روغن موتور پارانوکس؛ عنصری حیاتی در بهبود عملکرد خودرو

0 3,803

شرکت پترونام سهند به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان روغن موتور اصل در ایران، روغن موتور پارانوکس را با کیفیت مثال زدنی تولید می‌کند

بدون شک یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های صاحبان خودرو در ایران، انتخاب یک روغن موتور اصل و باکیفیت است. هر موتوری برای کارکرد درست خود، به عنصر حیاتی روغن موتور نیاز دارد و استفاده از روغن موتورهای باکیفیت، بر طول عمر مفید موتور می‌افزاید. روغن موتور پارانوکس پترونام سهند به دلیل بهره‌مندی از بهترین مواد اولیه، با استقبال بی‌نظیری از سوی صاحبان خودرو مواجه شده است و در حال حاضر شهرتی جهانی دارد. البته برخی از دارندگان خودرو کاربرد روغن موتور را به عنوان عنصری حیاتی نادیده می‌گیرند و آسیب‌های جبران ناپذیری بر موتور و خودرو وارد می‌کنند. شرکت پترونام سهند به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان روغن موتور اصل در ایران، روغن موتور پارانوکس را با کیفیت مثال زدنی تولید می‌کند. شاید برایتان سوال باشد که روغن موتور پارانوکس چه نوع روغنی است و چه نقشی در خودرو دارد؛ پس برای دریافت پاسخ سوالات خود تا پایان این گزارش همراه ما باشید.

روغن موتور پارانوکس چه نوع روغنی است؟

قرن بیست و یکم به عنوان قرنی همراه با فناوری نانو و پیشرفته‌ترین عصر صنعت شناخته می‌شود و یکی از محصولات تولید شده با فناوری نانو، روغن موتور نانویی پارانوکس است. در حال حاضر از روغن موتور پارانوکس به عنوان بهترین روغن موتور در خاورمیانه یاد می‌شود و این مایع حیاتی در عرصه روانکار صنعتی برای خودروها محصولی بی‌رقیب است. روغن موتور پارانوکس به عنوان یک محصول ایرانی، هم در سرتاسر ایران و هم در جهان شهرت غیرقابل انکاری دارد. روغن‌های پایه و مواد افزودنی، دو بخش اصلی روغن موتورهای پارانوکس را تشکیل می‌دهند و از بروز مشکلات گسترده در خودرو جلوگیری به عمل می‌آورند. قیمت روغن موتورهای پارانوکس که یک عامل مهم برای تصمیم گیری دارندگان خودرو است، بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر از روغن موتورهای خارجی بوده و در کنار برخورداری از کیفیت منحصربه‌فرد، این عنصر حیاتی قیمت مناسبی نیز دارد. اکثر روغن موتورهای خارجی در ایران که قیمت آن‌ها بسیار پایین است، اصل نیستند؛ اما قیمت پایین روغن موتورهای پارانوکس علاوه بر اصل بودن، عدم وجود واسطه‌های سودجو را نمایان می‌کند. نام روغن موتور پارانوکس در صدر لیست بهترین روغن موتورهای خاورمیانه به چشم می‌خورد و نام کارخانه پترونام سهند را به عنوان تولیدکننده‌ای معتبر و باتجربه چندین ساله آشکار می‌سازد. شرکت پترونام سهند، یکی از 4 تولیدکننده روغن موتور نانو در جهان، روغن موتور پارانوکس را در انواع زیر تولید و به بازار عرضه می‌کند:

  • PARANOX A9 5W_30 SN/CF-4
  • PARANOX A9 5W_40 SN/CF-4
  • PARANOX A9 5W_40 SM/CF-4
  • PARANOX A9 10W_40 SM/CF-4
  • PARANOX A9 10W_40 SL/CF-4
  • PARANOX A9 20W_50 SL/CF-4

ویژگی‌های منحصربه‌فرد روغن موتور پارانوکس

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های روغن موتور پارانوکس، ایجاد یک لایه محافظتی در موتور است که مجموعه‌ای از ویژگی‌های مثبت را برای صاحب خودرو به همراه می‌آورد. این لایه محافظتی در اطراف موتور ایجاد می‌شود و با کاور کردن موتور، حفاظت آن در برابر ضربات و آسیب‌ها را منجر می‌شود. یکی از ویژگی‌های جالب روغن موتور پارانوکس، به کارگیری فناوری سبز A9 در تولید و طراحی این عنصر حیاتی است. در دنیای امروزی، این فناوری از نمونه‌های کمیاب به شمار می‌آید و از تولید هرگونه گاز سمی و مضر برای محیط زیست توسط موتور جلوگیری می‌کند. نانو ذرات A9 روان کاری فوق العاده مناسبی دارند و از اصطکاک مخرب در قطعات فلزی جلوگیری می‌کنند. این تکنولوژی در برابر فرسایش مقاوم است و با ترمیم نقاط فرسوده موتور، جوان‌سازی و تعویق روند فرسودگی خودرو، دوپینگی شگفت انگیز برای موتور خودرو تلقی می‌شود. یکی دیگر از ویژگی‌های منحصربه‌فرد روغن موتورهای پارانوکس، قیمت منصفانه آن‌ها است. با یک بررسی ساده در اینترنت، می‌توانید قیمت تمامی روغن موتورهای ایرانی و خارجی را مشاهده کرده و با یکدگیر مقایسه کنید. البته مقایسه روغن موتور پارانوکس با محصولات مشابه ایرانی چندان کار مناسبی نیست؛ چراکه روغن موتورهای پارانوکس پترونام سهند به عنوان محصولاتی باکیفیت کاملا بی‌رقیب هستند. با این وجود و در کنار تمامی ویژگی‌های منحصربه‌فرد روغن موتورهای پارانوکس، این محصول قیمت کمتری در مقایسه با نمونه‌های مشابه دارد؛ به‌طوری که می‌توان گفت روغن موتور پارانوکس قیمتی 3 برابر کمتر از محصولات مشابه خارجی را داراست.

دلایل استفاده از روغن موتور پارانوکس

تمامی دارندگان انواع خودرو، با هر شرایطی می‌توانند از محصولات پارانوکس استفاده کنند و جانی دوباره به موتور و خودرو خود ببخشند. روغن موتورهای پارانوکس با کاهش مصرف بنزین و همچنین کاهش تولید آلاینده‌ها در خودرو، با محیط زیست سازگار هستند و تولید آلایندگی توسط موتور خودرو را به حداقل می‌رسانند. همچنین روغن موتور پارانوکس، مصرف سوخت خود را تا 20% کاهش می‌دهد و از هرگونه روغن سوزی در موتور جلوگیری می‌کند. امکان استارت آسان خودرو در هوای سرد یکی دیگر از دلایل استفاده از روغن موتورهای پارانوکس است که دلیلی مناسب برای استفاده از این مایع حیاتی تلقی می‌شود. روغن موتورهای پارانوکس صداهای ناهنجار و آلودگی صوتی حین کار کردن خودرو را نیز به حداقل می‌رسانند و موجب بهبود عملکرد موتور و افزایش شتاب آن می‌شوند. این عنصر حیاتی، از زنگ زدگی قطعات، خوردگی شیمیایی قطعات موتور و هرگونه فشار و ضربه به داخل موتور جلوگیری می‌کند و مانع رسوب آن‌ها بر روی قطعات می‌شود. موارد ذکر شده تنها بخش کوچکی از دلایل استفاده از انواع روغن موتورهای پارانوکس برشمرده می‌شوند و افراد می‌توانند تنها با یک بار استفاده از این روغن موتورهای منحصربه‌فرد، تاثیر شگفت‌انگیز و تغییرات کلی عملکرد موتور خودرو را نظاره کنند.

پترونام سهند؛ یکی از 4 تولیدکننده برتر روغن موتور نانو در جهان

قیمت-روغن-موتور

همان طور که ملاحظه کردید، روغن موتور پارانوکس در انواع مختلفی تولید می‌شود و طرفداران زیادی هم در سراسر دنیا و هم در جهان دارد. شرکت پترونام سهند، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان روغن موتور اصل در ایران، به عنوان یکی از 4 تولیدکننده برتر روغن موتورهای نانویی در جهان نیز شناخته می‌شود. این شرکت توانسته با تولید روغن موتورهای پارانوکس تحولی در دنیای خودرو به وجود بیاورد و در حال حاضر پترونام سهند، تنها شرکت در خاورمیانه است که توانسته روغن موتورهایی با کیفیت بسیار بالا تولید و به بازار عرضه کند. شرکت پترونام سهند با استفاده از دانش، آگاهی و مهارت مدیران باتجربه توانسته جایگاه خود را در بازار داخلی و حتی خارجی در حوزه تولید روغن موتور برای انواع خودروها و روانکارهای صنعتی تثبیت کرده و مورد استقبال مصرف کنندگان قرار بگیرد. برای خرید مستقیم و استعلام قیمت روغن موتور می‌توانید به وبسایت پترونام به نشانی https://petronam.co/ مراجعه کرده و یا با شماره 09104006004 تماس حاصل فرمایید.

نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود