازه روی شاسی‌بلند مرسدس بنز G500 4×۴² با نام مستعار لرد هانس رفته است. اگر این نام برایتان آشنا به‌نظر می‌رسد، به این دلیل است که اولسن سال گذشته سقف مرسدس G500 خود را برداشت و این نام مستعار را برای آن در نظر گرفت.

مرسدس بنز G500

اولسن برای پارک‌کردن راحت‌تر در خیابان‌های موناکو و مارابلا، این تغییرات را روی خودرو انجام داد؛ اما برداشتن سقف در روزهای بارانی مشکلاتی به‌وجود آورده بود. اکنون شاسی‌بلند مرسدس بنز G500 از سقف پارچه‌ای جدیدی بهره می‌برد و همان‌طورکه در ویدئو مشاهده خواهید کرد، بدنه از رنگ تیره به رنگ سفید تغییر یافته که با برند لباس‌‌های اولسن هماهنگی دارد.

مرسدس بنز G500

در قسمت کابین خودرو نیز، تغییرات گسترده‌ای اعمال شده است. اولسن در ویدئو، از سختی نشستن روی صندلی‌ها در گذشته می‌گوید؛ اما اکنون صندلی‌های اسپرت جایگزین نمونه‌های قدیمی شده‌اند که ارتفاع کمتری هم دارند. علاوه‌براین، تزیین سفید روی فرمان و قاب عقربه‌ها و کمربند هم دیده می‌شود که ترکیب رنگ جذابی به‌وجود آورده‌اند. در نسخه‌ی قبلی، لرد هانس از پیشرانه‌ی تقویت شده‌ی چهار لیتری هشت سیلندر تویین‌توربو با ۷۸۰ اسب‌بخار قدرت بهره می‌برد؛ اما اکنون با استفاده از سیستم اگزوز جدید و تغییرات دیگر، قدرت پیشرانه تا ۸۵۰ اسب‌بخار افزایش یافته است.

اولوسن در ویدئو به یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های سیستم اگزوز اشاره نمی‌کند. این ویژگی قابلیت تغییر سوپاپ‌های منبع اگزوز به‌وسیله‌ی اپلیکیشن تلفن‌‌همراه است که صدای اگزوز را تغییر می‌دهد. در آخر ویدئو، اولسون و همسرش با مرسدس بنز G500 سافاری خود در خیابان‌های موناکو دور می‌زنند. پس از اعمال این تغییرات، اولسون قصد دارد نام جدیدی برای این خودرو در نظر بگیرد.


منبع: زومیت

منبع: خـــودرو.تک

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود