جک J5 بخریم یا جیلی GC6 ؟

0 328

جک J5 بخریم یا جیلی GC6 ؟

در بازار خودروهای چینی جک J5 همواره با رقیب هم وطن خود جیلی GC6 مقایسه می شده است.

به گزارش خودروتک ، اولین مشخصه در نمای داخلی دو رنگ بودن داشبورد این خودرو است که در نیمه ی بالا به رنگ مشکی و در قسمت پایین به رنگ نارنجی می باشد. در طراحی کلی داخل این خودرو سعی شده است تا از شلوغی های بی مورد پرهیز شود و سنگین تر و زیباتر از برخی رقبای خود جلوه کند. همچنین داشبورد این خودرو بسیار ارگونومیک طراحی شده است و استفاده  از پنل های پخش سیستم صوتی و تهویه آسان می باشد. اما فضای داخلی چندان بزرگ و راحت نیست وممکن است در مسافت های طولانی باعث خسته شدن سرنشینان شود. متریال  هم آنچنان تعریفی  ندارند که البته با توجه به قیمت و رده ی خودرو انتظار دیگری هم نمی توان داشت.

جیلی GC6 اکسلنت قیمت جیلی GC6 اتوماتیک قیمت جیلی GC6 مشخصات جیلی GC6 معایب جیلی GC6 اتوماتیک مشخصات فنی جیلی GC6 مقایسه جیلی GC6 با جک J5 تفاوت جیلی GC6 با جک J5 جیلی GC6 بخرم یا جک J5 مزایای جک j5 معایب جک j5 قیمت جک J5 دنده ای مشخصات جک j5 قیمت جک جی 5 مقایسه خودرو

جیلی GC6 اکسلنت بخریم یا نخریم؟

در شرایط فعلی انتخاب یک خودرو اقتصادی و خانوادگی که به یک جعبه دنده اتوماتیک مجهز باشد، کمی مشکل است. برای مثال خودرو آریزو ۵ در نسخه‌های معمولی و موتور توربو، همانند خودرو ام جی ۳۶۰ با قیمتی بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان در بازار آزاد عرضه می‌شود که البته نسبت به جیلی GC6 فول آپشن‌تر هستند. خودرو بسترن B30 نیز که به عنوان بهترین خودرو در این کلاس شناخته می‌شود که با قیمت حدود ۱۲۰ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد. خودرو بی وای دی F3 که تنها با مدل جعبه دنده دستی در بازار موجود است به عنوان یک خودرو هم رده، با قیمت حدودی ۱۱۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود. همچنین دنا پلاس با قیمت حدودی ۱۰۰ تا ۱۱۰ میلیون و تندر پلاس اتوماتیک حدود ۱۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

جیلی GC6 اکسلنت قیمت جیلی GC6 اتوماتیک قیمت جیلی GC6 مشخصات جیلی GC6 معایب جیلی GC6 اتوماتیک مشخصات فنی جیلی GC6 مقایسه جیلی GC6 با جک J5 تفاوت جیلی GC6 با جک J5 جیلی GC6 بخرم یا جک J5 مزایای جک j5 معایب جک j5 قیمت جک J5 دنده ای مشخصات جک j5 قیمت جک جی 5 مقایسه خودرو

با وجود مدعی‌هایی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، خودرو جیلی GC6 اکسلنت برای تبدیل شدن به یک خودرو پرفروش راه دشواری را باید طی کند؛ چرا که این خودرو با نقاط ضعفی همراه بوده و برای کاهش قیمت تمام شده، شرکت جیلی بسیاری از امکانات آن را حذف کرده است. هر چند این خودرو در بازار جهانی همچنان با فروش خوبی همراه است. جیلی جی سی ۶ فیس لیفت از نظر کیفیت و دوام در مقایسه با سایر خودروهای چینی از سطح خوبی برخوردار بوده و نسخه فیس لیفت آن از نظر ظاهری متحول شده است. خودرو جیلی GC6 اکسلنت در شرایط کنونی با قیمت ۹۰ تا ۱۱۰ میلیون تومان در بازار آزاد عرضه می‌شود که نسبت به رقبای خود، خودروی ارزان‌تری به شمار می‌رود. تصمیم نهایی برای خرید این خودرو به خودتان بستگی دارد، اما با توجه به مجموع نکاتی که اشاره کردیم، پیشنهاد می‌کنیم این خودرو را جزو ۳ اولویت خود در هنگام خرید ماشین لحاظ کنید.

دفترچه راهنمای جک J5 jac j5 قیمت جک S5 مشخصات فنی جک جی 5 مشخصات جک j5 معایب و مزایای جک جی 5 تعمیرات تخصصی جک تعمیرات تخصصی جک J5 دفترچه راهنمای خودرو روغن موتور متاسب جک J5 راهنمای جعبه فیوز جک نمایندگی محصولات جک آپشن های جک جی 5

جک (جی ای سی) جی۵ اولین محصول جک است که توسط شرکت کرمان موتور به عنوان نماینده رسمی کمپانی جی ای سی در ایران، وارد کشور شد و پس از مدت نه چندان طولانی توانست جایگاه نسبتا مطلوبی را برای خودش در بازار ایران فراهم نماید

با ورود به فضای داخلی جک جی۵ متوجه متریال نسبتا ارزان قیمت به کار رفته در فضای داخلی و بخش داشبورد خودرو خواهید شد. تزئینات داخلی شامل پلاستیک پیانو بلک بوده که بر روی نوار طولی و کنسول میانی داشبورد قابل مشاهده است.

کنسول میانی فاقد صفحه نمایشگر لمسی است و در عوض انبوهی از دکمه‌ها و کلیدهای مختلف اعم از کنترلرهای سیستم صوتی و تهویه مطبوع بر روی آن به چشم می‌خورد. غربیلک فرمان شمایل آشنایی داشته و در دیگر محصولات جک حاضر در ایران نیز به فرمی مشابه به کار گرفته شده‌است.

دفترچه راهنمای جک J5 jac j5 قیمت جک S5 مشخصات فنی جک جی 5 مشخصات جک j5 معایب و مزایای جک جی 5 تعمیرات تخصصی جک تعمیرات تخصصی جک J5 دفترچه راهنمای خودرو روغن موتور متاسب جک J5 راهنمای جعبه فیوز جک نمایندگی محصولات جک آپشن های جک جی 5

دریچه‌های تهویه میانی با فرم ذوزنقه مانند خود چندان زیبا به نظر نمی‌رسند و دو دریچه دایره‌ای شکل جانبی با حواشی کرومی رنگ از چهره ساده اما دلنشین تری برخوردار هستند.

پنل کیلومتر شمار پشت غربیلک فرمان که به سه ناحیه جداگانه تقسیم شده، نمای تقریبا اسپرتی دارد. به ویژه که عقربه سرعت شمار با ابعاد بزرگتر در وسط قرار داشته و سایر نشانگرها از قبیل دور موتور و نشانگر سوخت به همراه دمای موتور در دو طرف آن جای داده شده‌اند.

میزان مصرف سوخت مدل اتوماتیک در حدود ۱۱.۲ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر در سطح شهر و ۹.۳ واحد در جاده برآورد می‌شود. مصرف سوخت نمونه ۱.۵ لیتری نیز به صورت ترکیبی در حدود ۶.۵ لیتر بر ۱۰۰ کیلومتر برآورد می‌شود. گنجایش مخزن سوخت جک جی۵ در حدود ۵۵ لیتر بوده و بیشینه سرعت آن به ۱۷۵ کیلومتربرساعت می‌رسد.

میزان مصرف سوخت مدل اتوماتیک در حدود 11.2 لیتر به ازای هر 100 کیلومتر در سطح شهر و 9.3 واحد در جاده برآورد می‌شود. مصرف سوخت نمونه 1.5 لیتری نیز به صورت ترکیبی در حدود 6.5 لیتر بر 100 کیلومتر برآورد می‌شود. گنجایش مخزن سوخت جک جی5 در حدود 55 لیتر بوده و بیشینه سرعت آن به 175 کیلومتربرساعت می‌رسد.

مزایا و معایب جک جی۵

نکات مثبت

 

  • دو نوع قوای محرکه به منظور پاسخگویی به نیازهای مختلف
  • قدرت مناسب پیشرانه ۱.۸ لیتری
  • گنجایش مناسب فضای کابین

 

نکات منفی

  • متریال نه چندان باکیفیت فضای داخلی
  • دقت پاسخگویی گیربکس اتوماتیک در حد مطلوب نیست
  • کیفیت رنگ بدنه نه چندان خوب





















































خودرو

جیلی GC6 اکسلنت جک J5

کشور سازنده

 


چین

 


چین

سال (طراحی)

۲۰۱۷ ۲۰۱۱

موتور

۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه

حجم موتور

۱۴۹۸سی سی ۱۴۹۹سی سی

حداکثر قدرت

۱۰۵ اسب بخار در ۰ دور در دقیقه ۱۱۱ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه

حداکثر گشتاور

۱۳۶ نیوتن متر در ۰ دور در دقیقه ۱۴۶ نیوتن متر در ۴۰۰۰ دور در دقیقه

جعبه دنده

چهار سرعته اتوماتیک ۵ دنده دستی

شتاب ۰ تا ۱۰۰

۱۳ ثانیه ۱۱.۸ ثانیه

حداکثر سرعت

۱۷۲ کیلومتر در ساعت ۱۷۵ کیلومتر در ساعت

وزن

۱۱۳۲ کیلوگرم ۱۳۱۵ کیلوگرم

اندازه (میلیمتر)

۴۳۴۲ طول – ۱۶۹۲ عرض – ۱۴۳۵ ارتفاع ۴۵۹۰ طول – ۱۴۶۵ عرض – ۱۴۶۵ ارتفاع

فاصله بین دو محور

۲۵۰۳ میلیمتر ۲۷۱۰ میلیمتر

مصرف سوخت داخل شهر

– لیتر در هر صد کیلومتر – لیتر در هر صد کیلومتر

مصرف سوخت خارج از شهر

– لیتر در هر صد کیلومتر – لیتر در هر صد کیلومتر

مصرف سوخت ترکیبی

۶.۸ لیتر در هر صد کیلومتر ۶.۶ لیتر در هر صد کیلومتر

حجم باک

۴۵ لیتر ۵۵ لیتر

استاندارد آلایندگی

یورو ۴ یورو ۴

استاندارد امنیت

 

میزان تولید CO2

– گرم در هر کیلومتر – گرم در هر کیلومتر

ترمز و پایداری

دیسکی – به همراه ABS و EBD جلو دیسک دوجداره با قابلیت تهویه و خنک شونده – ABS – EBD

کیسه هوا

راننده و سرنشین جلو کیسه هوای راننده و سرنشین جلو

سیستم صوتی

صفحه نمایش ۷ اینچی با ۶بلندگو قابلیت پخش MP3، CD و ورودی USB همراه با ۴ بلندگو

دیگر تجهیزات

سانروف – سیستم تهویه مطبوع برقی – گرمکن شیشه عقب – دی لایت استاندارد آلایندگی یورو ۴ – گیربکس ۵ سرعته دستی – رینگ ۱۶ اینچی آلومینیومی – فرمان هیدرولیک با قابلیت تنظیم ارتفاع – سیستم تهویه مطبوع خودکار – دریچه کولر برای سرنشینان عقب – گرمن شیشه عقب – سنسور دنده عقب – روکش چرمی صندلی‌ها و فرمان – چراغ‌های مه‌شکن جلو و عقب – قابلیت تنظیم ارتفاع نور چراغ‌های جلو – چراغ‌های عقب LED – آینه‌های جانبی برقی همراه با چراغ راهنما و گرمکن

نمایندگی فروش

خودروسازان بم کرمان موتور

منبع: کارستان

منبع: خـــودرو.تک

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود