بهترین خودروهای شاسی بلند زیر یک میلیارد تومان

0 3,766

مشتریان با بودجه یک میلیارد تومان بیشتر تمایل دارند تا به سمت خرید خودروهای شاسی بلند و کراس اوور بروند. بنابراین در این مقاله تصمیم داریم تا بهترین خودروهای شاسی بلند زیر یک میلیارد تومان را به شما معرفی کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین شاسی بلندهای بازار با قیمت کمتر از یک میلیارد تومان

همان‌طور که اشاره کردیم در ادامه چند مورد از بهترین خودروهای شاسی بلند به قیمت کمتر از یک میلیارد تومان را به حضورتان معرفی خواهیم کرد. لازم به ذکر است که در اینجا بیشتر به سراغ خودروهای با مدل ساخت بالا رفته‌ایم و از معرفی خودروهای قدیمی با ارزش خرید پایین‌تر خودداری می‌کنیم.

 

چری تیگو 7 مدل 99

چری تیگو ۷ مدل ۹۹ از جمله شاسی بلندهای شهری محبوب در بازار ایران به شمار می‌رود و به دلیل طراحی ظاهری زیبا و امکانات متعادل، شتاب و چابکی مطلوب به همراه خدمات پس از فروش گسترده و لوازم یدکی در دسترس، کاملا در مرکز توجه مشتریان ایرانی با بودجه یک میلیارد تومان قرار دارد.

چری تیگو 7 مدل 99

البته باید بدانید که گیربکس دوکلاچه خشک این خودرو همچون دیگر مدل‌های مجهز به این نوع جعبه دنده با معضلاتی مثل داغ کردن در ترافیک‌های سنگین مواجه می‌شود. به غیر از این مورد نمی‌توان انتقاد منصفانه‌ای به چری تیگو ۷ IE مدل ۹۹ وارد دانست و باید آن را یکی از بهترین خودروهای شاسی بلند زیر یک میلیارد تلقی کرد.

 

هایما S7 پلاس مدل ۱۴۰۱ صفر کیلومتر

خودرو شاسی بلند صفر کیلومتر آرزوی بسیاری از افراد است. بنابراین هایما اس ۷ پلاس صفر کیلومتر مدل ۱۴۰۱ می‌تواند مورد توجه چنین مشتریانی قرار بگیرد. این محصول ایران خودرو امکانات مناسب به همراه توان حرکتی دلچسب و سواری دلنشین ارائه می‌دهد و اگر با طراحی ظاهری نسبتا قدیمی‌تر آن مشکلی ندارید، به نظر می‌رسد هایما S7 پلاس بتواند در رنج قیمت زیر یک میلیارد تومان جزو انتخاب‌های اول شما باشد. خدمات پس از فروش گسترده، رونق خریدوفروش مناسب، کیفیت ساخت متعادل از جمله مزیت‌های هایما اس ۷ پلاس به حساب می‌آیند و می‌توانند آن را به دسته بهترین خودروهای شاسی بلند زیر یک میلیارد تومان سوق دهند.

هایما S7 پلاس مدل ۱۴۰۱ صفر کیلومتر

 

ام جی GS مدل ۲۰۱۶

اصولا محصولات ام جی جزو باکیفیت‌ترین خودروهای چینی حاضر در بازار ایران به شمار می‌روند. ام جی GS با توان حرکتی مهیج و شتاب بسیار بالا به همراه ظاهر دلچسب و پرستیژ مناسب، قطعا می‌تواند رضایت خاطر کامل مشتریان ایرانی را برآورده سازد و خود را به عنوان یک ماشین شاسی بلند شهری جذاب، باکلاس و چابک برای مشتری ایرانی جا بیندازد.

میخوای بدون نگرانی، خودروی کارشناسی شده، با 100% ضمانت بدنه بخری؟ از همراه مکانیک کمک بگیر.خرید خودرو

البته مدل ساخت این خودرو کمی پایین است و باید حتما هنگام خرید از سالم بودن بخش فنی و عدم افت کیفیت فاحش آن اطمینان حاصل کرد. اگر نمونه تمیز و کم کارکرد این خودرو را با قیمت کمتر از یک میلیارد تومان خریداری کنید، توانسته‌اید یک شاسی بلند جذاب، پرشتاب، پرتوان، زیبا و با اصالت بریتانیایی را به خانه ببرید.

ام جی GS مدل ۲۰۱۶

 

جک s5 نیوفیس صفرکیلومتر

جک اس ۵ نیوفیس یکی دیگر از گزینه‌های صفر کیلومتر در بازه قیمتی زیر یک میلیارد تومان محسوب می‌شود که از لحاظ خدمات پس از فروش وضعیت مناسبی دارد و با تیراژ قابل قبول در دسترس مشتری ایرانی قرار گرفته است. این خودرو همچنان روی خط تولید حضور دارد و به دلیل استفاده از پیشرانه تزریق مستقیم ۱.۵ لیتری، عملکرد فنی بهتری نسبت به گذشته ارایه می‌دهد.

البته ظاهر جک اس ۵ دیگر جذابیت گذشته را ندارد و همچون هایما اس ۷ پلاس کمی قدیمی به نظر می‌رسد، اما از لحاظ مباحثی مثل امکانات رفاهی و ایمنی به همراه توان حرکتی و رونق خریدوفروش می‌تواند حرف‌های زیادی در بازار ایران برای گفتن داشته باشد. این خودرو برای مشتریانی با ریسک‌پذیری کم که به دنبال خرید ماشین‌های شاسی بلند خاص نیستند، گزینه مناسبی به نظر می‌رسد.

جک s5 نیوفیس

 

سانگ یانگ تیوولی مدل ۲۰۱۷

سانگ یانگ تیوولی الیت مدل ۲۰۱۷ یک کراس اوور زیبا و خوش‌پرستیژ کره‌ای است که می‌تواند مورد علاقه طرفداران خودروهای غیرچینی قرار گیرد. البته توان فنی این خودرو به اندازه نمونه‌های توربوشارژ نیست و اگر شما یک شاسی بلند پرتوان و چابک می‌خواهید، تیوولی نمی‌تواند چندان با سلیقه شما سازگار باشد. طراحی ظاهری جذاب و کیفیت ساخت بالا، برخورداری از موتور تنفس طبیعی و درنتیجه عدم حساسیت زیاد به کیفیت بنزین و نیز برخورداری از امکانات مناسب، از جمله مزیت‌های سانگ یانگ تیوولی ۲۰۱۷ به عنوان یک خودرو شاسی بلند مطلوب با قیمت زیر یک میلیارد تومان به شمار می‌روند.

 

ام وی ام x55 پرو اسپرت صفرکیلومتر

ام وی ام X55 پرو یکی از جدیدترین محصولات مدیران خودرو محسوب می‌شود که نسبت به مدل قبلی طراحی جذاب‌تری دارد و به عنوان یک ماشین کراس اوور صفر کیلومتر می‌تواند مورد توجه قرار گیرد. علاوه بر طراحی بیرونی زیباتر، نمای داخل کابین ایکس۵۵ پرو نیز نسبتا مدرن و چشم‌نواز به نظر می‌رسد. امکانات مناسب، بهره‌مندی از موتور ۱.۵ لیتری بهبود یافته و همچنین عدم استفاده از گیربکس دوکلاچه را می‌توان به عنوان مزیت‌های ام وی ام ایکس ۵۵ پرو به عنوان یک شاسی بلند صفر کیلومتر یک میلیارد تومانی در نظر گرفت.

x55 pro

 

کلام پایانی

 در پایان مقاله « بهترین خودروهای شاسی بلند زیر یک میلیارد تومان» لازم است تاکید کنیم که نمونه‌های اشاره شده در بالا صرفا خودروهای کم‌کارکرد با مدل ساخت بالاتر هستند که پیشنهاد خریدشان را دادیم. اما اگر می‌خواهید به سراغ محصولات دیگر نیز بروید می‌توانید به خودروهایی مثل پژو ۲۰۰۸ مدل ۹6 به عنوان یک کراس اوور کوچک اروپایی و نیز سیتروئن سی تری کراس نیز توجه کنید. همچنین خودروی اس دبلیو ام G01  به عنوان یک شاسی بلند چینی زیبا مجهز به امکانات متنوع و همچنین توان حرکتی مطلوب می‌تواند مورد توجه شما قرار گیرد. البته مشکل SWM G01 بیشتر به بحث خدمات پس از فروش و آینده این خودرو در بازار ایران برمی‌گردد که به اندازه رقبا مطلوب نیست و نمی‌توان روی تداوم تولید و گستردگی خدمات پس از فروش آن به اندازه دیگر محصولات مشابه دل بست.

منبع:همراه مکانیک

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود